Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3° Antwerp Classic - 20/03/2010
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMerci!
het is wel 300SL ipv SL 300
Uw dwarsssste bocht staat er net niet op omdat die Golf lawaai kwam maken
Comment
-
Foto's nr 8
Hallo,
Daar wij zaterdag op de 3e Antwerp Classic niet met een oldtimer aan de start waren zijn er van ons geen foto's te bespeuren op de site van Classic en Vas enkel die ene van bij de start.
Nu was mijn vraag is er iemand die foto's heeft van startnummer 8 (Ford fiesta S zwart) aub.
Voor de rest hebben wij ons geweldig geamuseerd, allee nadat wij het juiste spoor terug gevonden hadden dat wij na 5 minuten al verloren waren. (slim de nummertjes van de kaart verwisselen, en stom van ons)
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chelsea Bekijk BerichtenHallo,
Daar wij zaterdag op de 3e Antwerp Classic niet met een oldtimer aan de start waren zijn er van ons geen foto's te bespeuren op de site van Classic en Vas enkel die ene van bij de start.
Nu was mijn vraag is er iemand die foto's heeft van startnummer 8 (Ford fiesta S zwart) aub.
Voor de rest hebben wij ons geweldig geamuseerd, allee nadat wij het juiste spoor terug gevonden hadden dat wij na 5 minuten al verloren waren. (slim de nummertjes van de kaart verwisselen, en stom van ons)
Mvg
Dit forum een beetje kennende is de kans groter dat er iemand hier een foto van de piloot en co-piloot heeft ipv van uw wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chelsea Bekijk BerichtenHallo,
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chelsea Bekijk BerichtenNu was mijn vraag is er iemand die foto's heeft van startnummer 8 (Ford fiesta S zwart) aub.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDit forum een beetje kennende is de kans groter dat er iemand hier een foto van de piloot en co-piloot heeft ipv van uw wagen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEr staan eigenlijk niet veel foto's online vind ik. Op dat Glosso circuit stond toch een fotograaf of 3?
Sommige bewerken eerst hun foto's voor ze te posten hé, dan heb je veel tijd nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenZal misschien nog wel komen.
Sommige bewerken eerst hun foto's voor ze te posten hé, dan heb je veel tijd nodig.
En ik was de eerste (en ik denk ook enige) die met dak naar beneden gestart is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vind het een beetje jammer dat wij na u zijn moeten starten, waardoor er geen starfoto is
En ik was de eerste (en ik denk ook enige) die met dak naar beneden gestart is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten'tja, op een bepaald ogenblik moet ik al dat materiaal wel aan de kant leggen en me proberen te concentreren op de wedstrijd. Ben ten slotte ook maar deelnemer.
Alleen steekt het mij tegen dat er tot nu toe geen enkele foto is van mij met dak open, terwijl ik heel de dag open gereden hebben buiten mijn 2 laatste rondjes op Glosso. Nu lijkt het alsof ik geen cabrio rij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJaja, uiteraard. Het was ook absoluut niet als commentaar op u bedoeld ofzo hoor!
Alleen steekt het mij tegen dat er tot nu toe geen enkele foto is van mij met dak open, terwijl ik heel de dag open gereden hebben buiten mijn 2 laatste rondjes op Glosso. Nu lijkt het alsof ik geen cabrio rij
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJaja, uiteraard. Het was ook absoluut niet als commentaar op u bedoeld ofzo hoor!
Comment
Comment