Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
    is er ook een plan van het autosalon, dat van op de site is niet goed want ik moet het kunnen afprinten en je moet er met je muis opgaan om het merk te kunnen zien.
    zijn er nog andere plannetjes van het salon??
    Staan gratis overal rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
      Staan gratis overal rond.
      Klopt

Comment

• Er is een leuke iphone-applicatie met plan, en de madammekes aan de ingang delen ook plannekes uit.

Comment

• Vandaag ook een bezoekje gebracht aan brussel.

En de verrassing voor mij was de Citroën DS3 ,
          echt knappe wagen.

Hier en daar wat forummers tegen het lijf gelopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Ik denk dat je Brussel niet kan vergelijken met Frankfurt. Waarom RR en anderen een aparte stand hebben weet ik niet, maar Detroit en Frankfurt zijn spectaculairder dan Brussel.
            Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
            Ik ben ook naar Frankfurt gegaan vorige editie en dat is toch nog iets helemaal anders hoor!

Groter, beter en echt mooi salon vond ik...
            Idd! Ik ben vandaag naar het autosalon geweest maar ik werd teleurgesteld, ik werd overspoeld door "eco dit, eco dat", en zoveel hybrides . Sommige merken waren zelfs niet aanwezig jammer genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
              Idd! Ik ben vandaag naar het autosalon geweest maar ik werd teleurgesteld, ik werd overspoeld door "eco dit, eco dat", en zoveel hybrides . Sommige merken waren zelfs niet aanwezig jammer genoeg.
              Was wel te verwachten, maar was ook nog nooit zo snel rond
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gisteren ook efkes langs geweest.
                F10 is een pak eleganter dan de E60! Interieur en materiaalgebruik zijn er een stap voorwaarts op gegaan.
                5GT is imposant! M3 is vet in die kleur, maar zou't niet moeten hebben denk ik. En 't interieur van de X6M is adembenemend! Nogmaals bedankt aan Alex voor de gedetailleerde uitleg !

En dat meisje met 't varken is de beste vriendin van mijn madam .
                Zal haar die foto maar niet laten zien zeker .

Comment

• De Cayenne in Macadamia kleur die op het salon staat heeft een kennis van mij gekocht ,
                  15% korting op de nieuwprijs omdat hij op het salon heeft gestaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    De Cayenne in Macadamia kleur die op het salon staat heeft een kennis van mij gekocht ,
                    15% korting op de nieuwprijs omdat hij op het salon heeft gestaan
                    Ik zou die wel effe laten polieren dan, stonden nogal wat swirls op
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                      Inderdaad, echt schandalig. En ze hadden het allemaal, zelfs de 8C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Echt he op die 8c zag ge dat fel, zonde van de mooie lak...
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Die interieurs moeten er toch ook schandalig uitzien? Zelfs met die korting zou ik zoiets niet kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Wordt gedaan ook voor de levering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                              Die interieurs moeten er toch ook schandalig uitzien? Zelfs met die korting zou ik zoiets niet kopen...
                              De Cayenne was wel niet open voor iedereen he , enkel nu en dan als het kalm was deden ze hem open voor potentiele kopers van de Cayenne en telkens waar een verkoper bij was

Comment

• Een cayenne niet, en in de GT3RS, Turbo,... kon gewoon iedereen in

Comment

Een cayenne niet, en in de GT3RS, Turbo,... kon gewoon iedereen in
                                  De Cayenne was gesloten omdat hij er al een optie had op genomen

Comment

Gisteren kon in ieder geval niet iedereen in de GT3RS
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Bij mij nochtans niet hoor. Ik kon niet in de GT3RS.

Comment

• Deuren waren gewoon los toen ik er was. Je moest natuurlijk wel toegangspasjes hebben voor de Porschestand...

Comment

• Dat niet, je mocht gewoon binnen als je 5min geduld had.

Comment

Working...
                                          X