Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• European Motor Show Brussels 2010

Van 14 tot 24 januari 2010 wordt de 88ste “European Motor Show Brussels” georganiseerd; het grote Auto- en Motorsalon van Brussel, zeg maar. En hoewel overal in de wereld autosalons een moeilijke periode doormaken, kunnen wij met trots melden dat het Salon 2010 opnieuw een prachteditie zal worden.
    Zowat alle auto- en motormerken die op de Belgische markt aanwezig zijn, zullen van de partij zijn en hun nieuwste producten uitstallen.
    Het wordt, anders gezegd, opnieuw dé afspraak van het jaar voor elke liefhebber en gebruiker van bromfietsen, scooters, motoren en auto’s.
    de VIP-avond is woensdag 13 januari 2010 van 16:00 tot 24:00u.

Wat'k mij afvraag, is of die VIP avond, de VIP-dag vervangt?
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

13/01 is het overdag persdag + VIP-dag op uitnodiging. Hopelijk met beter eten als vorig jaar :-)

Comment

Vroeger dus : tottosalon
        Nu : The European Motor Show Brussels 2010

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
          Funny 'cause it's true

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
            de VIP-avond is woensdag 13 januari 2010 van 16:00 tot 24:00u.
            Heb een rond gehoord en naart tschijnt gaan veel vd standen die avond niet open gaan zijn.
            Merken zoals Ferrari,...
            Don't kill me if I wrong.

Comment

Constructeurs willen niet meer actief meewerken aan de VIP-avond omdat het niet rendabel is
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Logisch... 90% van de mensen die daar rond loopt op zo een VIP avond kan geen Ferrari betalen. Komen enkel om gratis te eten en te zuipen om het grof te zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Logisch... 90% van de mensen die daar rond loopt op zo een VIP avond kan geen Ferrari betalen. Komen enkel om gratis te eten en te zuipen om het grof te zeggen.

Klopt niet helemaal.

Gratis eten en zuipen EN gratis in alle rust en kalmte naar de auto's kijken. Op normale bezoekdagen is het daar toch veel en veel te druk ...
                  Laatste jaren is het eten trouwens bijzonder droef geweest.

Comment

Iemand ervaring met die VIP avond? Klopt het dat niet alle stands open zijn op die avond?
                    Hoeveel volk wordt er ongeveer uitgenodigd op zo'n avond? Wat is het publiek, afgezien van enkele intimi van Prins Filip?

De rust waarmee je het salon kan bezoeken wordt toch niet teveel verstoord door de camera's?

Comment

Ik ben er 2x geweest. Eten deden we, voor de reeds aangehaalde reden, buitenshuis.

Comment

Om rustig het autosalon te bezoeken ga je toch gewoon best op een weekdag in de voormiddag.

Weet er iemand wat je mag verwachten als saloncondities bij Renault, Skoda, Volkswagen?

Comment

Ik ga normaal 13jan, is het dan niet zo dat de standhouders meer toelaten dan op de gewone dagen?

Zijn alle stands ook wel open op 13jan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rousch 402R Bekijk Berichten
                            Ik ga normaal 13jan, is het dan niet zo dat de standhouders meer toelaten dan op de gewone dagen?

Zijn alle stands ook wel open op 13jan?
                            13 januari is persdag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                              Het heet toch al langer zo? Zonder die 2010 natuurlijk.

Comment

Nog mensen van hier die er zijn op de persdag de 13de januari? Ik heb gisteren mijn bevestigingsmail gehad van Febiac.

Comment

Ik zal daar ook ergens rond lopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    13 januari is persdag
                                    weet ik
                                    mijn vader kreeg een uitnodiging van d'Ieteren om die dag te gaan, voor de voorstelling van de nieuwe A8

Maar is het dan niet zo dat sommige standen gewoon gesloten zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                      Om rustig het autosalon te bezoeken ga je toch gewoon best op een weekdag in de voormiddag.

Weet er iemand wat je mag verwachten als saloncondities bij Renault, Skoda, Volkswagen?
                                      Bij renault kan er volgens mij niet veel meer af dan de momentele kortingen... Die toch al bijzonder hoog zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                        Klopt niet helemaal.

Gratis eten en zuipen EN gratis in alle rust en kalmte naar de auto's kijken. Op normale bezoekdagen is het daar toch veel en veel te druk ...
                                        Laatste jaren is het eten trouwens bijzonder droef geweest.
                                        op normale bezoekdagen geraak je als "gewone sterveling" ook niet op de stand van Ferrari binnen. dan mag het nog zo druk zijn.

Comment

Working...
                                        X