Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
The leading track and drift days organisation in Belgium. Your way to the race track. Located at Circuit-Zolder. Join us on a track or drift day at Circuit Zolder, Spa-Francorchamps, Nuerburgring and more.
The leading track and drift days organisation in Belgium. Your way to the race track. Located at Circuit-Zolder. Join us on a track or drift day at Circuit Zolder, Spa-Francorchamps, Nuerburgring and more.
Wie van het forum gaat er?
4 oktober? volgend jaar dan?
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Ik was er vandaag voor paar fotokes te pakken. Heb oa foto's van de GT-R van forumlid "Delou" maar ook van een blauwe Speedster, denk dat die hier ook opt forum zit.
zie dit topic nu pas, ja ik was er ook en nog tal van andere forum leden ook precies. Ben nog maar ne beginner hier en op den track, dus sorry dat ik niemand heb erkend
@corvetteboy, posten die pics dude
Was mijn eerste alleen ervaring op circuit(daarvoor enkel een gt-r trackday gedaan met instructeur) en was al meteen serieuze kost, amai mijne frak, da circuit lag er vettig bij + dat ik de gt-r maar net 4weken heb, serieus dozeren geblazen!
Heb de blauwe speedster meermaals zien 'skeef trekken' da moet serieus werken geweest zijn
Eerste ronden heb ik achter de bmw van jo moeten rijden om het circuit te verkennen, daarna voor en achter mijne maat zijn sub. ongeveer een 30 tal ronden hebben we in totaal gereden, was genoeg voor de eerste keer!
op naar volgend event, 5december, ook van skylimit, dan @ zolder.
Aha dus toch Ik was er ook, en 't lag er idd niet zo evident bij, ik zag dat je voorzichtig was bij 't remmen, maar in de bochten ging je toch goed vooruit vond ik
Heb ook kort mijn bevindingen gepost in 't topic van mijn wagen :
zie dit topic nu pas, ja ik was er ook en nog tal van andere forum leden ook precies. Ben nog maar ne beginner hier en op den track, dus sorry dat ik niemand heb erkend
@corvetteboy, posten die pics dude
Was mijn eerste alleen ervaring op circuit(daarvoor enkel een gt-r trackday gedaan met instructeur) en was al meteen serieuze kost, amai mijne frak, da circuit lag er vettig bij + dat ik de gt-r maar net 4weken heb, serieus dozeren geblazen!
Heb de blauwe speedster meermaals zien 'skeef trekken' da moet serieus werken geweest zijn
Eerste ronden heb ik achter de bmw van jo moeten rijden om het circuit te verkennen, daarna voor en achter mijne maat zijn sub. ongeveer een 30 tal ronden hebben we in totaal gereden, was genoeg voor de eerste keer!
op naar volgend event, 5december, ook van skylimit, dan @ zolder.
Ik wist niet dat je hier ook lid was, volgende gelegenheid kom ik zeker 'ns dag zeggen... 't Was inderdaad serieus werken bij mij, maar ik denk dat 't voor iedereen een vrij moeilijke dag was...
Uw progressie was alleszins duidelijk te zien, tegen 't einde van de dag was ik in de verste verte geen concurrentie meer
@ porker,yep gevorderd van rookie naar amateur
@chicco, t'zal wel zijn dat plezant was, nog steeds geen spijt da ge uw subke hebt verkocht? je moet hier op dit forum eens vragen welke wagen je de meeste fun kan geven é
Comment