Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Super! Je zal niet alleen zijn met je GT-R: 17 stuks ondertussen
Als je ervaringen wil uitwisselen, now's the time.
Overigens zie ik ook 16x BMW M3, 12x Mitsubishi EVO, 5x 997 GT2 en nog leuke exoten als de Aston Martin Vantage, Audi R8, 2x Z06, Dodge Viper, 2X 599 en een Scuderia, Gallardo, 3x C63 AMG en een SL63 AMG... en best of all: Opel Manta 2.0 S
Die laatste is wellicht de enige auto die we met de BMW 328i misschien kunnen bijhouden. Nu ja, ga er maar vanuit dat we evenveel fun hebben als de rest. Tussendoor lift ik trouwens heel wat mee, kwestie van ook eens te zien wat de rest kan. Vorige keer achterover gevallen van een Cayman S. Werkelijk fun om mee te rijden. Hoogtepunt was dan weer de Carrera GT waar ik 2 rondjes in mee mocht.
Tot maandag allen! Ik kijk er al naar uit.
Kom ne keer goeiedag zeggen hé. Ge kunt nie missen, wij zijn de enige met ne afgereden oude BMW
Brattwurst und Sauerkraut, jetzt geht loss.
BTW: De volgende Trackday staat alweer gepland: 28 oktober 2010 @ Nordschleife.
hopelijk aanwezig maar heb de piloot niet meer gehoord ...moet echt kicken zijn op het volledige parkoer te kunnen rijden ..spijtig dat ik zoveel onkosten heb momenteel anders had ik me zeker ingeschreven voor deze..zal voor volgend jaar zijn hopelijk ..
De parking van de Ring is afgesloten vanaf de rotonde. Als je wil komen kijken, kost je dat... ik dacht een euro of 40.
kan je zomaar niet komen kijken? normaal ben ik ook daar om mee als passagier een paar keer mee te rijden maar rijd met mn eigen wagen op...waar staan de deelnemende voertuigen?
kan je zomaar niet komen kijken? normaal ben ik ook daar om mee als passagier een paar keer mee te rijden maar rijd met mn eigen wagen op...waar staan de deelnemende voertuigen?
Alle wagens staan binnen de poort. Je kan enkel als passagier meerijden als je betaald hebt. Aan de ingang wordt er gecontroleerd en zonder betalen kom je helaas niet op de parking. Betalen kan de dag zelf nog.
Yep, ik was ook verbaasd toen ik niet moest betalen! Dat is nieuw want de voorgaande jaren heb ik moeten betalen. Verder was de parking ook open voor het publiek, ook dat is een eerste keer.
Mijn excuses hiervoor. Ik heb niks te maken met de organisatie maar spreek alleen uit ervaring van vorige events. Then again: 't zou erger geweest zijn als je helemaal voor niks was afgekomen.
Het was een leuke dag. Tof om een gezicht te kunnen plakken op enkele forumleden en de auto's van Rami en NAS eens te mogen aanschouwen. Damn zeg, wat een GT-R commercial was dat daar Hoop dat alles meevalt met de Corvette btw.
Comment