Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorig jaar reeds een sterke organisatie en nu nog beter, want grotendeels rekening gehouden met de opmerkingen De meeste woonwijken werden vermeden en voor zover ik kon ervaren hebben de deelnemers ook de nodige discipline aan de dag gelegd. Gevolg: geen boze bewoners op straat. Anderszijds lees ik op andere fora dat de mensen die deelnamen aan de rondrit (niet de VAS Classic, geen wedstrijd) serieus zitten op te scheppen over PK’s en flink doorperen, dat wordt misschien een aandachtspunt voor de organisatie. Laat nu aub niet die rondritters de pret van de rittensporters bederven.
Ja, we hebben allemaal 500 pk hier, volledig aangesproken in dat rondje dorpskom van ons eigen Vosselaar
Ik heb trouwens commentaar gehoord over racende wagens van een collega in de Pastoor Carpentierstraat in Beerse(woonwijk) en daar is enkel de Classic gepasseerd
Laten we het tof houden als autoliefhebbers onder elkaar, 't is al erg genoeg gesteld met onze hobby
Vorig jaar reeds een sterke organisatie en nu nog beter, want grotendeels rekening gehouden met de opmerkingen De meeste woonwijken werden vermeden en voor zover ik kon ervaren hebben de deelnemers ook de nodige discipline aan de dag gelegd. Gevolg: geen boze bewoners op straat. Anderszijds lees ik op andere fora dat de mensen die deelnamen aan de rondrit (niet de VAS Classic, geen wedstrijd) serieus zitten op te scheppen over PK’s en flink doorperen, dat wordt misschien een aandachtspunt voor de organisatie. Laat nu aub niet die rondritters de pret van de rittensporters bederven. :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy
We zullen dat op de volgende compilatie van lotuzz hopelijk zien e, of ge hier de waarheid spreekt, of stiekem een racerke zijt
Haha
Ik heb trouwens commentaar gehoord over racende wagens van een collega in de Pastoor Carpentierstraat in Beerse(woonwijk) en daar is enkel de Classic gepasseerd
Als uw collega zo opmerkzaam was:
-welke wagens? (type / kleur)
-welke nummerplaten?
-en vooral : aan welke snelheden? (het is niet omdat een auto iets meer geluid maakt, dat die aan het racen is)
De omwonenden spreken snel van een race... want een regularity???? wasda??? En die horen geluid.. en zien racy-voertuigen.
Als uw collega zo opmerkzaam was:
-welke wagens? (type / kleur)
-welke nummerplaten?
-en vooral : aan welke snelheden? (het is niet omdat een auto iets meer geluid maakt, dat die aan het racen is)
De omwonenden spreken snel van een race... want een regularity???? wasda??? En die horen geluid.. en zien racy-voertuigen.
Dat is mijn hele punt nu net... perceptie is alles, ik gooi geen stenen
Comment