Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    Ik zou liever hebben dat ze terug een gala avond en een vip dag inlassen... Op een VIP dag is het tenminste rustig en heb je geen last van al het volk dat enkel komt om te drinken/eten...
    Dat was gisteren overdag .. maar enkel op uitnodiging afaik. En het was best rustig

Comment

• Hoe krijg (kreeg) je zulke uitnodiging ? (besides iemand zijn g*t af te lekken )

Comment

• Ik ga allesinds nooit meer naar zo'n VIP avond. Heel moeilijk plaats te vinden en veel te druk binnen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
          Dat was gisteren overdag .. maar enkel op uitnodiging afaik. En het was best rustig
          Overdag was het gisteren persdag... En daarvoor kon je je accrediteren. Voor de VIP avond was er een uitnodiging vereist... Een uitnodiging die ze blijkbaar aan God en klein Pierke gegeven hebben... Zo'n massa, niet te doen...

Once but not twice... Dat was de laatste keer dat ik naar zo'n VIP avond geweest ben... Als het de komende jaren nog zo is dan bedank ik vriendelijk voor de uitnodiging en dan ga ik wel als pers...

Dinsdag ga ik nog eens terug, hopelijk is het dan beter te doen

Comment

• staat smart er eigelijk ?

Comment

Overdag was het gisteren persdag... En daarvoor kon je je accrediteren. Voor de VIP avond was er een uitnodiging vereist... Een uitnodiging die ze blijkbaar aan God en klein Pierke gegeven hebben... Zo'n massa, niet te doen...
              Overdag was het persdag + mensen op uitnodiging, die kregen een kaartje "eregast". Geloof me maar, want ik heb geen perskaart.

De VIP-avond was inderdaad zeer druk, daarom dat ik vroeger naar huis gegaan ben. Overdag was het bijzonder rustig. Op de "VIP-avond" gingen de VIP-tribunes bij sommige merken (cfr. Porsche) trouwens dicht voor het grote publiek.

Bobo: ja, in de hal van Mercedes.

Comment

• .. pff .. eerst wil iedereen naar de Vip avond en zitten ze hier allemaal te 'zoeken' achter kaarten of klampen elke vertegenwoordiger aan bij de lokale garage

.. en dan klaagt men dat het te druk was en de kaarten schijnbaar aan iedereen zijn uitgedeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                  .. pff .. eerst wil iedereen naar de Vip avond en zitten ze hier allemaal te 'zoeken' achter kaarten of klampen elke vertegenwoordiger aan bij de lokale garage

.. en dan klaagt men dat het te druk was en de kaarten schijnbaar aan iedereen zijn uitgedeeld.

Echt he! Maar het was opvallend druk gisteren.
                  Onze stand was wel al populair genoeg

Comment

Overdag was het persdag + mensen op uitnodiging, die kregen een kaartje "eregast". Geloof me maar, want ik heb geen perskaart.
                    Je hebt gelijk Ik heb hier net zo'n kaart toegekregen van een van m'n leveranciers... Een dag te laat
                    Lang leve de Belgische post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                      .. pff .. eerst wil iedereen naar de Vip avond en zitten ze hier allemaal te 'zoeken' achter kaarten of klampen elke vertegenwoordiger aan bij de lokale garage

Correctie...

Ik ben altijd al naar de VIP/Pers dag geweest omdat je dan als professional tenminste rustig de tijd hebt om overal te kijken zonder dat er teveel volk is, je hebt dan ook de tijd om rustig met enkele merken te negociëren over contracten. Met het gewone salon (zoals dit jaar) was er dan ook een gala avond voor het (sorry folks, no offence) "chichi" volk dat kwam om te eten, te drinken, te zien en vooral om gezien te worden... Maar neen, dit jaar moeten ze dat afschaffen en beiden samen smijten in een "vip avond"...

Hopelijk wijken ze snel af van dit concept

Comment

• er was veel volk , maar ik vond dat je wel makkelijk overal in kon , ik vind dat kakvolk niet erg... die komen toch enkel om gezien te worden ( die kruipen niet overal in om er dan een uur te blijven inhangen )en ondertussen zie je wel serieus wa babes

het was gewoon veel te groen naar mijn goesting...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                          er was veel volk , maar ik vond dat je wel makkelijk overal in kon , ik vind dat kakvolk niet erg... die komen toch enkel om gezien te worden ( die kruipen niet overal in om er dan een uur te blijven inhangen )en ondertussen zie je wel serieus wa babes

het was gewoon veel te groen naar mijn goesting...
                          ede geen foto's van die babes

Comment

Vééééél te druk deze avond...

Ik zou liever hebben dat ze terug een gala avond en een vip dag inlassen... Op een VIP dag is het tenminste rustig en heb je geen last van al het volk dat enkel komt om te drinken/eten...

Aangezien er te veel volk was om op de standen rustig te praten met de verantwoordelijken van de merken heb ik er eigenlijk weinig kunnen doen... Uiteindelijk hebben we het opgegeven en zijn we dan maar zoals de rest netjes overal geen drinken...

Boring as hell dus... Volgende week eens teruggaan op een rustig moment.
                            Akkoord. Waarom geen VIP dag meer ???
                            Ik ging altijd op de VIP dag, maar omdat hij dit jaar er niet meer is, is mijn goesting over.

Comment

• Gisteren naar vip-avond geweest twas plezant maar er het was echt ferm druk man pfff
                              maar mij toch geamuseerd en mij ziek kunnen lachen met een strontzatte tanje dexters aan de hamburgerbrak
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

Correctie...

Ik ben altijd al naar de VIP/Pers dag geweest omdat je dan als professional tenminste rustig de tijd hebt om overal te kijken zonder dat er teveel volk is, je hebt dan ook de tijd om rustig met enkele merken te negociëren over contracten. Met het gewone salon (zoals dit jaar) was er dan ook een gala avond voor het (sorry folks, no offence) "chichi" volk dat kwam om te eten, te drinken, te zien en vooral om gezien te worden... Maar neen, dit jaar moeten ze dat afschaffen en beiden samen smijten in een "vip avond"...

Hopelijk wijken ze snel af van dit concept
                                Hebben zo'n tien jaar geleden is een uitnodiging gekregen voor de gala-avond. Dat was toen zeer aangenaam. Zeker ook weg van het volk, bij de Koreaanse merken bijvoorbeeld. Kon je heel vriendelijk met de bazen van het merk voor België een praatje slaan.

Dat was toen op uitnodiging van de baas van het autosalon (nu op pensioen). We mochten nadien nog even langsgaan in zijn bureau boven. Ik mocht toen eender welk eten bestellen wat ik maar wou (ik zei natuurlijk frieten (na al dat chichi-eten), en die secretaresse moest voor mij om friet. Mijn ouders hebben dat snel afgeslagen). Nu zegt het me ook niets meer. Het autosalon op zich trouwens ook niet, zelfs niet als autoliefhebber.

Comment

• Morgen rond 10u in Brussel.

Heb nog 1 ticket over, zal er dan maar iemand op de parking een plezier mee doen. Weggooien heb je ook niets aan
                                  Twijfel enkel nog voor 't fototoestel mee te nemen .
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Morgen rond 10u in Brussel.

Heb nog 1 ticket over, zal er dan maar iemand op de parking een plezier mee doen. Weggooien heb je ook niets aan
                                    Twijfel enkel nog voor 't fototoestel mee te nemen .
                                    Vorig jaar was daar iemand een ticket dat hij teveel had aan het verkopen voor €5.
                                    Terwijl toen wij aankwamen, mensen die wegreden spontaan hun tickets aan ons gaven, omdat ze die toch maar van het bedrijf hadden gekregen.

Comment

• Haha FAIL
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Vip-avond : Gratis eten en zuipen EN gratis in alle rust en kalmte naar de auto's kijken. Op normale bezoekdagen is het daar toch veel en veel te druk ...
                                        Ja, hallo... Die VIP-avond mogen ze houden !!!! Voor de eerste keer woensdag naar zo'n VIP-avond geweest!!!! Had kaart van klant gekregen, dus met veel plezier naar daar vertrokken, in de hoop inderdaad 'in alle rust en kalmte' naar de wagens te kunnen kijken.

Is dat even tegengevallen. Een heel grote bende 'aasgieren' op zoek naar gratis eten en drinken! Waar er niets te krijgen viel, daar kon ik wel naar wagens kijken, maar waar er drank en eten was.... En inderdaad, er waren zelfs merken niet 'bemand'.

Ben gisteren, donderdag, terug gegaan (van 16 uur tot 20 uur) en toen was het precies of er geen 100 man aanwezig was. Zelden de heyzelpaleizen zo leeg gezien. Maar des te plezieriger hoor! En over drank moet je ook niet klagen. Dealers hebben tijd om je te helpen, en bieden je met veel plezier een drankje aan Geef mij maar die eerste bezoekersdag, volgens diverse mensen is die inderdaad steeds heel kalm.

Comment

• Shuttle met naaktmodellen rijdt u naar autosalon

Beu om een parkeerplaats te zoeken aan het Autosalon? Het luxemerk Infiniti bedacht een oplossing: een shuttledienst vanaan de showroom van Infiniti in Zaventem brengt u naar de Heizel, zo'n tien kilometer verder. Doch, niet zomaar een shuttle, neen! Modellen met enkel een laagje verf en een luxehorloge van Bell&Ross om het lijf en de pols zullen u gracieus begeleiden.

Infiniti legt het zo uit: "Onze filosofie is gebaseerd op de Japanse Adeyaka, wat staat voor elegantie en luxe in harmonie met de natuur. Dat laatste zie je ook aan de natuurlijke, golvende lijnen van onze wagens, in tegenstelling tot de nogal rechthoekige structuur bij andere wagenmerken. Daarom ook geen betere manier om onze wagens in de kijker te zetten dan met de allermooiste modellen, die de natuurlijke schoonheid van het menselijk lichaam onthullen en tegelijk modieus zijn opgemaakt." (jv)

Meer info op infinitinde.be.

Bron hln.be

Comment

Working...
                                          X