Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Dat niet, je mocht gewoon binnen als je 5min geduld had.
    Ik moest 20s geduld hebben en kon in de cayman, boxster, GT3 rs, turbo.

Comment

• Ik heb er wel in gezeten
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        Deuren waren gewoon los toen ik er was. Je moest natuurlijk wel toegangspasjes hebben voor de Porschestand...
        Gisteren werden de deuren gesloten omdat er te veel volk was. Je had geen pasjes nodig, je mocht gewoon binnen. Als je het even vroeg deden ze de GT3RS gewoon open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
          Gisteren werden de deuren gesloten omdat er te veel volk was. Je had geen pasjes nodig, je mocht gewoon binnen. Als je het even vroeg deden ze de GT3RS gewoon open
          Bij ons vroegen ze onze pasjes toch...

Comment

lol, iedereen mocht binnen hoor
            beetje teveel naar men zin.
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• En wie mocht nu wel binnen én wie niet!
              En wie had superexclusieve delux unieke pasjes om naar een stilstaande wagen te kijken??? Tell meeeeeeeeeeeeee!!!!

Comment

Damn jullie hadden pasjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  Damn jullie hadden pasjes

Tis goed Toerke, ik zeg toch maar gewoon dat ze ze vroegen?

Ik heb ze daarna trouwens gewoon weggegeven hoor...

Comment

Tis goed Toerke, ik zeg toch maar gewoon dat ze ze vroegen?

Ik heb ze daarna trouwens gewoon weggegeven hoor...
                    Ik vraag mij gewoon af welke pasjes dit waren want ik heb toen ik daar was donderdag het 1ste uur van het salon op de stand van Porsche ,
                    niemand gezien met een pasje

Comment

Ik vraag mij gewoon af welke pasjes dit waren want ik heb toen ik daar was donderdag het 1ste uur van het salon op de stand van Porsche ,
                      Volgens mij had je enkel een pasje nodig om boven een coupeke te gaan drinken ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                        Volgens mij had je enkel een pasje nodig om boven een coupeke te gaan drinken ofzo...
                        Daarvoor was het nog te vroeg hoor voor mij

Comment

• Ooooeeeeeeh! Pasjes en dan naar auto's mogen kijken!

Ffkes wachten en gwn binnen wandelen ging ook. Trouwens, bij een Porsche-dealer heb je geen pasjes nodig en kan je tenminste rustig kijken
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Zo gewoon ja, in de vorm van een bankkaart

Comment

De Cayenne in Macadamia kleur die op het salon staat heeft een kennis van mij gekocht ,
                              15% korting op de nieuwprijs omdat hij op het salon heeft gestaan
                              Ik snap persoonlijk écht niet dat iemand een auto koopt die op een stand heeft gestaan. Die bakken zien verschrikkelijk af ! Tenzij dat die terug helemaal wordt verbouwd (nieuwe zetelbekleding en herschilderde carrosserie)... en dan nog... Bovendien is 15% dan nog weinig korting, vermits ze nu toch sowieso aan het afprijzen zijn met de nieuwe Cayenne in aankomst.

Dan koop ik liever een jonge directiewagen: bij Porsche import rijden de directieleden om de 4 maanden met een nieuwe wagen en daarvan weet je tenminste dat er niet veel verschillende mensen mee gereden hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                Ik snap persoonlijk écht niet dat iemand een auto koopt die op een stand heeft gestaan. Die bakken zien verschrikkelijk af ! Tenzij dat die terug helemaal wordt verbouwd (nieuwe zetelbekleding en herschilderde carrosserie)... en dan nog... Bovendien is 15% dan nog weinig korting, vermits ze nu toch sowieso aan het afprijzen zijn met de nieuwe Cayenne in aankomst.

Dan koop ik liever een jonge directiewagen: bij Porsche import rijden de directieleden om de 4 maanden met een nieuwe wagen en daarvan weet je tenminste dat er niet veel verschillende mensen mee gereden hebben.
                                Correct. In hal 3, waar de motos stonden, heb ik exemplaren gezien waar dermate veel krassen in waren, dat herspuiten de enige optie was.
                                Ook op tal van wagens zaten reeds een hoop krassen/swirls. Het interieur van de X6M zag eruit alsof er al meer dan een jaar iemand met een jeans had ingezeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

Ik moet je er ook wel gelijk in geven hoor , ik zou het ook niet doen ...
                                  Dan betaal ik "liever" 15% meer moest ik een Cayenne willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                    Zelfs daar had je geen pasje voor nodig

Raar allesinds dat jullie pasjes kregen om op een stand te mogen die iedereen toch binnenliet.

Comment

• In tijden van drukte mochten de pasjesmensen altijd binnen, de rest moest aanschuiven.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hoe zielig ben je wel niet als je cola ofzo in een ruitensproeierbakje doet? :s

Comment

Working...
                                          X