Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
    Ja, helemaal in een hoekske.
    Oeps, ik heb volgens mij echt heel veel gemist, heb heel het salon op een uur tijd moeten doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
      Oeps, ik heb volgens mij echt heel veel gemist, heb heel het salon op een uur tijd moeten doen
      Ik 8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        Gij hebt in die GT3 gezeten op de stand van Challazer zijn school ???

Ik niet

Bedankt he Challazer
        Sorry Toerke, maar dien hollander die erbij liep heeft het niet zo graag als er mensen gaan inkruipen enzo... Toen Alexx er was was hij even een toerke gaan doen

Als je nog terugkomt mag je in de SLR en in de GT3, beloofd !

Comment

• edit: ze zijn al weg.
          Last edited by ; 16/01/2010, 12:11.

Comment

• Ik vond de Citroën DS3 en de Peugeot RCZ Hybrid4 eigenlijk de leukste wagens van 't Salon. Leuk in de zin van; dat zou ik nog wel willen kopen met m'n eigen centen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
              Ik vond de Citroën DS3 en de Peugeot RCZ Hybrid4 eigenlijk de leukste wagens van 't Salon. Leuk in de zin van; dat zou ik nog wel willen kopen met m'n eigen centen.
              DS3, ok.
              RCZ kon mij niet echt overtuigen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                DS3, ok.
                RCZ kon mij niet echt overtuigen...
                Alez jong . In dat blauw dat hij daar stond vond ik hem echt knap. En die overheidskorting er dan nog bovenop én toch 200 pk hebben. Leuk !

Comment

• Ik ga morgen kijken maar verwacht er niet veel van. 'T is dat ik de laatste jaren altijd gratis binnen mag, anders zou ik niet gaan...

Comment

• Ik denk dat ik nog eens terug ga gaan ze want ik heb veel gemist met die kloten VIP-avond
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                      Sorry Toerke, maar dien hollander die erbij liep heeft het niet zo graag als er mensen gaan inkruipen enzo... Toen Alexx er was was hij even een toerke gaan doen

Als je nog terugkomt mag je in de SLR en in de GT3, beloofd !
                      Die Stirling Moss? Of sta jij op een andere stand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                        Alez jong . In dat blauw dat hij daar stond vond ik hem echt knap. En die overheidskorting er dan nog bovenop én toch 200 pk hebben. Leuk !

Die wit/zwarte was ook wel nog aardig.

Op een of andere manier vind ik die RCZ zelfs vetter dan een TT (op de koplampen na dan..)

Btw: voor de hostesses moet je duidelijk bij Peugeot zijn. (Veel meer viel er niet te zien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                          Die Stirling Moss? Of sta jij op een andere stand?
                          Da's een andere. SM staat bij AutoTV.
                          Bij hem staat een 'gewone' SLR McLaren.

Comment

• Die Alfa Romeo 159 SW ti! Lederen zetels met reliëf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten

Vergis ik me nu, of kijk je die zo naar binnen?
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Vergis ik me nu, of kijk je die zo naar binnen?
                                Nenee, tis idd een bijpassend onderbroekje. Had 't maar gezien toen ik thuiskwam...
                                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                  Die Alfa Romeo 159 SW ti! Lederen zetels met reliëf
                                  Deze ?

Super knap

Comment

• Er is hier zelfs iemand op het forum die dezelfde heeft het exterieur toch
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Ik was beter niet geweest. Immens druk, veel te warm en op de meeste plaatsen stonk het behoorlijk.

Heb bijgevolg ook zo goed als niks gezien, en kan niet zeggen dat ik dat zo erg vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                        Ik was beter niet geweest. Immens druk, veel te warm en op de meeste plaatsen stonk het behoorlijk.

Heb bijgevolg ook zo goed als niks gezien, en kan niet zeggen dat ik dat zo erg vind.
                                        Vandaag geweest misschien?
                                        Logisch dat het druk is he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          Vandaag geweest misschien?
                                          Logisch dat het druk is he
                                          Vond het toch opmerkelijk drukker dan andere jaren, echter had ik dit wel kunnen voorzien.

Comment

Working...
                                          X