Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    Deze ?

Super knap

Ja!

Toch de mooiste in zijn segment, en die motor dat er in steekt heeft me volledig verleid. Mijn vrouw en ik waren op slag verliefd!

Heeft er iemand ervaring met de 1800 cc TB die in het vooronder ligt?

Gisteren naar de garage geweest om een prijs te laten maken, dat heeft me weer met beide voeten op de grond gezet.
    Last edited by ; 18/01/2010, 10:12.

Comment

• Over wit gesproken... Na de BMW stand waren we wat aan het rondlopen, en kwamen we bij Toyota uit (waar ik me snel uit de voeten maakte van de Prius want die zat me zo comfortabel dat ik bijna verleid werd om hybrid te rijden) en vervolgens bij Kia waar een flinke witte pro_cee'd met gesmost carbon en gunmetal velgen stond te blinken... Tutti lampione met zachte kunststoffen en leder in het interieur voor nog geen 20k! + 7 jaar garantie op de hele auto + pechverhelping in heel Europa + een gans dale koffer en achterbank. Daar zit echt een zwart gat in die auto want ik weet niet hoe men zoveel binnenruimte in zo een B segment auto kan pitsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        bij Kia waar een flinke witte pro_cee'd met gesmost carbon en gunmetal velgen stond te blinken... Tutti lampione met zachte kunststoffen en leder in het interieur voor nog geen 20k! + 7 jaar garantie op de hele auto + pechverhelping in heel Europa + een gans dale koffer en achterbank. Daar zit echt een zwart gat in die auto want ik weet niet hoe men zoveel binnenruimte in zo een B segment auto kan pitsen.
        Hebt ge diene Venga gezien?
        Da was vant zelfde. Als ge de deuren opentrok ook van "huh, zoveel ruimte?". En serieus veel plek tussen voorste en achterste zetels. En dan trekt ge de koffer open en daar was ook ni op bespaard qua inhoud. Ik snapte het even niet

Maar ge moogt da op dees forum ni te hard roepen, want voor da geld hebt ge toch nen okkazie Duitser vanop mobile van maar 5 jaar oud en met 150.000km, net ingereden dus

Comment

• De Huyndai i30 is me ook opgevallen. Leuk aangekleed in de sportversie. Wat me wel stoorde is dat alles in diesel op het salon staat. Wat met de mensen die niet meer dan 15000 kilometer per jaar doen?!? Vergeet ons niet!

Comment

• Had Kia van die Pro_Cee'd ook de cabrio uitgebracht, het was een done deal geweest!

Mijne BMW fixxer mag binnenkort uitleggen waarom hun auto's dubbel zoveel kosten

Comment

• Ik moet mijn bezoek aan het autosalon uitstellen tot zondag

de laatste dag (iemand die weet of het dan superdruk zal zijn?)

maar ik wil wel zeker dit jaar eens gaan

heb vrijkaarten voor zondag en heb een prive-uitnodiging op de BMW stand voor de nieuwe 5-reeks te bewonderen
              en ik mag met de electrische karts gaan rijden
              Last edited by ; 19/01/2010, 10:35.

Comment

Had Kia van die Pro_Cee'd ook de cabrio uitgebracht, het was een done deal geweest!

Mijne BMW fixxer mag binnenkort uitleggen waarom hun auto's dubbel zoveel kosten

Je gaat een BMW nu toch niet gaan vergelijken met een Kia hé!

Als ik de naam Kia hoor, dan moet ik steeds denken aan hun eerste reclameke in België :
                "Ki Wa? Kiwi? KIA!"

Comment

• Gisterenavond ook geweest, met de nocturne (helaas die waar veel vrijkaarten voor in omloop waren, maar het kon niet anders icm de examens). Het viel me eerlijk gezegd wat tegen, te veel eco-gezeik in het algemeen (was te verwachten natuurlijk en het is belangrijk, maar op een autosalon is wegdromen toch leuker dan op duffe ecomodellen te staan kijken imo). Wat me is bijgebleven:
                  Vooral de Audi-stand viel me zwaar tegen. A1 Sportback Concept vond ik wat kort en hoog, en die nieuwe A8 valt irl nog harder tegen dan op foto, zo'n saaie bak die niets imposants uitstraalt. De vorige generaties hadden dat wel, deze vond ik echt saai. Voor de rest heb ik geen S'en of RS'en gezien, en over het algemeen gewone, niet eens zo speciaal aangeklede modellen die je elke dag 1000 keer ziet, bijna alle modellen die er stonden waren gewone, alledaagse 2.0 TDI(e)'tjes als ik me niet vegis, zelfs de nog redelijk knappe knalrode A5 sportback S-line was een gewone 2.0 TDI, en ook de TT die er stond was een TDI, niet dat het veel uitmaakt om naar te kijken natuurlijk, maar het maakt het toch saai vind ik, een TT-RS, S3 of S4 erbij had het leuker gemaakt, die 2.0 TDI'tjes zie je 1000 keer op een dag
                  VW zowat hetzelfde, wel leuk dat die nog een Phaeton bijhadden. Volvo was nog cava, maar die vernieuwde C30 en C70 trekken op niks imo (die voorkant is ronduit lelijk en de vorige was zo knap) en zo'n 1.6D in een V70, hmmm daar heb ik toch m'n twijfels over, maar het zal wel zuinig zijn zeker? De S80 vond ik een dikke bak. BMW vond ik ook niet echt goed, buiten die 325d Performance en M3 in dat speciale grijs was er niet veel te zien imo. De 5 GT is lelijk en belachelijk dat de nieuwe 5-serie aanwezig is, maar niet voor iedereen...

Er waren ook goede dingen natuurlijk, de Mercedes stand vond ik nog wel leuk, mooi dat de SLS er stond, leuke C Estate met AMG-pack, een knappe E Coupé en een knalrode SL. Die nieuwe Saab 9-5, wat een beauty
                  Veel geslaagder irl dan op foto, echt een dikke, imposante bak, met heel knappe verhoudingen, snuit en achterkant met die doorlopende balk. Ook binnenin heel knap, ik zou het erg spijtig vinden moest die niet meer komen. De Skoda Superb Combi vind ik een zalige bak, da's nog eens echt een break en waar voor je geld. De Citroën DS3 vind ik ook echt een heel leuke auto, echt dik en vrij aggressief irl en leuke mogelijkheden qua kleuren enzo. Ook de nieuwe Opel Astra en Isignia OPC vond ik erg mooi.

Ben ik trouwens de enige die zot wordt van mensen die in een auto gaan zitten en terwijl er nog een rij staat te wachten de deur toetrekken, een half uur blijven zitten en echt elke knopje moeten indrukken of aanraken, ik word daar verschrikkelijk ambetant van, ga dan naar een dealer ofzo hé
                  Ook heb ik me geërgerd aan bepaalde mensen die persé op een van de drukkere avonden foto's wilden, wat gewoon niet gaat, toch zeker niet van een volledige auto, die worden ambetant als er wat volk voor hun lens komt, man dat weet je toch als je naar een druk autosalon gaat, er zijn toch genoeg foto's online die veel beter zijn en op een salon krijg je toch geen echt beeld van hoe een auto er in het dagelijkse leven uitziet vind ik.
                  Zo dat moest er effe uit, maar toch blij dat ik geweest ben
                  Last edited by stradge; 19/01/2010, 11:18.

Comment

• Ik ben gisteren ook geweest. Vooral in Paleis 7 blijven plakken gezien een 740d op onze lijst staat. Jammer van de enorme drukte want je moest op bepaalde momenten echt 'zoeken' naar de aanwezige wagens. De 'matte' M3 was fantastisch mooi, de perfecte velgen er ook op gemonteerd trouwens. De 5GT met 21inch kon mij ook zeer bekoren. Ik begrijp wel dat dit een wagen is die je ofwel omarmt, ofwel uitspuwt. To each his own zeker.

De 325d met performance goodies is in t echt vele malen impressionanter dan op de fotos, wat een bruut beest ! Maar voor 64k mag dat wel ...

De 7 dan ... naar onze mening uiterst knap in individual livrei, maar iets te oud voor mij (ben 3. Toch maar eens naar het M pakket gaan kijken één dezer.

Op de andere standen ben ik niet echt geweest, eerder doorgelopen en hier en daar iets van naderbij bekeken.

En bij RR stond Veronique De Kock mooi te wezen

Comment

• Die M3 kon mij dus niet bekoren, ik vond die X6M in het blauw dan veel beter uitkomen.

Comment

• Wie zei dat er geen testauto's waren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                          Wie zei dat er geen testauto's waren?
                          Inderdaad, in de testruimte staat een hoop naar het schijnt. Spijtig genoeg heb ik er niet aan gedacht toen ik er was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                            Inderdaad, in de testruimte staat een hoop naar het schijnt. Spijtig genoeg heb ik er niet aan gedacht toen ik er was.
                            *checkt leeftijd*

OK DAN!

Comment

• Waar is die testruimte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                *checkt leeftijd*

OK DAN!
                                Wat heeft dat met mijn leeftijd te maken?
                                Ik doelde er niet op dat ik ze zelf ging testen btw. Gewoon kijken mag ook wel.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                Waar is die testruimte?
                                Naart schijnt achter Ferrari en Porsche.
                                Last edited by ; 19/01/2010, 18:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  *checkt leeftijd*

OK DAN!
                                  Moet je eigenlijk een aantal jaren in het bezit zijn van je rijbewijs voor die testritten?

Comment

• Nee, je moet naar buiten gaan bij Ferrari/RR/Porsche. Daar staat op een rijtje: California, 599, 599, 458 Italia, Ghost, Ghost, Ghost, Drophead, Phantom, Turbo mk2, C4S mk2, GT3 mk2, Panamera

Ik had ergens gelezen dat er geen gingen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                      Wat heeft dat met mijn leeftijd te maken?
                                      Ik doelde er niet op dat ik ze zelf ging testen btw. Gewoon kijken mag ook wel.

Naart schijnt achter Ferrari en Porsche.
                                      Ah goed, ik ga waarschijnlijk nog eens terug met een paar vrienden, dus dan weet ik dat zijn .
                                      Heb vorige keer het salon in een dik uur tijd moeten doen(Pa en ma die te lang bleven hangen bij respectievelijk Porsche en mini )

Comment

Over wit gesproken... Na de BMW stand waren we wat aan het rondlopen, en kwamen we bij Toyota uit (waar ik me snel uit de voeten maakte van de Prius want die zat me zo comfortabel dat ik bijna verleid werd om hybrid te rijden) en vervolgens bij Kia waar een flinke witte pro_cee'd met gesmost carbon en gunmetal velgen stond te blinken... Tutti lampione met zachte kunststoffen en leder in het interieur voor nog geen 20k! + 7 jaar garantie op de hele auto + pechverhelping in heel Europa + een gans dale koffer en achterbank. Daar zit echt een zwart gat in die auto want ik weet niet hoe men zoveel binnenruimte in zo een B segment auto kan pitsen.
                                        Idem voor die pro cee'd! Vind die echt knap en idd goede garantie!

Prius

Comment

• Gisteren ook eens gepasseerd.

Heb er al bij al 4u rondgelopen denk ik.
                                          Als de hostessen van Kawasaki er niet waren was dat maar 1u geweest. Zo verschrikkelijk niets te zien daar

Enige nieuwe dingen voor mij was de kleur op de M3.
                                          Ohja, en de ontdekking van een Kia Rio, maar dat was dan nog niet voor mij

Comment

Working...
                                          X