Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kom ook vooral naar die VIP-avond omdat ik mij op gewone dagen erger aan mensen die nog nie eens het verschil kennen tussen een M3 en een 316d en wat zich geene bal aantrekken van andere mensen,ze lopen iedereen in de weg meestal zijn ze dan nog eens bruin dragen ze petjes, eene training en sportsloefen.
15 jaar en u nu al ergeren aan mensen die niet zoveel van auto's afweten.
Niemand is perfect hé.
Ik kom ook vooral naar die VIP-avond omdat ik mij op gewone dagen erger aan mensen die nog nie eens het verschil kennen tussen een M3 en een 316d en wat zich geene bal aantrekken van andere mensen,ze lopen iedereen in de weg meestal zijn ze dan nog eens bruin dragen ze petjes, eene training en sportsloefen.
Gewoon naar uw BMW-dealer geweest of?
Hoe doen de meeste dit hier ? Morgen gaat men pa is bellen naar BMW en Porsche, maar ik betwijfel het
Gewoon naar uw BMW-dealer geweest of?
Hoe doen de meeste dit hier ? Morgen gaat men pa is bellen naar BMW en Porsche, maar ik betwijfel het
Porsche al niet, de verkopers kunnen zelf niet gaan. Enkel hun baas.
Morgen bij BMW proberen al is de kans klein..
Ge kunt wel bij Make-a-wish kaarten kopen dat dan integraal naar een goed doel gaat; 72 EUR ofzo
Hoe doen de meeste dat hier?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Voila, kaartje is gemaakt voor men t-shirt...ik ben dus van autoblog
& nu maar hopen dat ik weer in vele exclusieve wagens in mag zoals 2 jaar geleden...
ik weet dat de Ferrari stand niet zal openzijn tijdens de vip avond... Ze zijn daarmee begonnen in 2006 omdat er toch weinig interessant aan die avond is... ondertussen denken veel merken daar ook wel aan
begrijpelijk natuurlijk, als je al die gastjes daar ziet rondlopen die voor de gelegenheid een schoon kostuum hebben aangetrokken en met hun auto"kennis" paraderen... De meeste moeten nog 18 jaar worden!
Enfin, ik ga op 13 vanwege de leuke sfeer die er dan hangt en omdat alle maten gaan...
Comment