Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
    Hoe zielig ben je wel niet als je cola ofzo in een ruitensproeierbakje doet? :s
    Echt erg...
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die X6,na het salon al slijtage op de zetels.Wat gaat dat zijn na bvb. 4 jaar!!!!Die gast is slechte reclame aan het makan voor zijn eigen merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Die X6,na het salon al slijtage op de zetels.Wat gaat dat zijn na bvb. 4 jaar!!!!Die gast is slechte reclame aan het makan voor zijn eigen merk.

Wat is dat nu voor onzin? Die 4 jaar ga je toch niet vergelijken met die waanzinnig drukke dagen dat ie daar op dat autosalon staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Wat is dat nu voor onzin? Die 4 jaar ga je toch niet vergelijken met die waanzinnig drukke dagen dat ie daar op dat autosalon staat?
          Iedere bezoeker is ook niet in die auto gestapt hé.
          Als je eens nagaat hoeveel keer je per week in en uit je auto stapt,dat 4 jaar lang,.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Iedere bezoeker is ook niet in die auto gestapt hé.
            Als je eens nagaat hoeveel keer je per week in en uit je auto stapt,dat 4 jaar lang,.....
            Met evenveel respect, heen- en weer geschuifel, gerotzooi en geprul?
            Ik denk trouwens dat je fors onderschat hoeveel volk er daar in zo'n kist kruipt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Met evenveel respect, heen- en weer geschuifel, gerotzooi en geprul?
              Ik denk trouwens dat je fors onderschat hoeveel volk er daar in zo'n kist kruipt.
              Zijn er dan echt mensen die zo lomp zijn op een salon.

Wanneer ik in een wagen stap op het salon,op een meeting,enz...,dan behandel ik die bijna alsof het de mijne zou zijn.

Eigenlijk zou de toegang dus een stuk duurder moeten zijn,jij bent ook op Goodwood geweest,door de kostprijs van de toegangskaarten zorg je ervoor dat je een publiek aantrekt dat die wagens met respeckt en voorzichtigheid zal behandelen.

Toch blijf ik het snel vinden.

Comment

• Ze zijn ook wel slim van lichte zetelstoffen te gebruiken op een salonwagen natuurlijk...

Comment

• Die witte zetels van Bmw daar ziet ge nu ook wel uitzonderlijk snel strepen op, ik ken iemand die dezelfde zetels had in zene X5 en na een week al strepen derop van zen jeans.
                  Ik zou nie snel voor witte zetels kiezen vind het zelfs niet mooi.
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Je zou er soms van staan kijken wat je op het salon meemaakt. Niet alleen schade, maar ook puur vandalisme of kleptomanie... Alles wat op één of andere manier los zit of weg kan, is vaak weg:
                    afvijsbare antennes, sigarenaanstekers, as- of vuilbakjes, ventieldopjes, koffermatten, afneembare deksels van ruimtes onder de kofferbodem, zelfs hoedenplanken, oliepeilstokken, vuldopjes, schakelpook, enz...

Dikwijls worden dan dergelijke zaken bij het begin van het salon ofwel gewoon niet gemonteerd, ofwel met een niet al te sterke lijm vastgezet.

Extreem: in een bepaald salonjaar liep er een jeugdbende rond met een knipmes en sneed de lederen bekleding van de zetels open. Soms is het ook al gebeurd dat er volledige radio- of gpssystemen verdwenen zijn.

Brussel staat ervoor bekend en heeft meestal met meer schade te maken dan bijvoorbeeld Frankfurt

Comment

• Kon het ook niet laten om voor de donderdag dat ik normaal ging gaan, nog es na mijn examen vlug (kosteloos) binnen te springen in het salon.
                      Heb daar wel maar een uurtje rondgelopen, dus niet veel gezien, maar wel es mijn kont kunnen placeren in de nieuwe A8 D4.

Qua interieur is die gewoonweg zalig afgewerkt en de nieuwe MMI valt ook zeer goed in de smaak!
                      Super comfortabele zetels, gigantisch veel veiligheidsvoorzieningen en andere gadgets en ook niet onbelangrijk, de 4.2 FSI vanvoor... :wub:

Duur bakje wel!

Nu alleen nog de buitenkant.
                      Last edited by Spillies; 28/01/2010, 21:31.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• En dan hier mijn luttele gsmfoto's van mijn "uitgebreid" bezoek vorige week donderdag:

De nieuwe MB SLS AMG (magnifieke sportwagen )

De nieuwe BMW 5 serie

Comment

• De nieuwe XJ (Vanvoor geslaagd, vanachter maar zozo)

De XFR (onderschatte wagen!)

Comment

• Ford Fiesta knoppen in een Aston Martin DBS Volante (toch een ferme afknapper...)

En om in schoonheid te eindigen (die R8 hé )

Manueel

Maat van me die mee was die in een Mazda MX-5 rijdt (bj 1993) die genoot van de ruimte die hij in zijn eigen wagen duidelijk niet heeft

Comment

• Conclusie, wederom een leuk salon, wel moet je wel op een mindere drukke dag gaan, want anders is 't daar niet te doen.
                              Alleen jammer van dat overdreven eco gezeik, maar soit, stonden ook andere interessantere modellen.

Wel een dikke -1 voor Audi om daar begot 14 diesels te plaatsen en géén één S/RS model, al was hun stand wel mooi.

Nu Genève om dat goed te maken!

En ze hebben geluisterd naar mij:
                              De nieuwe RS5 en mogelijk de RS6 plus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                Deuren waren gewoon los toen ik er was. Je moest natuurlijk wel toegangspasjes hebben voor de Porschestand...
                                Wauw, zot respect!

Wat is er trouwens zo "wanne do" aan eens in een Porsche te zitten?

Die zien er vanbinnen toch al de laatste 40 jaar 't zelfste uit?

Heb dan ook niet binnen gegaan in de stand, vind 't dan interessanter om ff te wachten om es in de nieuwe Jaguar XF te zitten ed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Wat is er trouwens zo "wanne do" aan eens in een Porsche te zitten?

Die zien er vanbinnen toch al de laatste 40 jaar 't zelfste uit?
                                  Mensen die dat maar amper kunnen/doen vinden dat dat een kick geeft.
                                  Allez, ik toch alleszins.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Wauw, zot respect!

Spillies, soms vraag ik me echt af hoe oud je mentaal bent...

Comment

Ik niet, ik weet dat al lang

Comment

Ik hoef hier me hier niet te bewijzen, maar wees gerust, om aan mijn niveau te geraken moet je nog veel leren.

Comment

• ohla geen foto's van de 5-reeks toegelaten he

deugniet

Comment

Working...
                                          X