Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
    Ze staan op mijn naam, dus ik vrees dat je er niks mee gaat zijn. 't Is een beetje stom dat ze er namen hebben opgezet eigenlijk ..

Checken ze dat echt? Bij die Bugatti Expo was ik eigenlijk Jan Peumans, en ik zie d'r toch niet bepaald hetzelfde uit

Comment

Ze staan op mijn naam, dus ik vrees dat je er niks mee gaat zijn. 't Is een beetje stom dat ze er namen hebben opgezet eigenlijk ..
      Zouden ze daar op letten ?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Vroeger was er toch een dag speciaal voor mensen uit de autosector en particulieren konden tegen een hoger tarief dan ook binnen. Is dat vervangen door de VIP-avond of hoe zit dat nu???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Checken ze dat echt? Bij die Bugatti Expo was ik eigenlijk Jan Peumans, en ik zie d'r toch niet bepaald hetzelfde uit
          Meegegaan met uw NV-A vriend?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
            Voila, kaartje is gemaakt voor men t-shirt...ik ben dus van autoblog
            & nu maar hopen dat ik weer in vele exclusieve wagens in mag zoals 2 jaar geleden...
            Zit gij ook op autoblog ?
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
              Zit gij ook op autoblog ?
              Af en toe ja..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Ken je Jan Peumans, het was nl. mijn oude burgemeester

Comment

mijn datum staat ook vast

zal op maandag 18/01 worden

gezien dat de enigste dag zal zijn die ik kan gaan, en in het weekend wil ik helemaal niet gaan

Comment

Geen idee of ze dat controleren. Ik ga niet proberen.

Mbt. Ferrari: die stand was ook niet open vorige editie (op VIP-avond), maar de auto's zijn wel zichtbaar. Voordeel daarvan is dat er geen meute mensen in de weg lopen.

Comment

Ik ben toch blij dat ik niet in het weekend moet gaan... Vorig jaar op een zaterdag of zondag geweest en dan nog op de laatste dag. Dat was niet te doen...

Comment

Geen idee of ze dat controleren. Ik ga niet proberen.

Mbt. Ferrari: die stand was ook niet open vorige editie (op VIP-avond), maar de auto's zijn wel zichtbaar. Voordeel daarvan is dat er geen meute mensen in de weg lopen.
                        Geen probleem.
                        Ik heb vrijdag geen school, dus ik ga vrijdagmorgen

Comment

Is het zo over het algemeen druk op de nocturne op de 18de? ik zou dan wel eens durven gaan, wegens tijdsgebrek en vooral om de zondagsdrukte te vermijden...

vooral geinteresseerd in alfa
                          Giulietta

Comment

hallo,

waar vind ik meer info over de audi stand ?

welke modellen zullen daar staan ?

alvast bedankt !

Comment

Tickets voor Woensdag lukte niet meer, wel heeft BMW Centrauto (Deurne) ons 3 tickets voor vrijdag gegeven, zoals gevraagd. Big thanks!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steppenwolf Bekijk Berichten
                                hallo,

waar vind ik meer info over de audi stand ?

welke modellen zullen daar staan ?

alvast bedankt !
                                Er zullen 17 modellen aanwezig zijn, waaronder de nieuwe A8 en de R8 Spyder
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Ik heb 2 tickets van Mercedes ontvangen, voor de VIP avond morgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                    Er zullen 17 modellen aanwezig zijn, waaronder de nieuwe A8 en de R8 Spyder
                                    Heb die gisteren zien uitladen... GENTLE GENTLE GENTLE....... GENTLE STUPID!!! Stand RR is ook de moeite
                                    Ferrari met mooie gele blikvangen en Skyline ook even zitten op kwijlen zonet!

Comment

autoforumers,

Ik ben er morgen. Zowel op de persdag & op de VIP avond. Zijn er nog mensen op 1 van de twee momenten? Zou ze graag eens ontmoeten.

voor diegene die een line up willen lezen; http://www.autofans.be/content/salon...l-de-line-2010

ik zet morgen in de dag ook een verslag van Autosalon Brussel online.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                                        autoforumers,

Ik ben er morgen. Zowel op de persdag & op de VIP avond. Zijn er nog mensen op 1 van de twee momenten? Zou ze graag eens ontmoeten.

voor diegene die een line up willen lezen; http://www.autofans.be/content/salon...l-de-line-2010

ik zet morgen in de dag ook een verslag van Autosalon Brussel online.
                                        Ik ben morgen op de persdag samen met J3nkins,waar en wanneer zou je afspreken?

.

Comment

• Ik PM u mijn gsm nummer door. Ik zal het wat druk hebben in het begin, maar denk wel snel klaar te zijn. We zijn er met genoeg, en veel 'nieuws' zal er niet te zien zijn. Dan belt ge mij maar rond een uur of 11, dan spreken we ergens af. Tenzij je me eerder al tegen het lijf loopt (note: blauwe polo aan van autofans )

Comment

Working...
                                          X