Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3° Antwerp Classic - 20/03/2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Voila, veel te veel gedoe dus

Ik wil instappen en rijden
    Gedoe?

Dan heb je als co tenminste wat te doen.
    Bol-pijl is na een tijdje slaapverwekkend.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
      Gedoe?

Dan heb je als co tenminste wat te doen.
      Bol-pijl is na een tijdje slaapverwekkend.
      Wat heeft avantus toch geluk dat ik goede zetels heb dan

Nu echt hopen op droog weer en liefst boven of rond de 10 graden, kan ik mijn hardtop thuislaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Nu echt hopen op droog weer en liefst boven of rond de 10 graden,
        ²²²²²

Comment

²²²²²
          Heb jij ook automatische Airco en zetelverwarming?

Comment

• Ik HAD airco

Comment

Ik HAD airco

Britten

Comment

En bij de Classic hé, dan ben ik niet de enige AW'er.

Ik zal zien, eerst eens kijken voor een copiloot. En bij voorkeur eentje die wat kan oriëntatievermogen heeft en niet rijziek wordt

Comment

• Geen zorgen, ik ben zelf reeds piloot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    die wat kan oriëntatievermogen heeft
                    Huh?

Vraag T mee!

Comment

• Atenza, in het reglement van de Classic staat dat alle piloten en copiloten moeten beschikken over een lidkaart van een club of renstal van het jaar 2010 en een geldige VAS of ASAF-vergunning...

Dat kan je dus toch niet zomaar meedoen blijkbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                        Atenza, in het reglement van de Classic staat dat alle piloten en copiloten moeten beschikken over een lidkaart van een club of renstal van het jaar 2010 en een geldige VAS of ASAF-vergunning...

Dat kan je dus toch niet zomaar meedoen blijkbaar?
                        Je kan deelnemen op 2 manieren.

1) VAS vergunning = 10 euro (geldig tot 31/12 van het lopende jaar, daarvoor moet je dus bij een renstal aansluiten, maar je kan dus aan bv 10 wedstrijden deelnemen )
                        2) dagvergunning = 5 euro ( geldig alleen voor de betreffende wedstrijd )

Comment

• Dat begint hier plotseling zeer hard te gaan.
                          Op één weekje tijd 24 deelnemers meer.

Classic: 86
                          Rondrit: 38

Comment

Speelt geen rol, dat kan je eventueel de dag zelf ook nog.
                            Zeker van? Wat moet ik daar voor doen?
                            In mijn mail staat immers dat ik moet overschrijven voor de 15de maart.

Ik ben alleen bang dat als het regent, dat ik die dag niet met de MG zal gaan (voor obvious reasons )

En om met de E te gaan is dan ook weer zo lullig

Comment

• mss een domme vraag maar
                              in het reglement van de classic rondrit staat er:

08u00 Opening secretariaat en aanvang documentencontrole
                              Feestzaal “De Druif” – Markt- Kasterlee – Antwerpen.
                              09u00 Sluiting van de administratieve controle
                              09u45 Uithangen lijst “deelnemers toegelaten tot start” / indien nodig mondelinge briefing
                              10u30 Voorzien vertrek eerste wagen Antwerp Classic Rondrit

moeten wij dan tussen 8 en 9 aankomen om ons aan te melden of ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                mss een domme vraag maar

09u45 Uithangen lijst “deelnemers toegelaten tot start” / indien nodig mondelinge briefing

Ik hoop voor u van ni, want anders moet gij al heel vroeg vertrekke richting de Kempen.
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Goed dat ge erover begind want het is binnen een paar weken al zover !

Wordt tijd om idd al een uur af te spreken voor op de Q8 parking in Ranst af te spreken.
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                    Goed dat ge erover begind want het is binnen een paar weken al zover !

Wordt tijd om idd al een uur af te spreken voor op de Q8 parking in Ranst af te spreken.
                                    7u30?
                                    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                    1990 Volvo 344
                                    1991 Mercedes W124 230CE
                                    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                    1980 Volkswagen Derby CLS
                                    1990 Mercedes W124 230CE
                                    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                      7u30?
                                      dat word dan om 5u30 vertrekken:p

Comment

Zeker van? Wat moet ik daar voor doen?
                                        In mijn mail staat immers dat ik moet overschrijven voor de 15de maart.

Ik ben alleen bang dat als het regent, dat ik die dag niet met de MG zal gaan (voor obvious reasons )

En om met de E te gaan is dan ook weer zo lullig
                                        Kom maar met die E klasse dan. Anders ben ik de enigste met een gewone auto
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                          mss een domme vraag maar

dat klopt volledig!
                                          ikzelf moet ook vanuit het verre westvlaanderen komen... dus idd : vroeg uit het nest

Comment

Working...
                                          X