Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
European Motor Show Brussels 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenMail dat je geregistreerd bent of dat je effectief mag gaan?
Berichtgeving van FEBIAC vind ik ronduit slecht. Ik zit met een officiële perskaart en ik schrijf voor een automagazine en -site, ik heb me al 2x geregistreerd en nog steeds niets van antwoord of bijkomende info dat ze vragen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenBij renault kan er volgens mij niet veel meer af dan de momentele kortingen... Die toch al bijzonder hoog zijn.
Ik wil er nu wel één in het echt bekijken. In't autosalon zullen ze er wel mee testrijden zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenGek, ik heb de bevestiging ook al ontvangen. Misschien even bellen? Ik geloof dat je je ter plaatse ook nog kan accrediteren, bij de pers-ontvangstbalie. (vorige keer was dat toch zo, toen ik op het laatste moment nog een fotograaf meenam)sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenIk ben eens mijn licht gaan opsteken bij een Renault dealer in Brugge voor de Megane RS en die geeft zowaar 12% korting op de catalogusprijs, plus een korting van 600 euro als je geen financiering neemt en 1.250 euro afslag als je zelf je wagen verkoopt. Ik kwam uit op een 26.000 euro voor een exemplaar met Cup Pack (chassis, sperdif, Recaro's), Efficienty Pack (licht- en regensensor, auto airco), 19-duims velgen, en RS-monitor en de daardoor verplicht te nemen betere radio. Scherpe prijs voor een ferme bak.
Ik wil er nu wel één in het echt bekijken. In't autosalon zullen ze er wel mee testrijden zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenOla, ik voel een aankoop in wording!
Trouwens, waar ben jij zo goedkoop aan je tickets geraakt? En wanneer zou je gaan? PM me desnoods.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenIk ben eens mijn licht gaan opsteken bij een Renault dealer in Brugge voor de Megane RS en die geeft zowaar 12% korting op de catalogusprijs, plus een korting van 600 euro als je geen financiering neemt en 1.250 euro afslag als je zelf je wagen verkoopt. Ik kwam uit op een 26.000 euro voor een exemplaar met Cup Pack (chassis, sperdif, Recaro's), Efficienty Pack (licht- en regensensor, auto airco), 19-duims velgen, en RS-monitor en de daardoor verplicht te nemen betere radio. Scherpe prijs voor een ferme bak.
Ik wil er nu wel één in het echt bekijken. In't autosalon zullen ze er wel mee testrijden zeker?sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenIk had een offerte voor een Focus RS van net geen 27K... Spijtig genoeg nu niet meer te krijgen...
Edit:
'k Heb het al gevonden. 18% op de standaard catalogusprijs van 32.900 euro, slik. Maar dat zal zo'n testwagen geweest zijn dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenSerieus?!? Hoeveel scheelt dat op de catalogusprijs? Ik moest nog gaan kijken, maar ben nog niet bij een dealer geraakt.
Edit:
'k Heb het al gevonden. 18% op de standaard catalogusprijs van 32.900 euro, slik. Maar dat zal zo'n testwagen geweest zijn dan?sigpic
Comment
-
Ondanks het feit dat de crisis ook op het salon toeslaat en er 1 paleis minder is doordat de standen kleiner zijn, staan er toch behoorlijk wat nieuwigheden en premieres op het salon.
Wereldpremieres van Citroen, Fiat en Ford. Hetzelfde voor Hyundai maar dat is gewoon een type van de I30. Voor Europese premieres moet men terecht bij Audi, Mini, Mitsubishi en Porsche.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenKlopt niet helemaal.
Gratis eten en zuipen EN gratis in alle rust en kalmte naar de auto's kijken. Op normale bezoekdagen is het daar toch veel en veel te druk ...
Laatste jaren is het eten trouwens bijzonder droef geweest.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenWas't maar waar Stancke, maar als het zo is neem ik je gerust eens mee.
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenTrouwens, waar ben jij zo goedkoop aan je tickets geraakt? En wanneer zou je gaan? PM me desnoods.
Comment
-
Ik heb een abonnement op autogids en er zat daar een ticket bij voor het autosalon. Aangezien ik nog in de eamenperiode zit kan ik er geen gebruik van maken. Het is voor de nocturne op maandag 18 januari. Het ticket is geldig van 16h-22h. Ik was eerst van plan om er 5€ voor te vragen. Maar uiteindelijk zou ik het zo waarschijnlijk niet kwijt geraken. Dus kan ik er even goed iemand blij mee maken.
Indien er interesse is, stuur gerust een pm
groetjes,
Jonathan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenNocturne mag dan wel gratis zijn, zal veel te druk zijn denk ik...
maar ik wil helemaal niet in de avond gaan.. ik ga de 19e gaan.. zo vroeg mogelijk zodat het niet te druk gaat zijn.
Beetje jammer van Autogids dat ze niet wat duidelijker waren op het voorblad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenNocturne mag dan wel gratis zijn, zal veel te druk zijn denk ik...
Comment
Comment