Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Essen Motorshow 28/11 - 06/12

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Essen Motorshow 28/11 - 06/12

Your accelerator foot is itching to put the pedal to the metal. That must mean it's almost time for the ESSEN MOTOR SHOW 2009. From November 28 through December 6, the exhibition halls will be transformed into a monstrous motordrome. Here, racing fans and tuning amateurs and experts, but most of all, people crazy about cars, will come together for Germany's most important motor sports trade show and exhibition.

This year, fans of fast and fancy cars can get even closer to the action. After their success last year, the Motorsports Arena and Pit Lane have been expanded for this year. Visitors will be able to watch live as lightning-fast cars and heavy weights battle it out in stunning races. Wild and crazy motor bikes will show their stuff at the Speed Bike Show. Amazing American classic race cars with tons of horsepower under the hood will be on display at the Hot Rod Show. Visitors can expect several special shows ranging from the Myth of Ferrari show to Dragsters.

Obviously, new car fans will also get their money's worth. The newest models will demonstrate both innovative as well as comfortable design and performance features. Whether you're interested in a family car or a zippy little sports car perfect for city driving, you will find what you're looking for here. Or how about a new old car, because here at the EMS, you can also find old-timer and classic gems.

Shows, parties and races every day make the EMS an exciting experience for any car fan.

1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Iemand die gaat?
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

misschien wel
      2015 BMW S1000R
      2010 Renault Clio RS Cup
      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Vorig jaar zijn we er ook geweest, maar het publiek viel dik tegen..
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik ga maandag, vertrek wel zondag al.

Comment

Normaal was ik er ook, maar ik geraak er helaas niet

Comment

vorig jaar geweest, dit jaar terug...

Comment

Ik ga normaal de 2e December.

Staan de grote merken daar ook? Dan heb ik het over Brembo, Brabus etc.?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Ik ga normaal de 2e December.

Staan de grote merken daar ook? Dan heb ik het over Brembo, Brabus etc.?
                  Yep

Comment

ben er vorig jaar niet geweest; had eventueel wel zin om dit jaar nog eens te gaan maar mijnen salonbuddy kan niet mee. Allen naar ginder bollen zie ik zo ook niet echt zitten.

Als ik naar de deelnemerslijst kijk ontbreken er hier en daar wel wat leuke dingen (geen porsche stand; geen gembella). Heb ergens gelezen dat er wel iets van Lotus te doen is dus die zullen er wel veel staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Vorig jaar zijn we er ook geweest, maar het publiek viel dik tegen..
                      ga jij voor het publiek? Ik normaal voor de cars die der staan. (der lopen inderdaad nogal wat tussen met een hoog 'john' gehalte)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                        ga jij voor het publiek? Ik normaal voor de cars die der staan. (der lopen inderdaad nogal wat tussen met een hoog 'john' gehalte)
                        Uiteraard ga ik niet voor het publiek
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Als ik naar de deelnemerslijst kijk ontbreken er hier en daar wel wat leuke dingen (geen porsche stand; geen gembella). Heb ergens gelezen dat er wel iets van Lotus te doen is dus die zullen er wel veel staan.
                          pffff, wax-it staat er ook niet

Comment

Is nog altijd een tuning salon en sommige mensen stoppen niet bij hun auto als het op tunen aankomt

Comment

ik ga op 04/12

Comment

kan er mij iemand helpen met da adres?
                                tis voor in de gps in te geve:p
                                het kan misschien dom overkomen maar aan dieje site geraakte ni aan uit ze..
                                is da dit adres:
                                Messe Essen GmbH
                                Postfach 10 01 65
                                D-45001 Essen, Germany
                                of is da da ander adres??

Comment

Alstublieft

GRUGAHALLE
                                  Messe Essen GmbH
                                  Norbertstraße
                                  45131 Essen
                                  Tel. +49.(0) 201. 7244.0
                                  Fax +49.(0) 201. 7244.500

Comment

dacht dat het Norbertstrasse is

Comment

Ben vorig jaar geweest. Teveel crap.
                                      Ik skip dus dit jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ben vorig jaar geweest. Teveel crap.
                                        Ik skip dus dit jaar
                                        Maar we hebben wel goed gelachen hé !!!

Met die kerel die poetsproducten aan het verkopen was.

Begint ie daar met zijn ring in de motorkap van een nieuwe S-klasse te slaan
                                        Man man man, ik heb wijselijk mijn mond gehouden

Na zijn demo liepen er dan wel een paar mensen weg met een hele set producten ... hilarisch !!!

Comment

Working...
                                        X