Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik loop er rond vanaf een uur of 9 denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
      Is die VIP avond dan zo de moeite? ik dacht dat Ferrari zelfde geen stand open hielt dan?
      Vorig jaar was de vip dag 34€ dacht ik
      Vroeger had je een "Gala avond" gevolgd door een VIP dag... De gala avond was invitation only terwijl je voor de VIP dag kon betalen (32 of 35 EUR of zo). Nu is de gala avond en de VIP dag afgeschaft en vervangen door een VIP avond. Die VIP avond is weliswaar invitation only... Toegangskaarten kan je niet kopen voor die avond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
        Vroeger had je een "Gala avond" gevolgd door een VIP dag... De gala avond was invitation only terwijl je voor de VIP dag kon betalen (32 of 35 EUR of zo). Nu is de gala avond en de VIP dag afgeschaft en vervangen door een VIP avond. Die VIP avond is weliswaar invitation only... Toegangskaarten kan je niet kopen voor die avond.
        Kzen vorig jaar geweest op de vip dag en daarna nog 3 keer, de vipdag was wel wat rustiger maar zo bijzonder was het nu ook weer niet.
        Ik ga nog wat rondbellen voor vanavond

Comment

• Wat houden die nocturnes in, is het dan alleen later open of zijn er dan nog andere extra's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
            Wat houden die nocturnes in, is het dan alleen later open of zijn er dan nog andere extra's?
            De drukte zit inbegrepen in je tickets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Geen idee of ze dat controleren. Ik ga niet proberen.

Mbt. Ferrari: die stand was ook niet open vorige editie (op VIP-avond), maar de auto's zijn wel zichtbaar. Voordeel daarvan is dat er geen meute mensen in de weg lopen.
              Ferrari stand zal vanavond ook gesloten zijn.
              Jammer want ik weet niet of ik na vanavond nog een tweede keer tot daar ga.

Comment

• Iemand pics van de Audistand? Toevallig een kar in Ipanemabruin?

Of staat alles in grijs/zwart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  Iemand pics van de Audistand? Toevallig een kar in Ipanemabruin?

Of staat alles in grijs/zwart?
                  Veel foto's van het salon staan nog niet online; behalve die van de Audi A8 op autoblog.nl

Comment

• Ik ben net terug. Leuke zaken waren de matte (?) M3, 456 Italia, 8C Spyder, R8 Spyder, Veronique De Kock en het levend varken op de Lancia stand. Paar pics...

Last edited by Streamline; 13/01/2010, 18:20.
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Ik ben er straks ook
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Best apart topic voor fotos..?

Comment

• Al paar uur terug nu van autosalon, was echt de moeite, eerste keer dat ik ga op een persdag.
                          Ongeloofelijk dat alle standen/wagens open zijn (op een paar modellen na), vandaag was voor mij een droomdag

Comment

• Die M3 is frozen gray metallic denk ik.

Comment

• Klein verslagje op AG http://www.autogespot.com/nl/item/62...alon-2010.html

Comment

• Da varken bij Lancia heeft verdomme bijna op men schoenen gescheten, stom beest!

Comment

• staat er een TTRS ( in welke kleur eventueel)?

Comment

• Ook een verslag op Autofans.

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

ik laad intussen foto's op deze site in het fotoreportage-gedeelte.
                                    Last edited by svenio_g; 13/01/2010, 20:37. Reden: linkje ingevoegd
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                      Ook een verslag op Autofans.

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

ik laad intussen foto's op deze site in het fotoreportage-gedeelte.
                                      Je hebt de SLR Stirling Moss precies overgeslaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                        Ferrari stand zal vanavond ook gesloten zijn.
                                        Jammer want ik weet niet of ik na vanavond nog een tweede keer tot daar ga.

Ferrari was nog open hoor toen het "VIP-avond"-gedeelte begon. En overdag zat er ook volk.

Mijn foto's staan hier: http://www.daggie.be/?p=694

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                          staat er een TTRS ( in welke kleur eventueel)?
                                          niemand?
                                          Daggie?Svenio?Hothatch?

Comment

Working...
                                          X