Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
European Motor Show Brussels 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDeuren waren gewoon los toen ik er was. Je moest natuurlijk wel toegangspasjes hebben voor de Porschestand...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenGisteren werden de deuren gesloten omdat er te veel volk was. Je had geen pasjes nodig, je mocht gewoon binnen. Als je het even vroeg deden ze de GT3RS gewoon open
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenBij ons vroegen ze onze pasjes toch...
beetje teveel naar men zin.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenBij ons vroegen ze onze pasjes toch...
Damn jullie hadden pasjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenDamn jullie hadden pasjes
Ik heb ze daarna trouwens gewoon weggegeven hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenTis goed Toerke, ik zeg toch maar gewoon dat ze ze vroegen?
Ik heb ze daarna trouwens gewoon weggegeven hoor...
niemand gezien met een pasje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenIk vraag mij gewoon af welke pasjes dit waren want ik heb toen ik daar was donderdag het 1ste uur van het salon op de stand van Porsche ,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenVolgens mij had je enkel een pasje nodig om boven een coupeke te gaan drinken ofzo...
Comment
-
Ooooeeeeeeh! Pasjes en dan naar auto's mogen kijken!
Ffkes wachten en gwn binnen wandelen ging ook. Trouwens, bij een Porsche-dealer heb je geen pasjes nodig en kan je tenminste rustig kijken1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenIk vraag mij gewoon af welke pasjes dit waren want ik heb toen ik daar was donderdag het 1ste uur van het salon op de stand van Porsche ,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenDe Cayenne in Macadamia kleur die op het salon staat heeft een kennis van mij gekocht ,
15% korting op de nieuwprijs omdat hij op het salon heeft gestaan
Dan koop ik liever een jonge directiewagen: bij Porsche import rijden de directieleden om de 4 maanden met een nieuwe wagen en daarvan weet je tenminste dat er niet veel verschillende mensen mee gereden hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk snap persoonlijk écht niet dat iemand een auto koopt die op een stand heeft gestaan. Die bakken zien verschrikkelijk af ! Tenzij dat die terug helemaal wordt verbouwd (nieuwe zetelbekleding en herschilderde carrosserie)... en dan nog... Bovendien is 15% dan nog weinig korting, vermits ze nu toch sowieso aan het afprijzen zijn met de nieuwe Cayenne in aankomst.
Dan koop ik liever een jonge directiewagen: bij Porsche import rijden de directieleden om de 4 maanden met een nieuwe wagen en daarvan weet je tenminste dat er niet veel verschillende mensen mee gereden hebben.
Ook op tal van wagens zaten reeds een hoop krassen/swirls. Het interieur van de X6M zag eruit alsof er al meer dan een jaar iemand met een jeans had ingezeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk snap persoonlijk écht niet dat iemand een auto koopt die op een stand heeft gestaan. Die bakken zien verschrikkelijk af ! Tenzij dat die terug helemaal wordt verbouwd (nieuwe zetelbekleding en herschilderde carrosserie)... en dan nog... Bovendien is 15% dan nog weinig korting, vermits ze nu toch sowieso aan het afprijzen zijn met de nieuwe Cayenne in aankomst.
Dan betaal ik "liever" 15% meer moest ik een Cayenne willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenVolgens mij had je enkel een pasje nodig om boven een coupeke te gaan drinken ofzo...
Raar allesinds dat jullie pasjes kregen om op een stand te mogen die iedereen toch binnenliet.
Comment
-
Comment