Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bugatti 100 - Autoworld 18/12/'09 - 17/01/'10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bugatti 100 - Autoworld 18/12/'09 - 17/01/'10

Gaat een leuke expositie worden denk ik.

Een organisatie van Autoworld, ondersteund en aangemoedigd door de D’Ieteren-groep, de Bugatti-fabriek en
    het Automobielmuseum van Mulhouse.

Zegt genoeg denk ik

Sorry, de pagina die je zoekt is nog onder constructie.Naar de homepaginaOnze expo's

Subiet eens vragen hier thuis
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

100 jarig bestaan? Volgens mij klopt dat toch niet want ze zijn failliet gegaan en hebben zeer lange tijd geen auto's gebouwd. De merknaam heeft altijd bestaan, maar da's toch iets anders.

Het blijven natuurlijk knappe wagens, vooral de vooroorlogse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Subiet eens vragen hier thuis
        waarom maken we hier gene WINTERMEET van,
        iedereen brengt zijn schoonste wagen, ferm opgeblonken, vers gewaxed mee
        beetje voor openingstijd v/h museum zodat we allen voor de Cinquantenaire kunnen "posen"

Comment

Dat zou vet zijn!
          Met een paar fotografen naar daar en foto's trekken voor het museum met de autoforum-crew!
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Denk dat ik hier wel heen ga. Is er iemand al nr autoworld geweest? Is die tentoonstelling op zich de moeite?

Comment

De tentoonstelling is pas volgend maand, het gaat zeker de moeite zijn. Dit heb ik al een heel tijdje geleden van de organisatoren en d'Ieteren vernomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                Denk dat ik hier wel heen ga. Is er iemand al nr autoworld geweest? Is die tentoonstelling op zich de moeite?
                Wat mij betreft is Autoworld maar een saaie , verlabberde boel . Jammer maar helaas . Want het is en blijft een schitterende locatie .

Hier een paar impressies van ons bezoek in 2008 ( gratis toegang bij het ticket van het autosalon ) .

Hopelijk brengt dit evenement weer wat leven in de brouwerij . Want de Schlumpf-collectie in Mulhouse is echt een hemelsbreed verschil .
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Is idd mss een leuk ideetje voor een meeting, die parking is een mooie fotolocatie, en veel boompjes etc in de buurt! Dan kunnen we ineens naar de vliegtuigen ertegenover gaan ;x (hoe vaak ik daar al ben binnegeweest man, sowieso mijn meestbezochte museum ) Ik denk zelfs da ik autoworld nog niet gedaan heb! Ik zie altijd bij het buitengaan van het aviationmuseum de letters "Autoworld" en denk altijd "DAT moet ik eens doen!" maar komter nooit van

Comment

Zal zeker ook es binnenspringen. Hoewel Autoworld op zich mij ook niet zo aanstaat. Dood boeltje daarzo
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                      Wat mij betreft is Autoworld maar een saaie , verlabberde boel . Jammer maar helaas . Want het is en blijft een schitterende locatie .

Hier een paar impressies van ons bezoek in 2008 ( gratis toegang bij het ticket van het autosalon ) .

Hopelijk brengt dit evenement weer wat leven in de brouwerij . Want de Schlumpf-collectie in Mulhouse is echt een hemelsbreed verschil .
                      Ik ben vorige zaterdag in Mulhouse geweest en heb de Schlumpf collectie bezocht. Dat is inderdaad echt wel zwaar de moeite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Ik ben vorige zaterdag in Mulhouse geweest en heb de Schlumpf collectie bezocht. Dat is inderdaad echt wel zwaar de moeite
                        Inderdaad .

Wel een beetje een triestig verhaal , wat de oorspronkelijke eigenaar van deze onvoorstelbare collectie betreft . Maar gelukkig is niet alles openbaar verkocht om de schulden af te betalen en kunnen we nu met z'n allen meegenieten .

En het personeel werkt er graag , wat in Autoworld niet echt het geval is . In Mulhouse spraken ze zelfs beter Nederlands .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Inderdaad .

Wel een beetje een triestig verhaal , wat de oorspronkelijke eigenaar van deze onvoorstelbare collectie betreft . Maar gelukkig is niet alles openbaar verkocht om de schulden af te betalen en kunnen we nu met z'n allen meegenieten .

En het personeel werkt er graag , wat in Autoworld niet echt het geval is . In Mulhouse spraken ze zelfs beter Nederlands .
                          Staat die collectie daar permanent in mulhouse? Heb er wat foto's van gezien en zag er idd nice uit.

Comment

Zo oud ben je ook weer niet he

Comment

Staat die collectie daar permanent in mulhouse? Heb er wat foto's van gezien en zag er idd nice uit.
                              Yep . Is gewoon ook een Nationaal Automuseum . Alleen hebben ze daar in Frankrijk wat meer Zwitserse kaas van gegeten dan hier .

Er ontbreken uiteraard hier en daar wel wat wagens , want ze zijn ook niet te verlegen om anderen elders te laten meegenieten van hun juweeltjes .

Als je er een weekend van wil maken , zeker via de Route des Crètes naar daar bollen .
                              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Zo oud ben je ook weer niet he
                                Helaba Smurfinnetje . Ik heb wel een echtgenoot die volgende week 55 wordt hé . En aangezien we in gemeenschap van goederen zijn getrouwd , heb ik ook het recht om mee te genieten van zijn seniorenvoordelen .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                  Zal zeker ook es binnenspringen. Hoewel Autoworld op zich mij ook niet zo aanstaat. Dood boeltje daarzo
                                  Dood is echt het juiste woord boven stond daar zo eene stand van auto van de toekomst was gwn het prototype van het vorig model audi tt
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

Helaba Smurfinnetje . Ik heb wel een echtgenoot die volgende week 55 wordt hé . En aangezien we in gemeenschap van goederen zijn getrouwd , heb ik ook het recht om mee te genieten van zijn seniorenvoordelen .

Ok, groen blaadje ( quadrifoglio ), geniet ervan

Comment

Working...
                                    X