Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is er ook een plan van het autosalon, dat van op de site is niet goed want ik moet het kunnen afprinten en je moet er met je muis opgaan om het merk te kunnen zien.
zijn er nog andere plannetjes van het salon??
Ik denk dat je Brussel niet kan vergelijken met Frankfurt. Waarom RR en anderen een aparte stand hebben weet ik niet, maar Detroit en Frankfurt zijn spectaculairder dan Brussel.
Ik ben ook naar Frankfurt gegaan vorige editie en dat is toch nog iets helemaal anders hoor!
Groter, beter en echt mooi salon vond ik...
Idd! Ik ben vandaag naar het autosalon geweest maar ik werd teleurgesteld, ik werd overspoeld door "eco dit, eco dat", en zoveel hybrides . Sommige merken waren zelfs niet aanwezig jammer genoeg.
Idd! Ik ben vandaag naar het autosalon geweest maar ik werd teleurgesteld, ik werd overspoeld door "eco dit, eco dat", en zoveel hybrides . Sommige merken waren zelfs niet aanwezig jammer genoeg.
Was wel te verwachten, maar was ook nog nooit zo snel rond
Gisteren ook efkes langs geweest.
F10 is een pak eleganter dan de E60! Interieur en materiaalgebruik zijn er een stap voorwaarts op gegaan.
5GT is imposant! M3 is vet in die kleur, maar zou't niet moeten hebben denk ik. En 't interieur van de X6M is adembenemend! Nogmaals bedankt aan Alex voor de gedetailleerde uitleg !
En dat meisje met 't varken is de beste vriendin van mijn madam .
Zal haar die foto maar niet laten zien zeker .
De Cayenne in Macadamia kleur die op het salon staat heeft een kennis van mij gekocht ,
15% korting op de nieuwprijs omdat hij op het salon heeft gestaan
De Cayenne in Macadamia kleur die op het salon staat heeft een kennis van mij gekocht ,
15% korting op de nieuwprijs omdat hij op het salon heeft gestaan
Ik zou die wel effe laten polieren dan, stonden nogal wat swirls op
Die interieurs moeten er toch ook schandalig uitzien? Zelfs met die korting zou ik zoiets niet kopen...
De Cayenne was wel niet open voor iedereen he , enkel nu en dan als het kalm was deden ze hem open voor potentiele kopers van de Cayenne en telkens waar een verkoper bij was
Comment