Ik loop er rond vanaf een uur of 9 denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
European Motor Show Brussels 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenIs die VIP avond dan zo de moeite? ik dacht dat Ferrari zelfde geen stand open hielt dan?
Vorig jaar was de vip dag 34€ dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenVroeger had je een "Gala avond" gevolgd door een VIP dag... De gala avond was invitation only terwijl je voor de VIP dag kon betalen (32 of 35 EUR of zo). Nu is de gala avond en de VIP dag afgeschaft en vervangen door een VIP avond. Die VIP avond is weliswaar invitation only... Toegangskaarten kan je niet kopen voor die avond.
Ik ga nog wat rondbellen voor vanavond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenWat houden die nocturnes in, is het dan alleen later open of zijn er dan nog andere extra's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenGeen idee of ze dat controleren. Ik ga niet proberen.
Mbt. Ferrari: die stand was ook niet open vorige editie (op VIP-avond), maar de auto's zijn wel zichtbaar. Voordeel daarvan is dat er geen meute mensen in de weg lopen.
Jammer want ik weet niet of ik na vanavond nog een tweede keer tot daar ga.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIemand pics van de Audistand? Toevallig een kar in Ipanemabruin?
Of staat alles in grijs/zwart?
Comment
-
Ik ben net terug. Leuke zaken waren de matte (?) M3, 456 Italia, 8C Spyder, R8 Spyder, Veronique De Kock en het levend varken op de Lancia stand. Paar pics...
Last edited by Streamline; 13/01/2010, 18:20.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
-
Ook een verslag op Autofans.
Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.
ik laad intussen foto's op deze site in het fotoreportage-gedeelte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenFerrari stand zal vanavond ook gesloten zijn.
Jammer want ik weet niet of ik na vanavond nog een tweede keer tot daar ga.
Ferrari was nog open hoor toen het "VIP-avond"-gedeelte begon. En overdag zat er ook volk.
Mijn foto's staan hier: http://www.daggie.be/?p=694
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenstaat er een TTRS ( in welke kleur eventueel)?
Daggie?Svenio?Hothatch?
Comment
Comment