Ik ben wel zwaar teleurgesteld dat Lamborghini geen stand open zal houden dit jaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
European Motor Show Brussels 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk kom ook vooral naar die VIP-avond omdat ik mij op gewone dagen erger aan mensen die nog nie eens het verschil kennen tussen een M3 en een 316d en wat zich geene bal aantrekken van andere mensen,ze lopen iedereen in de weg meestal zijn ze dan nog eens bruin dragen ze petjes, eene training en sportsloefen.
Niemand is perfect hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk kom ook vooral naar die VIP-avond omdat ik mij op gewone dagen erger aan mensen die nog nie eens het verschil kennen tussen een M3 en een 316d en wat zich geene bal aantrekken van andere mensen,ze lopen iedereen in de weg meestal zijn ze dan nog eens bruin dragen ze petjes, eene training en sportsloefen.
Hoe doen de meeste dit hier ? Morgen gaat men pa is bellen naar BMW en Porsche, maar ik betwijfel hetLast edited by Alexx; 06/01/2010, 17:05.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten316d bestaat toch (nog) niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGewoon naar uw BMW-dealer geweest of?
Hoe doen de meeste dit hier ? Morgen gaat men pa is bellen naar BMW en Porsche, maar ik betwijfel het
Morgen bij BMW proberen al is de kans klein..
Ge kunt wel bij Make-a-wish kaarten kopen dat dan integraal naar een goed doel gaat; 72 EUR ofzo
Hoe doen de meeste dat hier?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ga gewoon betalen aan de kassa?
hoeveel kost dat ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGewoon naar uw BMW-dealer geweest of?
Hoe doen de meeste dit hier ? Morgen gaat men pa is bellen naar BMW en Porsche, maar ik betwijfel het
Comment
-
Ik ga de 18de samen met mijn schoonbroer en een vriend. Wij hebben kaarten gekregen van onze BMW-verdeler en mogen ook naar de nieuwe 5 gaan kijken.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenInhuldiging
woensdag 13 januari 2010 (enkel op uitnodiging)
16:00
VIP-avond
woensdag 13 januari 2010 (enkel op uitnodiging) 16:00 - 24:00
Vorig jaar was de vip dag 34€ dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk heb nog kaarten over voor de 13de
Maar ze zijn op naam.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
ik weet dat de Ferrari stand niet zal openzijn tijdens de vip avond... Ze zijn daarmee begonnen in 2006 omdat er toch weinig interessant aan die avond is... ondertussen denken veel merken daar ook wel aan
begrijpelijk natuurlijk, als je al die gastjes daar ziet rondlopen die voor de gelegenheid een schoon kostuum hebben aangetrokken en met hun auto"kennis" paraderen... De meeste moeten nog 18 jaar worden!
Enfin, ik ga op 13 vanwege de leuke sfeer die er dan hangt en omdat alle maten gaan...
Have fun!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAls 't zou kunnen ?
Comment
Comment