Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
International Motor Show Geneva 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNice!
Dat is dezelfde dag terug ? 'k denk dat ik dat ook ga doen
ik doe dat elk jaar zo, super makkelijk
vooral sinds je maar het vliegveld buiten te lopen hebt, naar links draaien & 5 minuutjes rechtdoor te wandelen hebt & dan sta je al binnen bij de motorshow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenja
ik doe dat elk jaar zo, super makkelijk
vooral sinds je maar het vliegveld buiten te lopen hebt, naar links draaien & 5 minuutjes rechtdoor te wandelen hebt & dan sta je al binnen bij de motorshow
Dit is echt iets om elk jaar weer naar uit te kijken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWaar hebben jullie dit geboekt? linkje ?
€110 pp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWaar hebben jullie dit geboekt? linkje ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEasyjet, zondag: 9u in bru weg, 20u40 terug in bru
€110 pp.
Vertrek in bru = 8.40u
terug in bru = 20.40u
prijs voor 2 personen:
Totale vluchten en opties voor alle passagiers:
€ 173,962018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb eens gekeken en dit zou het kosten
Vertrek in bru = 8.40u
terug in bru = 20.40u
prijs voor 2 personen:
Totale vluchten en opties voor alle passagiers:
€ 173,96
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichtenbij ons is het 3volwassenen en 1 kind €430 ofzo
Zelfs niet zeker dat ik ga, hangt ervan af of ne maat van mij dat ziet zitte
Moest het zijn, dan zitten we in 't zelfde vliegtuig?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAhzo, ja mss dat mijn vader ook meegaat. Geen idee.
Zelfs niet zeker dat ik ga, hangt ervan af of ne maat van mij dat ziet zitte
Moest het zijn, dan zitten we in 't zelfde vliegtuig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWij gaan normaal zondag 7maart, dus als ge dan ook gaat normaal wel hé2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenhaha same here, BEWARE:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenik kwam neer op €61 waarvan dan €10 kosten waren om met je visa te betalen!!!!
de smeerlapkes
anders was het maar €51
& bij Brussels was het voor dezelfde dag & uren €130
Heen vlucht is echt niks(€18pp) maar de terug vlucht is in vergelijking duur (€69pp)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichtenme to HAHA, vliegtuig vol autoforummers
Comment
-
Heb net 3 tickets gekocht bij Easyjet voor 3 volwassenen, was 114€ in totaal
We gaan op 9 maart en vertrekken terug om 6 uur 's morgens op 10 maart (was veel goedkoper en dan zien we Genève nog eens )
edit:Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk BerichtenIk heb ook net geboekt op 9 maart nr daar en de 10e heel vroeg trug.
Easyjet vanuit zaventem; h/t 114,94 voor 3 mensen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNice!
Dat is dezelfde dag terug ? 'k denk dat ik dat ook ga doen
Comment
Comment