Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
European Motor Show Brussels 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOeps, ik heb volgens mij echt heel veel gemist, heb heel het salon op een uur tijd moeten doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenGij hebt in die GT3 gezeten op de stand van Challazer zijn school ???
Ik niet
Bedankt he Challazer
Als je nog terugkomt mag je in de SLR en in de GT3, beloofd !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIk vond de Citroën DS3 en de Peugeot RCZ Hybrid4 eigenlijk de leukste wagens van 't Salon. Leuk in de zin van; dat zou ik nog wel willen kopen met m'n eigen centen.
RCZ kon mij niet echt overtuigen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenDS3, ok.
RCZ kon mij niet echt overtuigen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenSorry Toerke, maar dien hollander die erbij liep heeft het niet zo graag als er mensen gaan inkruipen enzo... Toen Alexx er was was hij even een toerke gaan doen
Als je nog terugkomt mag je in de SLR en in de GT3, beloofd !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenAlez jong . In dat blauw dat hij daar stond vond ik hem echt knap. En die overheidskorting er dan nog bovenop én toch 200 pk hebben. Leuk !
Die wit/zwarte was ook wel nog aardig.
Op een of andere manier vind ik die RCZ zelfs vetter dan een TT (op de koplampen na dan..)
Btw: voor de hostesses moet je duidelijk bij Peugeot zijn. (Veel meer viel er niet te zien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDie Stirling Moss? Of sta jij op een andere stand?
Bij hem staat een 'gewone' SLR McLaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenVergis ik me nu, of kijk je die zo naar binnen?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenDie Alfa Romeo 159 SW ti! Lederen zetels met reliëf
Super knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIk was beter niet geweest. Immens druk, veel te warm en op de meeste plaatsen stonk het behoorlijk.
Heb bijgevolg ook zo goed als niks gezien, en kan niet zeggen dat ik dat zo erg vind.
Logisch dat het druk is he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenVandaag geweest misschien?
Logisch dat het druk is he
Comment
Comment