Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zaterdag trekt een actievere regenzone van west naar oost door het land. Voor en achter de regenzone krijgen we nog enkele opklaringen. Het blijft vrij winderig maar zacht.
Jammer voor de roadsters, maar leuk op het circuitje
Bairy... We staan op nr 213... Dit wil zeggen dat we ons moeten inschrijven voor 9.00 uur...
Dat wil dus ook zeggen dat we supervroeg gaan moeten opstaan om te vertrekken vanuit het verre West-Vlaanderen
5.30 uur ? woehoe ik zal mijn verzameling nostalgie liedjes meenemen voor onderweg
Voor mij is er trouwens dik 70% kans dat ik er niet bij zal zijn
Ben van vorige vrijdag al ziek en gisteren zei de dokter dat het bronchitis is dat nog zeker tot maandag zal duren, kzou best binnenblijven de komende dagen...
Wat een geweldige timing
Voor mij is er trouwens dik 70% kans dat ik er niet bij zal zijn
Ben van vorige vrijdag al ziek en gisteren zei de dokter dat het bronchitis is dat nog zeker tot maandag zal duren, kzou best binnenblijven de komende dagen...
Wat een geweldige timing
Wat een flauw excuus.
Ik ben ook pas terug uit de kliniek, operatie hernia en mag ook niet rijden, maar foert zo iets mag je gewoon niet missen.
207 deelnemers, voor de sfeer alleen moet je aanwezig zijn.
Bairy... We staan op nr 213... Dit wil zeggen dat we ons moeten inschrijven voor 9.00 uur...
Dat wil dus ook zeggen dat we supervroeg gaan moeten opstaan om te vertrekken vanuit het verre West-Vlaanderen
5.30 uur ? woehoe ik zal mijn verzameling nostalgie liedjes meenemen voor onderweg
Comment