Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
European Motor Show Brussels 2010
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk denk dat je Brussel niet kan vergelijken met Frankfurt. Waarom RR en anderen een aparte stand hebben weet ik niet, maar Detroit en Frankfurt zijn spectaculairder dan Brussel.Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenIk ben ook naar Frankfurt gegaan vorige editie en dat is toch nog iets helemaal anders hoor!
Groter, beter en echt mooi salon vond ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenIdd! Ik ben vandaag naar het autosalon geweest maar ik werd teleurgesteld, ik werd overspoeld door "eco dit, eco dat", en zoveel hybrides . Sommige merken waren zelfs niet aanwezig jammer genoeg.
Comment
-
Gisteren ook efkes langs geweest.
F10 is een pak eleganter dan de E60! Interieur en materiaalgebruik zijn er een stap voorwaarts op gegaan.
5GT is imposant! M3 is vet in die kleur, maar zou't niet moeten hebben denk ik. En 't interieur van de X6M is adembenemend! Nogmaals bedankt aan Alex voor de gedetailleerde uitleg !
En dat meisje met 't varken is de beste vriendin van mijn madam .
Zal haar die foto maar niet laten zien zeker .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenDe Cayenne in Macadamia kleur die op het salon staat heeft een kennis van mij gekocht ,
15% korting op de nieuwprijs omdat hij op het salon heeft gestaan2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk zou die wel effe laten polieren dan, stonden nogal wat swirls op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenInderdaad, echt schandalig. En ze hadden het allemaal, zelfs de 8C2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk zou die wel effe laten polieren dan, stonden nogal wat swirls opOorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenInderdaad, echt schandalig. En ze hadden het allemaal, zelfs de 8C
Wordt gedaan ook voor de levering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenDie interieurs moeten er toch ook schandalig uitzien? Zelfs met die korting zou ik zoiets niet kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEen cayenne niet, en in de GT3RS, Turbo,... kon gewoon iedereen in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEen cayenne niet, en in de GT3RS, Turbo,... kon gewoon iedereen inOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEen cayenne niet, en in de GT3RS, Turbo,... kon gewoon iedereen in
Comment
Comment