Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wou eigenlijk vrijdag ofzo ook gaan maar aangezien ik niet op zoek ben naar een wagen en al die reacties lees lijkt het me niet echt de moeite om te gaan en eventueel in de file te gaan staan.

Hoe staat het daar mee, verkeer rond het salon?

Comment

• Dat matgrijs op die M3 was echt heerlijk met die zwarte velgen maar ik wist wel nie dat een 635d zo duur was: 95 000 euro ofzoiets het scheelde mr 1000 euro met de M3!!!
      Wie koopt dan nog een 635d ? Wat mij ook opviel is dat er meer plaats vanachter is in onze E92 dan in eene 6-serie.
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
        Wou eigenlijk vrijdag ofzo ook gaan maar aangezien ik niet op zoek ben naar een wagen en al die reacties lees lijkt het me niet echt de moeite om te gaan en eventueel in de file te gaan staan.

Hoe staat het daar mee, verkeer rond het salon?
        Het hangt allemaal af van wat men verwacht op het salon. In het algemeen gaan Vlamingen nogal snel vergelijken met het salon van Frankfurt. Maar dat merken zoals Rolls Royce of Ferrari in Brussel wel een eigen stand hebben in Brussel en op het salon van Detroit, nochtans het grootste en belangrijkste van Amerika, niet zegt toch wel iets.

Het verkeer valt goed mee; vanavond om 16u45 in Brussel vertrokken en tegen 17u40 in Sint-Job. Vanmorgen een kwartiertje langer onderweg geweest maar dat lag aan enkele file's in het Antwerpse.

Comment

• Ik denk dat je Brussel niet kan vergelijken met Frankfurt. Waarom RR en anderen een aparte stand hebben weet ik niet, maar Detroit en Frankfurt zijn spectaculairder dan Brussel.

Comment

• Ik ben ook naar Frankfurt gegaan vorige editie en dat is toch nog iets helemaal anders hoor!

Groter, beter en echt mooi salon vond ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
              Ik ben ook naar Frankfurt gegaan vorige editie en dat is toch nog iets helemaal anders hoor!

Groter, beter en echt mooi salon vond ik...
              Klopt, en aangenamer volk imo
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Iemand foto's van de gele Renaultsports? Vooral de Twingo en de Clio dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                  Dat matgrijs op die M3 was echt heerlijk met die zwarte velgen maar ik wist wel nie dat een 635d zo duur was: 95 000 euro ofzoiets het scheelde mr 1000 euro met de M3!!!
                  Wie koopt dan nog een 635d ? Wat mij ook opviel is dat er meer plaats vanachter is in onze E92 dan in eene 6-serie.

Ne 635D begint bij +-80k. Nen M3 bij 72k

Ik ga trouwens morgen, na m'n inhaalexamen vertrekken vanuit kortrijk. Als iemand uit de streek toevallig goesting heeft om me mee te nemen rond een uur of 10-11, mag me altijd laten weten, kleg wel bij in de naft natuurlijk.
                  Last edited by Asserti; 20/01/2010, 17:52.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                    Ne 635D begint bij +-80k. Nen M3 bij 72k
                    Wow dan ist wel heel erg ik wist dat de 6-reeks zo duur is en dan nog zo lelijk imho.
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• 6 is vetgeil
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• ik ga morgen in de namiddag na men examen eens gaan kijken. Is de eerste keer dat ik kan, ben eens benieuwd...
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                          Iemand foto's van de gele Renaultsports? Vooral de Twingo en de Clio dan?
                          Ik heb er wel eentje maar ik zal hem straks pas kunnen posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            Ik ga trouwens morgen, na m'n inhaalexamen vertrekken vanuit kortrijk. Als iemand uit de streek toevallig goesting heeft om me mee te nemen rond een uur of 10-11, mag me altijd laten weten, kleg wel bij in de naft natuurlijk.
                            Ik ga morgen ook nog een dagje. Ik kom jammergenoeg van de andere kant van t land.
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Kga vandaag ook nog eens een kijkje nemen.

Comment

• J3nkins en ikzelf zijn samen op de persdag langsgeweest.
                                We hebben er een leuke dag beleeft,veel gezien en veel foto´s gemaakt.

Een volledig verslag kan je nu hier nalezen en bekijken. Later volgt nog een leuk desert.

http://www.gamequarter.be/new/v4/forum/showthread.php?t=2889

Last edited by ; 21/01/2010, 14:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                                  Wie zei dat er geen testauto's waren?

Ja, iemand zei hier dat er géén testauto's waren?

Comment

• Comment

• Morgen namiddag (vrijdag) en nocturne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Ben ik trouwens de enige die zot wordt van mensen die in een auto gaan zitten en terwijl er nog een rij staat te wachten de deur toetrekken, een half uur blijven zitten en echt elke knopje moeten indrukken of aanraken, ik word daar verschrikkelijk ambetant van, ga dan naar een dealer ofzo hé
                                        Jij kan toch ook naar de dealer gaan als je geen drukte wilt?

Comment

• is er ook een plan van het autosalon, dat van op de site is niet goed want ik moet het kunnen afprinten en je moet er met je muis opgaan om het merk te kunnen zien.
                                          zijn er nog andere plannetjes van het salon??
                                          porsche 4ever
                                          '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

Working...
                                          X