Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tot hoeveel deelnemers gaan jullie in de VAS classic ?
Normaal moeten tegen dan de technische storingen opgelopen tijdens de Ronde door Vlaanderen opgelost zijn ! en kunnen we weer een stap verder zetten en een rit uitrijden !
Net ingeschreven !
Vraagje vooraf : zitten er modderstroken in ? anders zoek ik alvast enkele duwers.
Normaal gezien niet.
In tegenstelling tot andere organisatoren zorgen ze ervoor dat de onverharde gedeeltes berijdbaar zijn en er niet voor zorgen dat je wagen half afgebroken eruit komt.
Misschien dat het Glosso-circuit in Arendonk wat problemen gaat geven, maar daar staat volk genoeg te kijken om je uit te lachen.
Normaal gezien niet.
In tegenstelling tot andere organisatoren zorgen ze ervoor dat de onverharde gedeeltes berijdbaar zijn en er niet voor zorgen dat je wagen half afgebroken eruit komt.
Misschien dat het Glosso-circuit in Arendonk wat problemen gaat geven, maar daar staat volk genoeg te kijken om je uit te lachen.
Laat ons hopen dat er niks te lachen valt en hopelijk veel mensen die foto's maken
maar we zouden met de mensen van het forum die aan deze rondrit deelnemen en van richting Antwerpen komen
om af te spreken op de Q8 in ranst, en dan samen door te rijden naar kasterlee.
Maar op zich wil ik wel eens een Classic meedoen ook. Alleen best jammer hier op deze banen, want die gemiddelde snelheden gaan laag liggen
Dat hoor ik altijd graag vertellen.
Inderdaad een RT moet je rijden aan een gemiddelde van 36km/u en dat lijkt traag, maar het komt er op aan om juist tegen dat gemiddelde voorbij het, ergens verstopte, oog te passeren.
Verder is het een kwestie van overal op iedere TK op tijd in te klokken.
Je gaat eens zien hoeveel er buiten tijd gaan finishen.
Het gaat in een Classic niet om ter snelst te rijden, maar om zo weinig mogelijk strafpunten op te lopen.
Comment