Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3° Antwerp Classic - 20/03/2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    More?

Comment

• Als ik je een tip mag geven. Zeg niet 1500m verder naar rechts en 30 meter verder links...

Maar zeg op km 20,0 naar rechts
      op 20,3 naar links...

Dat is véééééél makkelijker voro de chauffeur. Dan kan die mee volgen via de kilometerteller van zijn auto. Je zal automatisch minder fouten maken dan.

Welke camera heb je trouwens in de auto gemonteerd? Zoeentje wil ik ook wel... Schitterende beelden!!
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Als ik je een tip mag geven. Zeg niet 1500m verder naar rechts en 30 meter verder links...

op 20,3 naar links...

Dat is véééééél makkelijker voro de chauffeur. Dan kan die mee volgen via de kilometerteller van zijn auto. Je zal automatisch minder fouten maken dan.

Zolang je de trip op het juiste moment op 0 hebt geduwd, of niet verkeerd gereden bent, klopt dat. Hij zegt de meters sowieso, want het verschil tussen 1000 en 100 is toch wel handig om weten. Ik kijk dan op mijn trip en reken verder.
        Als je er nog boenk op zit is uw methode inderdaad heel handig
        Maar bij het verlaten van Glosso had ik mijn dagteller pas 500m verder gereset, en ik zat helemaal off the mark

Ik had een manfrotto 035 superclamp gekocht en op mijn rollbar gemonteerd, 25 euries en heel goed gerief
        Kan je vast ook op een kopsteun oid klemmen... alles tussen 13 en 50 mm
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij komen ook in beeld.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Als ik je een tip mag geven. Zeg niet 1500m verder naar rechts en 30 meter verder links...

op 20,3 naar links...

Welke camera heb je trouwens in de auto gemonteerd? Zoeentje wil ik ook wel... Schitterende beelden!!
            Gewoon links of rechts dan ga je veel kans hebben dat je verkeerd zit.

In bol-pijl moet je het systeem vereenvoudigen. Zo heb je 6 rechtse en 6 linkse situaties, verdeling zoals bij een uurwerk.

Als je op bv. een 5-sprong komt kan het zijn dat een een rechtse 3 hebt, maar ook een rechtse 5.
            Dan sta je daar wel met je rechts!

Comment

• En als het een T is (er is geen rechtdoor), altijd zeggen. Zo makkelijk, want de meters zijn plots van minder belang.

T links, T rechts
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

En als het een T is (er is geen rechtdoor), altijd zeggen. Zo makkelijk, want de meters zijn plots van minder belang.

T links, T rechts
                T is om te drinken.

Bij ons is dat "einde weg" maar dan steeds met vermelding R3 of R5 of...

Voor een stuk help je daarmee de piloot inschatten wat de moeilijkheidsgraad van de bocht gaat zijn.

Comment

• Anders eens mee doen in de Titanic Rit op 3 april. ( = avondrit )

Is een rittensport met 3 onderverdelingen kwa moeilijkheidsgraad. ( recreatie - toerisme - sport )

De rit voor de klasse Recreatie heeft een lengte van ongeveer 90 kilometer en bestaat uit 2 delen en bevat:
                  eenvoudige bol pijl opdrachten en ingetekende lijn op kaart 1/25.000

De rit voor de klasse Toerisme heeft een lengte van ongeveer 100 kilometer en bestaat uit 2 delen en bevat: gewone en gestileerde bol pijl opdrachten, visgraat, ingetekende lijn met blokkades op kaart 1/25.000, pijlenrit op kaart 1/25.000 en puntenrit op kaart 1/25.000

De rit voor de klasse Sport heeft een lengte van ongeveer 100 kilometer en bestaat uit 2 delen en bevat:
                  Gewone en gestileerde bol pijl opdrachten, visgraat, ingetekende lijn met blokkades op kaart 1/25.000, pijlenrit op kaart 1/25.000, puntenrit op kaart 1/25.000, blinde lijn op schaal 1/25.000, pijlbenadering en ingetekende lijn met pijlopdrachten.

Het inschrijvingsrecht bedraagt 25,00 EUR.

Start en aankomst: EETCAFE CASA NOVA Merksplassesteenweg 104 te 2310 Rijkevorsel.

info: www.titanic.be

Comment

• @ Lotuzzz Heb je geen film'ke toen je in het treintje achter ons réé?? Met mijne brullende Polo ?
                    Benzine
                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                    Diesel
                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                      @ Lotuzzz Heb je geen film'ke toen je in het treintje achter ons réé?? Met mijne brullende Polo ?
                      Jep, komt nog wel een compilatietje met Bairy en jij, de SL, en achter een brullende Abarth
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Jep, komt nog wel een compilatietje met Bairy en jij, de SL, en achter een brullende Abarth

Okéy
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Die abarth heb ik ook lang achtergehangen.
                          Op kleine wegen ging dat, maar op grotere wegen was ie toch wat traag

Laatste stuk dat mijne nog kon doen achter die rode opgezette "Turbo" Ik was even snel

Comment

• Zaaaalig filmpje, echt ideale opstelling
                            Fijn om de sloep af en toe wat te horen brullen en zien gaan

big thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Laatste stuk dat mijne nog kon doen achter die rode opgezette "Turbo" Ik was even snel
                              echt hé, zo dom om dat daar op te zetten als het geen is.

wat had ik daar graag effe achter gereden

Comment

ik wacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  echt hé, zo dom om dat daar op te zetten als het geen is.

wat had ik daar graag effe achter gereden
                                  Over welke auto gaat het? Die Audi Coupé?
                                  Die letzten Worte ...
                                  ... eines Diesel-Fahrers:
                                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                    Over welke auto gaat het? Die Audi Coupé?
                                    Zo een rode porsche 964 met een Strosek-achtige bodykit en Turbo-opschrift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                      ik wacht
                                      Ey, op 't gemak en al!
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ey, op 't gemak en al!
                                        Héhé
                                        no problem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Zo een rode porsche 964 met een Strosek-achtige bodykit en Turbo-opschrift
                                          Oja, die heb ik gezien, stond op o-platen ook.

Wel stom dan
                                          Die letzten Worte ...
                                          ... eines Diesel-Fahrers:
                                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X