Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
    Mail dat je geregistreerd bent of dat je effectief mag gaan?
    Berichtgeving van FEBIAC vind ik ronduit slecht. Ik zit met een officiële perskaart en ik schrijf voor een automagazine en -site, ik heb me al 2x geregistreerd en nog steeds niets van antwoord of bijkomende info dat ze vragen...
    Mail gehad dat het geaccepteerd is. Met info waar je de perskaart + parkingkaart moet afhalen. Iedereen die toegelaten is heeft die op 29 december '09 ontvangen.

Comment

Ben er allicht al in preproductie, en gedurende het salon allicht ook aantal keren op productie langsgaan!

Comment

Mail dat je geregistreerd bent of dat je effectief mag gaan?
        Berichtgeving van FEBIAC vind ik ronduit slecht. Ik zit met een officiële perskaart en ik schrijf voor een automagazine en -site, ik heb me al 2x geregistreerd en nog steeds niets van antwoord of bijkomende info dat ze vragen...
        Gek, ik heb de bevestiging ook al ontvangen. Misschien even bellen? Ik geloof dat je je ter plaatse ook nog kan accrediteren, bij de pers-ontvangstbalie. (vorige keer was dat toch zo, toen ik op het laatste moment nog een fotograaf meenam)
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
          Bij renault kan er volgens mij niet veel meer af dan de momentele kortingen... Die toch al bijzonder hoog zijn.
          Ik ben eens mijn licht gaan opsteken bij een Renault dealer in Brugge voor de Megane RS en die geeft zowaar 12% korting op de catalogusprijs, plus een korting van 600 euro als je geen financiering neemt en 1.250 euro afslag als je zelf je wagen verkoopt. Ik kwam uit op een 26.000 euro voor een exemplaar met Cup Pack (chassis, sperdif, Recaro's), Efficienty Pack (licht- en regensensor, auto airco), 19-duims velgen, en RS-monitor en de daardoor verplicht te nemen betere radio. Scherpe prijs voor een ferme bak.

Ik wil er nu wel één in het echt bekijken. In't autosalon zullen ze er wel mee testrijden zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
            Gek, ik heb de bevestiging ook al ontvangen. Misschien even bellen? Ik geloof dat je je ter plaatse ook nog kan accrediteren, bij de pers-ontvangstbalie. (vorige keer was dat toch zo, toen ik op het laatste moment nog een fotograaf meenam)
            Heb es gebeld en alsnog accreditatie gekregen...
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
              Ik ben eens mijn licht gaan opsteken bij een Renault dealer in Brugge voor de Megane RS en die geeft zowaar 12% korting op de catalogusprijs, plus een korting van 600 euro als je geen financiering neemt en 1.250 euro afslag als je zelf je wagen verkoopt. Ik kwam uit op een 26.000 euro voor een exemplaar met Cup Pack (chassis, sperdif, Recaro's), Efficienty Pack (licht- en regensensor, auto airco), 19-duims velgen, en RS-monitor en de daardoor verplicht te nemen betere radio. Scherpe prijs voor een ferme bak.

Ik wil er nu wel één in het echt bekijken. In't autosalon zullen ze er wel mee testrijden zeker?
              Ola, ik voel een aankoop in wording!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Ola, ik voel een aankoop in wording!
                Was't maar waar Stancke, maar als het zo is neem ik je gerust eens mee.

Trouwens, waar ben jij zo goedkoop aan je tickets geraakt? En wanneer zou je gaan? PM me desnoods.

Comment

Ik had een offerte voor een Focus RS van net geen 27K... Spijtig genoeg nu niet meer te krijgen...
                  sigpic

Comment

Ik had een offerte voor een Focus RS van net geen 27K... Spijtig genoeg nu niet meer te krijgen...
                    Serieus?!? Hoeveel scheelt dat op de catalogusprijs? Ik moest nog gaan kijken, maar ben nog niet bij een dealer geraakt.

Edit:

'k Heb het al gevonden. 18% op de standaard catalogusprijs van 32.900 euro, slik. Maar dat zal zo'n testwagen geweest zijn dan?
                    Last edited by ; 04/01/2010, 18:07.

Comment

Als je die press release leest van Porsche België. Lijkt me de interessantste stand te gaan worden:

Turbo MK II, GT3 en GT3 RS MK II, Boxster Spyder, Sport Classic, Panamera,....

Comment

Serieus?!? Hoeveel scheelt dat op de catalogusprijs? Ik moest nog gaan kijken, maar ben nog niet bij een dealer geraakt.
                        Edit:
                        'k Heb het al gevonden. 18% op de standaard catalogusprijs van 32.900 euro, slik. Maar dat zal zo'n testwagen geweest zijn dan?
                        Nenee, nieuwe wagen, wel de standaard wagen zonder enige optie in het wit...
                        sigpic

Comment

Ondanks het feit dat de crisis ook op het salon toeslaat en er 1 paleis minder is doordat de standen kleiner zijn, staan er toch behoorlijk wat nieuwigheden en premieres op het salon.

Wereldpremieres van Citroen, Fiat en Ford. Hetzelfde voor Hyundai maar dat is gewoon een type van de I30. Voor Europese premieres moet men terecht bij Audi, Mini, Mitsubishi en Porsche.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                            Klopt niet helemaal.

Gratis eten en zuipen EN gratis in alle rust en kalmte naar de auto's kijken. Op normale bezoekdagen is het daar toch veel en veel te druk ...
                            Laatste jaren is het eten trouwens bijzonder droef geweest.
                            Ik kom ook vooral naar die VIP-avond omdat ik mij op gewone dagen erger aan mensen die nog nie eens het verschil kennen tussen een M3 en een 316d en wat zich geene bal aantrekken van andere mensen,ze lopen iedereen in de weg meestal zijn ze dan nog eens bruin dragen ze petjes, eene training en sportsloefen.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

Was't maar waar Stancke, maar als het zo is neem ik je gerust eens mee.

Trouwens, waar ben jij zo goedkoop aan je tickets geraakt? En wanneer zou je gaan? PM me desnoods.
                              Check PM

Comment

Pff ik wou ook graag gaan met 2 maten. Maar 't gaat veeeel te druk zijn
                                En voor de 13de zijn er geen tickets te koop .
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Aanwezig de 13e.
                                  I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Ik heb een abonnement op autogids en er zat daar een ticket bij voor het autosalon. Aangezien ik nog in de eamenperiode zit kan ik er geen gebruik van maken. Het is voor de nocturne op maandag 18 januari. Het ticket is geldig van 16h-22h. Ik was eerst van plan om er 5€ voor te vragen. Maar uiteindelijk zou ik het zo waarschijnlijk niet kwijt geraken. Dus kan ik er even goed iemand blij mee maken.

Indien er interesse is, stuur gerust een pm

groetjes,
                                    Jonathan

Comment

Nocturne mag dan wel gratis zijn, zal veel te druk zijn denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                        Mijn vrouw zag op het voorblad staan 'gratis ticket autosalon' en heeft de autogids dan voor mij meegebracht..

maar ik wil helemaal niet in de avond gaan.. ik ga de 19e gaan.. zo vroeg mogelijk zodat het niet te druk gaat zijn.

Beetje jammer van Autogids dat ze niet wat duidelijker waren op het voorblad...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                          Ik zou die avond zelf ook niet gaan mocht ik de kans krijgen. Maar misschien is er iemand op het forum die maar al te graag gratis wil gaan... Ieder zijn ding

Comment

Working...
                                          X