Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3° Antwerp Classic - 20/03/2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Voor mij mag het er gerust wat trager aan toe gaan hoor, zeker als het nat ligt

Die roet... mja, dat is wel vervelend
    Zolang als je maar niet in de weg komt rijden van een witte Mazda6 Sportbreak.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Classic vertrekt vroeger eh, wij zullen geen last hebben van die terroristen veronderstel ik?

Comment

Classic vertrekt vroeger eh, wij zullen geen last hebben van die terroristen veronderstel ik?
        Wij vertrekken om 10u30, 7 min. voor de eerste AFer van start gaat. Oef....

Maar parkoers is toch niet hetzelfde, alleen op de punten van samenkomst zullen we elkaar wel treffen.

Comment

Voor mij mag het er gerust wat trager aan toe gaan hoor, zeker als het nat ligt

Die roet... mja, dat is wel vervelend
          als het aan mij / mijn wagen ligt zal het er zowiezo trager aan toe gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
            als het aan mij / mijn wagen ligt zal het er zowiezo trager aan toe gaan

Bij mij ook

@ Mr.JN Véél sterkte gewenst ! ik hoop dat je er toch nog bij kan zijn. Maar je moet zelf maar zien hé .
            Benzine
            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
            Diesel
            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
              Bij mij ook

@ Mr.JN Véél sterkte gewenst ! ik hoop dat je er toch nog bij kan zijn. Maar je moet zelf maar zien hé .
              Ik ga ook niet liggen racen hoor
              Ernet eens besproken hier en ik zou er wel geraken
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                Allé, dan zal ik het tempo aangeven zeker .
                Zie maar dat je niet verkeerd rijdt

En ik was eerlijk gezegd wel niet van plan om er een optocht van te maken eigenlijk

Comment

• Op mij moet je niet wachten, ik ga cruisen
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Zie maar dat je niet verkeerd rijdt

En ik was eerlijk gezegd wel niet van plan om er een optocht van te maken eigenlijk
                    lol en dan iedereen volgen tot aan het eerste cafeke zeker . Ik vind ook dat je het beste tegen uw eigen tempo rijdt. Het tempo zal sowieso niet hoog liggen aangezien je continu de weg in het oog moet houden en omdat Bairy meerijdt .

Volgens de laatste voorspellingen zou het wel eens heel slecht weer kunnen worden. Al bij al een gelukje dat mijn 6 serie nog geen platen heeft dan. Bij mooi weer had ik me nog vele rottiger gevoeld.

Ik ga trouwens ook cruisen en genieten. Zo een rally is lekker relaxed genieten van de mooie weggetjes en de leuke wagens. En tegelijkertijd een mooie voorbereiding op de volgende rally's. In de voorgaande rally's die ik gereden heb, was de gemiddelde snelheid trouwens altijd erg laag omwille van auto's uit alle jaren die deelnemen, krachtig of minder krachtig (nietwaar Bairy) en al dan niet handig in het lezen van het roadbook.
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

In de voorgaande rally's die ik gereden heb, was de gemiddelde snelheid trouwens altijd erg laag omwille van auto's uit alle jaren die deelnemen, krachtig of minder krachtig (nietwaar Bairy) en al dan niet handig in het lezen van het roadbook.
                      Klein maar dapper
                      verwondert mij dat er geen 500tjes meedoen eigenlijk,
                      nuja er moet iemand het kleinste motortje hebben

edit: alhoewel er trabantjes ook meedoen, die hebben nog minder cc zeker?
                      Last edited by Bairy; 18/03/2010, 23:13.

Comment

• Zaterdag is het betrokken met regen. Na de middag kunnen er wat opklaringen ontstaan, die afwisselen met buien. De maxima liggen tussen 13 en 16 graden. De wind waait matig uit het zuidwesten.
                        Bron: KMI.be

Vlot en positief vertaald is dit,
                        Voormiddag paar druppels, namiddag bewolkt droog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                          Zaterdag is het betrokken met regen. Na de middag kunnen er wat opklaringen ontstaan, die afwisselen met buien. De maxima liggen tussen 13 en 16 graden. De wind waait matig uit het zuidwesten.
                          Bron: KMI.be

Vlot en positief vertaald is dit,
                          Voormiddag paar druppels, namiddag bewolkt droog

Ik zat te twijfelen om met Golf'ke te gaan omwille van de regen die voorspeld is. Maar ik denk dat ik toch maar Polo'ke ga nemen. Ik zal hem de zondag dan wel goed verwennen voor het goede werk in het natte weer .
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Goei keuze, dan vormen we samen het traagste clubje van de bende

Comment

Euhm er staat wel een foutje... het is SARA en niet Sandra. Kan je dit laten wijzigen aub?

6De Ridder OlivierMNauwelaers SandraVAutoscoops/ AutoscoopsBMW 525D2000
                              En nu staat er weer SaraH . Het is Sara

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

En nu staat er weer SaraH . Het is Sara
                                Heb het aangepast en zal morgen de Steven in ruil een serieuze klap tegen zijn hersens geven.

Comment

• Daarnet gaan tanken, alles ging goed tot ik opeens tijdens het tanken weeral zwarte vlekken voor mijn ogen kreeg en direct erna begon mijn wereld weer te draaien.
                                  Ben iets vooruit gereden (na het tanken ja ) en ben daar ff 5 minuten in de auto bekomen en toen voorzichtig naar huis gereden.

Thuis aangekomen ff mijn ogen dicht gedaan in de auto en een uur in slaap gevallen
                                  Mijn ouders zijn me komen wakker maken en zeiden al dat ze liever niet hadden dat ik morgen weg zou gaan.

Lijkt mij nu ook wel veiliger om thuis te blijven, hoe erg ik het ook vind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                    Heb het aangepast en zal morgen de Steven in ruil een serieuze klap tegen zijn hersens geven.
                                    Daar kan ik mee leven

@ vw fox: mss effe afwachten tot morgen? Goed slapen en uitrusten en het is mss beter?

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Wij passeren morgen niet langs Ranst, dus gelieve niet op ons te wachten daar

Comment

Volgens de laatste voorspellingen zou het wel eens heel slecht weer kunnen worden. Al bij al een gelukje dat mijn 6 serie nog geen platen heeft dan. Bij mooi weer had ik me nog vele rottiger gevoeld.
                                        Mijn hardtop staat mooi naast de auto (dank u RRD ). Dus dat het maar lang droog blijft

Comment

Daarnet gaan tanken, alles ging goed tot ik opeens tijdens het tanken weeral zwarte vlekken voor mijn ogen kreeg en direct erna begon mijn wereld weer te draaien.
                                          Ben iets vooruit gereden (na het tanken ja ) en ben daar ff 5 minuten in de auto bekomen en toen voorzichtig naar huis gereden.

Thuis aangekomen ff mijn ogen dicht gedaan in de auto en een uur in slaap gevallen
                                          Mijn ouders zijn me komen wakker maken en zeiden al dat ze liever niet hadden dat ik morgen weg zou gaan.

Lijkt mij nu ook wel veiliger om thuis te blijven, hoe erg ik het ook vind
                                          Moet ik in uw plaats gaan?

En blijf van die bollen af!

Comment

Working...
                                          X