Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3° Antwerp Classic - 20/03/2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben hier nu in Rijkevorsel, bij mijn piloot, zodat we morgen fris aan de start kunnen verschijnen,

Doet dat allemaal goed morgen en hou het veilig onderweg,

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      Moet ik in uw plaats gaan?

En blijf van die bollen af!
      Doe eens!
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Daarnet gaan tanken, alles ging goed tot ik opeens tijdens het tanken weeral zwarte vlekken voor mijn ogen kreeg en direct erna begon mijn wereld weer te draaien.
        Ben iets vooruit gereden (na het tanken ja ) en ben daar ff 5 minuten in de auto bekomen en toen voorzichtig naar huis gereden.

Thuis aangekomen ff mijn ogen dicht gedaan in de auto en een uur in slaap gevallen
        Mijn ouders zijn me komen wakker maken en zeiden al dat ze liever niet hadden dat ik morgen weg zou gaan.

Lijkt mij nu ook wel veiliger om thuis te blijven, hoe erg ik het ook vind
        Veel beterschap EN BLIJF INDERDAAD VAN DIE BOLLEN AF

Als er binnenkort of binnenlang eens iets te doen is in Limburg met goed weer, gelieve een PIM te zenden
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ga er ook niet geraken
          Ik wil wel vééél foto's zien en een verslag horen
          Last edited by Mr. JN.; 20/03/2010, 02:31.
          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
          1990 Volvo 344
          1991 Mercedes W124 230CE
          2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
          1980 Volkswagen Derby CLS
          1990 Mercedes W124 230CE
          2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Momenteel regent het hier, en water nu uitvaltvalt morgen niet meer, dus alles volgens plan

Auto staat proper gewassen lekker droog en warm in de garage, copiloot slaapt.

Ik ben er dus klaar voor!

Comment

• Om hoelaat zijn toeschouwers welkom? Ik kom morgenvroeg efkes met mijn pa kijken
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Het was de moeite, een knappe rally. Dikke proficiat aan de organisator. Maar volgende keer wel gaatjes in de rallyplaat maken .

Ik ben wel verschoten van het tempo waarop de rally gereden werd. Bepaalde deelnemers maakten er werkelijk een race van. Gelukkig viel het weer vrij goed mee.

Een leuke opwarmer voor de volgende rally's. Hopelijk dan wél met mijn oldie.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  Het was de moeite, een knappe rally. Dikke proficiat aan de organisator. Maar volgende keer wel gaatjes in de rallyplaat maken .

Ik ben wel verschoten van het tempo waarop de rally gereden werd. Bepaalde deelnemers maakten er werkelijk een race van. Gelukkig viel het weer vrij goed mee.

Een leuke opwarmer voor de volgende rally's. Hopelijk dan wél met mijn oldie.
                  Jij reed anders ook serieus door vond ik.

Je was een minuut voor mij gestart, ik heb zeker niet rustig gereden, maar heb je niet kunnen bijhalen...

Comment

• Al enkele foto's.

Lotuzzz

Parking bij Glosso

Last edited by ; 05/06/2011, 13:37.

Comment

• Last edited by ; 05/06/2011, 13:37.

Comment

• Isetta op circuit

Uit met de fun

Toch voor even

Lang leve back-up vehicles

Last edited by ; 05/06/2011, 13:37.

Comment

• Ik wist niet meer dat dit vandaag was, ik zie er hier nu nog redelijk wat voorbij komen. Bijna allemaal met brullende uitlaten
                          Last edited by Jerain; 20/03/2010, 20:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Jij reed anders ook serieus door vond ik.

Je was een minuut voor mij gestart, ik heb zeker niet rustig gereden, maar heb je niet kunnen bijhalen...
                            Het was nochtans eenvoudig. Gewoon de roetwolken volgen . In het begin hebben we de zweep erop gelegd . Maar hoe sneller je rijdt, hoe sneller je ook fouten maakt. Op zeker moment reden we achter Bairy en WV . Het tempo hebben we achteraf beduidend lager gelegd. Het moet ontspannend en verantwoord blijven hé.

Op zeker moment had ik de blauwe trabant achter mij. En maar pushen dat die deed op een weg vol putten . Heb hem dan maar doorgelaten en kort erna stond hij al in panne. Nadien is hij terug voorbijgevlamd met de nodige dampen en rare geluiden. De blauwe BMW E30 en de zwarte Honda crx (?) gingen ook enorm snel.

Weet jij trouwens welke motor er in die golf II lag?? Op zeker moment trok die een spurtje tegen de Focus ST en de Golf was zelfs sneller...

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Was een superdagje!

Mooie rit. Echt een leuk uitje met het gezin voor ons.

Ook wat forummers tegengekomen (in hun wagen of niet).

Glosso circuit was zeer leuk, maar heb me toch maar bij 3 rondjes gehouden om geen schade te hebben

Bedankt aan de organisatie!
                              Die letzten Worte ...
                              ... eines Diesel-Fahrers:
                              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                              W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Ik wist niet meer dat dit vandaag was, ik zie er hier nu nog redelijk wat voorbij komen. Bijna allemaal met brullende uitlaten

Echt man, en ik maar moeite doen de dag ervoor om de uitlaat stiller te maken

Het was plezant, leuke baantjes onderweg en een goed roadbook, meer moet dat niet zijn. De ochtend duurde me wel iets te lang vooraleer we eindelijk konden vertrekken. Het rondje Glosso was een ervaring apart, maar niet voor herhaling vatbaar met een Integra waarvan de uitlaat bijna tegen de grond hangt

Comment

Uit met de fun

Toch voor even
                                  Wat was er gebeurd? Ik was net vertrokken denk ik?? Weet jij trouwens wat er met de E30 op circuit gebeurd was? Op zeker moment stond die stil op het einde na een schuiver.

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Uit met de fun

Toch voor even

Lang leve back-up vehicles

Ha waar heb ik die mannen van de VAB nog gezien gelukkig hebben ze onze wagen naar huis gebracht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                      Was een superdagje!

Mooie rit. Echt een leuk uitje met het gezin voor ons.

Ook wat forummers tegengekomen (in hun wagen of niet).

Glosso circuit was zeer leuk, maar heb me toch maar bij 3 rondjes gehouden om geen schade te hebben

Bedankt aan de organisatie!
                                      Heb nog wat foto's gemaakt van uw auto op circuit.

@ scooby: Was jij diegene op circuit die nogal spectaculair van bochten naar naar bocht slide?

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                        Echt man, en ik maar moeite doen de dag ervoor om de uitlaat stiller te maken

Het was plezant, leuke baantjes onderweg en een goed roadbook, meer moet dat niet zijn. De ochtend duurde me wel iets te lang vooraleer we eindelijk konden vertrekken. Het rondje Glosso was een ervaring apart, maar niet voor herhaling vatbaar met een Integra waarvan de uitlaat bijna tegen de grond hangt

Uwen Integra hing wel een pakje lager dan die andere zonder de dikke pijp
                                        Die letzten Worte ...
                                        ... eines Diesel-Fahrers:
                                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                          Ha waar heb ik die mannen van de VAB nog gezien gelukkig hebben ze onze wagen naar huis gebracht
                                          Zat jij niet in de Ferrari?? Wat was er misgelopen? Wij moesten op zeker moment een drukke baan oversteken waar jullie rechts stonden naast de pechverhelping.

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                          X