Het is de eerste keer dat ik er naartoe ga, ben benieuwd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Essen Motorshow 28/11 - 06/12
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichtenkan er mij iemand helpen met da adres?
tis voor in de gps in te geve:p
het kan misschien dom overkomen maar aan dieje site geraakte ni aan uit ze..
is da dit adres:
Messe Essen GmbH
Postfach 10 01 65
D-45001 Essen, Germany
of is da da ander adres??BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGade gij me sofie ofwa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwas het eigelijk wat vergeten, & nadat de editie van vorig jaar nogal tegenviel was ik toch wel aan het twijfelen om te gaan
heb morgen geen tijd om naar de persdag te gaan, dus denk dat ik een zaterdag nog even oprij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenHoe kan je dit nu vergeten normaal is er een Ferrari special maar meer weet ik er ook niet van : Für 2009 gibt es auf dem Dream Car Boulevard nur ein Thema: Ferrari
166 Inter, 250 SWB,250 Europa, 410 SuperAmerica, 275 GTB/4, 365 GTB/4, 365 GTC, F40, 512 BBi, F430
ben er niet al te gek lang geweest dit jaar, geen enkele fabrikant meer, weeral een grote zaal dicht dit jaar, nog meer tjoening
& merkelijk kleinder & minder kwaliteit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtentja, echt ferrari special kon je dat nu toch niet noemen éh, zeker niet voor wat Essen vroeger stond
166 Inter, 250 SWB,250 Europa, 410 SuperAmerica, 275 GTB/4, 365 GTB/4, 365 GTC, F40, 512 BBi, F430
ben er niet al te gek lang geweest dit jaar, geen enkele fabrikant meer, weeral een grote zaal dicht dit jaar, nog meer tjoening
& merkelijk kleinder & minder kwaliteit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenAlle geluk is er nog Techno Classica waar ze de auto's bijna tot op het dak moeten zetten zal niet laten om morgen toch eens richting Essen te gaan ,is altijd een leuke uitstap onder vrienden.
Techno word door Siha alleen georganiseerd & is alleen classics, dus inderdaad betere opkomst
bij de Motor show doet de Siha alllee de organisatie van de classic hal, alhoewel ik die dit jaar qua opstelling ook minder vond
maar nu gaan de geruchten al rond dat volgend jaar een andere organisatie een gelijkaarde show gaan doen ongeveer 2-3 weken eerder, dus afwachten of die dat inderdaad van de grond kunnen krijgen, alhoewel die naar het schijnt al de manufs achter zich hebben staan.
kan nog zeker leuk & interesant worden dus voor volgend jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk BerichtenIemand foto s van de rode scirocco met asanti velgen?
Was wat extreem maar prachtig werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ben maandag geweest en het was één grote teleurstelling
Comment
-
Ben vrijdag geweest, en ik had er toch ook meer van verwacht. Zo groot vond ik het opzich niet (of ik moest enkele hallen gemist hebben) en ik heb respect voor het werk dat er in sommige auto's steekt maar ik heb niet echt iets gezien waar ik echt een wauw-gevoel bij had (misschien bij de Brabus Bullit, maar dat is dan vooral omv de techniek). Ook die show daar vond ik maar niks, de E92 die er wat driftte was wel leuk, maar voor de rest zagen gewoon wat ondersturende FWD-karretjes (tot racewagen omgebouwde Clio, Fiesta, 206 en Civic). En Duitse babes zijn ook meestal niet echt m'n smaak...
Comment
-
Al was het minder dan het ooit geweest is ! dit jaar was het mijn 12de bezoek aan de Motorshow dus een redelijke basis om te vergelijken.
Toch heb ik dit jaar foto's genomen : Essen Motorshow 2009
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenAl was het minder dan het ooit geweest is ! dit jaar was het mijn 12de bezoek aan de Motorshow dus een redelijke basis om te vergelijken.
Toch heb ik dit jaar foto's genomen :
& het zou maar erg zijn dat je geen foto's zou hebben genomen éh
Comment
-
Comment