Oorspronkelijk geplaatst door putje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3° Antwerp Classic - 20/03/2010
Collapse
X
-
-
Zou leuk zijn als die er was
Is dat een originele rallyversie, of replica qua bestickering?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenZou leuk zijn als die er was
Is dat een originele rallyversie, of replica qua bestickering?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenEen recreation is de term denk ik dus als basis een Ferrari 308 die omgebouwd is zoals de originele 308 GTB Michelotto Group 4.
Fair enough
Comment
-
Nieuwe update deelnemerslijsten
VAS-Classic: 60
Rondrit: 31
Carlito krijgt het gezeldschap van een 450 SL uit 1974.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenNieuwe update deelnemerslijsten
VAS-Classic: 60
Rondrit: 31
Carlito krijgt het gezeldschap van een 450 SL uit 1974.
Comment
-
Net ingeschreven !
Vraagje vooraf : zitten er modderstroken in ? anders zoek ik alvast enkele duwers.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenNet ingeschreven !
Vraagje vooraf : zitten er modderstroken in ? anders zoek ik alvast enkele duwers.
In tegenstelling tot andere organisatoren zorgen ze ervoor dat de onverharde gedeeltes berijdbaar zijn en er niet voor zorgen dat je wagen half afgebroken eruit komt.
Misschien dat het Glosso-circuit in Arendonk wat problemen gaat geven, maar daar staat volk genoeg te kijken om je uit te lachen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenNormaal gezien niet.
In tegenstelling tot andere organisatoren zorgen ze ervoor dat de onverharde gedeeltes berijdbaar zijn en er niet voor zorgen dat je wagen half afgebroken eruit komt.
Misschien dat het Glosso-circuit in Arendonk wat problemen gaat geven, maar daar staat volk genoeg te kijken om je uit te lachen.
Comment
-
Met nog meer dan een maand te gaan is de kaap van 100 inschrijvingen reeds bereikt.
VAS-Classic: 68
Rondrit: 32
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenMet nog meer dan een maand te gaan is de kaap van 100 inschrijvingen reeds bereikt.
VAS-Classic: 68
Rondrit: 32
Ik ben nog wat aan het twijfelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen waarom schrijft iedereen zich eigenlijk in bij de rondrit, en niet bij de classic?
Lotuzzz en reynaerde en scoobysteve.... dat zijn daar toch de ideale karren voor?
Maar op zich wil ik wel eens een Classic meedoen ook. Alleen best jammer hier op deze banen, want die gemiddelde snelheden gaan laag liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen waarom schrijft iedereen zich eigenlijk in bij de rondrit, en niet bij de classic?
Lotuzzz en reynaerde en scoobysteve.... dat zijn daar toch de ideale karren voor?
Alleen worden in de Classic meerdere navigatiesystemen gebruikt en dat is dikwijls de reden waarom ze voor de rondrit kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenHoeveel mensen kunnen er in totaal deelnemen?
Ik ben nog wat aan het twijfelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZie hierboven.
Maar op zich wil ik wel eens een Classic meedoen ook. Alleen best jammer hier op deze banen, want die gemiddelde snelheden gaan laag liggen
Inderdaad een RT moet je rijden aan een gemiddelde van 36km/u en dat lijkt traag, maar het komt er op aan om juist tegen dat gemiddelde voorbij het, ergens verstopte, oog te passeren.
Verder is het een kwestie van overal op iedere TK op tijd in te klokken.
Je gaat eens zien hoeveel er buiten tijd gaan finishen.
Het gaat in een Classic niet om ter snelst te rijden, maar om zo weinig mogelijk strafpunten op te lopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKom kom, haal die Benz uit en meedoen!
Comment
Comment