Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
International Motor Show Geneva 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenTwas vet!
Alleen is 2u30 vertraging voor een vlucht van 50minuten nogal veel
maar het was toch weer de moeite ginder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichtenidd, da viel mij ook een beetje tegen
maar het was toch weer de moeite ginder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOok met Easyjet gisteren ofwat?
ik ga volgend jaar proberen door de week naar Genève te gaan. Hopelijk ist dan minder druk!
Iemand ervaring om tijdens de week te gaan? Is het dan doenbaar qua drukte tegenover weekends?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenIemand een idee wat taxi's kosten ginder? Ik ben daar met 6 vrienden en we willen na het salon een stapje zetten in Genève
Ik zoek nu naar een goede oplossing om ons daar te verplaatsen.
goh, Genève is duur é. Zwitserland in het algemeen al. dus ik zou toch goed wat cash achter de hand houden. Anders zou ik gewoon naar daar rijden met den auto. Al kunde dan wel ni drinken
Het is zoiso (te) duur. denk ik.
Comment
-
ook net terug, samen met Benny en nog 4 vrienden geweest.
Mooi salon maar ik heb wel een paar onverwachte opmerkingen. De standen waarvoor we uitnodigen hadden waren redelijk arrogant en deden uit de hoogte. Bij Lamborghini hebben ze zelfs 3 keer mijn naam komen vragen om te zien of ik wel echt op de lijst stond en de 3e keer moest ik zelfs mijn pas afgeven
Al de andere merken waar ik niet dacht binnen te geraken, zijnde Pagani, Koenigsegg, Gumpert enz waren super vriendelijk.
Bij Pagani hebben we zelfs hun nieuw model mogen zien (op foto natuurlijk)
's avonds zijn we in de Edelweis Manotel iets gaan eten en daarna zouden we normaal naar Club Java gaan. De grootste en hottest club van Genève blijkbaar. Maar onderweg begon een pooier tegen ons te kelen en daarna hebben we toch beslist om terug te keren naar de luchthaven waar 2 van ons een hotel hebben genomen en 3 geslapen hebben in de luchthaven. Ik bleef dan over om onze spullen te bewaken want daar in de luchthaven had ik het gevoel da de veiligheid 's nachts niet echt super was. Ik wou daar geen oog dicht doen met de types die daar rondliepen.
Al bij al was het wel geslaagd, veel zeer mooie wagens gezien en de grootste verassing was Jesko Von Koenigsegg te ontmoeten --> super vriendelijke kerel en Alois Ruf te leren kennen, blijkbaar een goede vriend van een vriend van ons
btw Rami je hebt de groeten van Mr Ruf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenook net terug, samen met Benny en nog 4 vrienden geweest.
Mooi salon maar ik heb wel een paar onverwachte opmerkingen. De standen waarvoor we uitnodigen hadden waren redelijk arrogant en deden uit de hoogte. Bij Lamborghini hebben ze zelfs 3 keer mijn naam komen vragen om te zien of ik wel echt op de lijst stond en de 3e keer moest ik zelfs mijn pas afgeven
Al de andere merken waar ik niet dacht binnen te geraken, zijnde Pagani, Koenigsegg, Gumpert enz waren super vriendelijk.
Bij Pagani hebben we zelfs hun nieuw model mogen zien (op foto natuurlijk)
's avonds zijn we in de Edelweis Manotel iets gaan eten en daarna zouden we normaal naar Club Java gaan. De grootste en hottest club van Genève blijkbaar. Maar onderweg begon een pooier tegen ons te kelen en daarna hebben we toch beslist om terug te keren naar de luchthaven waar 2 van ons een hotel hebben genomen en 3 geslapen hebben in de luchthaven. Ik bleef dan over om onze spullen te bewaken want daar in de luchthaven had ik het gevoel da de veiligheid 's nachts niet echt super was. Ik wou daar geen oog dicht doen met de types die daar rondliepen.
Al bij al was het wel geslaagd, veel zeer mooie wagens gezien en de grootste verassing was Jesko Von Koenigsegg te ontmoeten --> super vriendelijke kerel en Alois Ruf te leren kennen, blijkbaar een goede vriend van een vriend van ons
btw Rami je hebt de groeten van Mr Ruf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichtenja, ben ook met Easyjet gegaan gisteren, rond half 9 opgestegen 's morgens en 's avonds vertraging tot 21.00u
ik ga volgend jaar proberen door de week naar Genève te gaan. Hopelijk ist dan minder druk!
Iemand ervaring om tijdens de week te gaan? Is het dan doenbaar qua drukte tegenover weekends?
Comment
-
Iemand weet bij welke merken er "hidden rooms zijn of cars" staan?
Buiten bij Bentley,Rolls, Maybach enzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichtenja, ben ook met Easyjet gegaan gisteren, rond half 9 opgestegen 's morgens en 's avonds vertraging tot 21.00u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDan zat je op hetzelfde vliegtuig als wij.
Comment
Comment