Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
teken dat je al eens een filmpje gedownd hebt en dat je dus idd moet wachten... pff filmpjes uploaden op het forum zou veel beter zijn
Nee dan moet je en minuut of 5 wachten.
't probleem is dat ik op het werk zit en er nog mensen zijn die af en toe eens iets anders doen dan werken, vanuit hier sta je dus constant op de wachtlijst ....
You have requested the file Spider_film.wmv (3272 KB). This file has been downloaded 0 times already.
You have reached the download-limit for free-users. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 35 minutes)
Als je even je mailadres doorgeeft , stuur ik het op . Als het mag van Steve
natuurlijk
Ik sta in voor de rangschikking van de wagens, en wss ook bij de start
Vooral die rangschikking zal nog wat worden, alle auto's zouden om leeftijd moeten komen, met de oudste vooraan
Ik sta in voor de rangschikking van de wagens, en wss ook bij de start
Vooral die rangschikking zal nog wat worden, alle auto's zouden om leeftijd moeten komen, met de oudste vooraan
achja, zal wel lukken
Super dat je er ook weer bent .
Enig idee waar wij in de rangschikking staan met onze 40-jarige ?
Kwestie van te weten hoe vroeg ik uit mijn nest moet .
Enig idee waar wij in de rangschikking staan met onze 40-jarige ?
Kwestie van te weten hoe vroeg ik uit mijn nest moet .
écht geen flauw idee! Er zullen wel wat oude knorretjes tss zitten zoals vorig jaar.
Ik vraag me toch af hoe dat gaat uitdraaien... ik moet van alles zomaar de leeftijd weten zeker
en die start zou van op 2 plaatsen gebeuren, en met walkie talkie zou ik dan afwisselend moeten laten starten... ben iig benieuwd
écht geen flauw idee! Er zullen wel wat oude knorretjes tss zitten zoals vorig jaar.
Ik vraag me toch af hoe dat gaat uitdraaien... ik moet van alles zomaar de leeftijd weten zeker
en die start zou van op 2 plaatsen gebeuren, en met walkie talkie zou ik dan afwisselend moeten laten starten... ben iig benieuwd
Cool . Dan brengen we zeker onze Talkies mee om de boel te verstoren .
Wel jammer dat het niet zo moeilijk meer zal zijn , zoals vorig jaar .
Ze hadden vorig jaar veel klachten over de moeilijkheidsgraad .
Het zou nu meer gewoon een toeristische rally worden . Ik vind dat jammer want het lag mij wel vorig jaar .
Bwoa ik vond het wel uitdagend. Moest ik nu terug meerijden, ze mag zo moeilijk zijn of iets... ken 99% van de baantjes hier 'uit de buurt' nu wel denk ik
en ja blijkbaar, vorig jaar geen last mee gehad precies
Verdedig die titel maar!
Comment