Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een SLR stirling moss gezien, op een verlaten stand van auto tv dacht ik, naast de Focus van Pieter Tsjoen.

@Gahan: geen TTRS te zien, net als de VW R modellen, wél R line en TT Tdi
    Last edited by ; 13/01/2010, 20:54.

Comment

• Staat de Sport classic er bij Porsche? Aangezien ik er nog geen enkele foto van heb gezien Enkel van de Boxster Spyder .
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Niet gezien .. is niet aangekondigd ook.
        Dit staat er: http://www.porsche.com/microsite/fai...elgium-nl.aspx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steppenwolf Bekijk Berichten
          wanneer zijn die tickets van de autogids geldig ???
          alvast bedankt

Comment

alvast bedankt
            Misschien moet je eens op de tickets kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Niet gezien .. is niet aangekondigd ook.
              Dit staat er: http://www.porsche.com/microsite/fai...elgium-nl.aspx
              Was wel aangekondigd in een bericht op autosalon.be . Maar hij staat er inderdaad niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Misschien moet je eens op de tickets kijken.
                heb deze tickets niet ....

daarom de vraag

Comment

• Vandaag ook eens geweest ... vond het niet zo echt bijzonder moet ik zeggen.

Waarschijnlijk sla ik de volgende keer Bxl gewoon over en doe ik IAA of iets anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joeri_AF Bekijk Berichten
                    Een SLR stirling moss gezien, op een verlaten stand van auto tv dacht ik, naast de Focus van Pieter Tsjoen.

@Gahan: geen TTRS te zien, net als de VW R modellen, wél R line en TT Tdi
                    Ik vond D'Ieteren in 't algemeen wat tegenvallen:
                    - Lichte modellen bij Audi; geen S of RS (behalve R8 Spyder)
                    - Lichte modellen bij VW; veel Bluemotion...
                    - Geen aparte persinformatie
                    - Geen eten of drinken (hoeft voor mij niet echt, maar bij veel andere merken was het er wel)
                    - Bentley afwezig
                    - Lamborghini afwezig

Comment

heb deze tickets niet ....

daarom de vraag
                      De 18e dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                        De 18e dacht ik.
                        Klopt

Comment

• Kun je terug 'naar buiten' (= buiten het salon) zodat je terug bij de testwagens komt?
                          Zoals. bv. bij Ferrari

Comment

• Ik DACHT dat er geen testwagens meer waren dit jaar.

Comment

• is het 4x4 parcours er?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                Ik DACHT dat er geen testwagens meer waren dit jaar.
                                Je kan wel met een elektrische wagen rijden op een klein binnenparcours + elektrisch karten.

Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                                is het 4x4 parcours er?
                                Niet gezien alleszins.

Comment

• Niks testwagens ... niks 4x4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                    Niks testwagens ... niks 4x4.
                                    Het is crisis hé; hier in Brussel valt dat nog goed mee. Kijk maar naar de show in Detroit; die is ook open tot de 24ste maar Ferrari en Rolls Royce zijn al weg. Of naar de Bologna Motor Show waar maar 15 automerken aanwezig waren. Of de Tokyo Motor Show waar bijna enkel Japanse merken stonden. Om nog maar te zwijgen over het niet doorgaan van de show in Amsterdam en Londen.

Comment

• We hebben geloof ik weinig reden tot klagen. De standen waren goed opgebouwd, ruim en mooi aangekleed. De meeste merken waren aanwezig en dat met veel verschillende modellen.

Comment

• Hebben jullie me sms'je gestuurd ivm de opel stand. Sorry, was toen volop aan het PR'n, dus kon niet meteen komen

Vond ge het de moeite?

Ik was heel tevreden. Alles mooi aangekleed, knappe stands, meesten waren aanwezig en de VIP avond was een overrompeling van mensen. Dus het wordt, naar mijn bescheiden mening, een succes dit jaar.

Mocht ons (autofans.be) verslag nog niet in de topic staan, dan kan je het hier lezen + foto's; http://www.autofans.be/content/speci...n-brussel-2010

oi

Comment

• Vééééél te druk deze avond...

Ik zou liever hebben dat ze terug een gala avond en een vip dag inlassen... Op een VIP dag is het tenminste rustig en heb je geen last van al het volk dat enkel komt om te drinken/eten...

Aangezien er te veel volk was om op de standen rustig te praten met de verantwoordelijken van de merken heb ik er eigenlijk weinig kunnen doen... Uiteindelijk hebben we het opgegeven en zijn we dan maar zoals de rest netjes overal geen drinken...

Boring as hell dus... Volgende week eens teruggaan op een rustig moment.

Comment

Working...
                                          X