Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival of Speed 2010
Collapse
X
-
-
Ik heb jullie nog zien staan op de camping... althans de auto's :p
(we hadden een hotel vlak bij Gatwick.. een uurtje rijden)
Wat een heerlijk, STOFFIG!, warm, maar geweldig weekend!!
was vannacht wel pas om 4:45 thuis... MOE!
Maar als autoliefhebber is dit wel het mooiste evenement om te bezoeken.. vooral ook de diversiteit aan verschillende disciplines, maar ook het feit dat je de onbetaalbare klassiekers gewoon VOL omhoog ziet scheuren op de hilclimb!
Ik ben er volgend jaar weer.... en september... revival?!
Comment
-
*rrrrr*
Gigantisch geamuseerd van 't weekend!
Enkele hoogtepunten :- hoekpitch aan de dragrace parking exit
- de poutrellium dome
- de Vulcan
- Ricard in de zalm
- de 4 verrassingspoutrellen zaterdagavond, thanks guys!!
- het parkervijsje linksachter
- blauw plastic voortduwen tot het pruttelt
- resonanties tussen 3 en 3,5
- dustdriften
- woestijnstofnegervoetjes in flipflops
- per abuis opstaan om 6u lokale tijd en daarmee ook de rest wakker maken
- de seule neutjes
- Sid
- de AA
- "i hear your cock"
- spek met eikes
- mr. Turbopoutrelle goes from zero to bananas in 2 hours (vrijdagnacht na aankomst)
- festival of sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten- blauw plastic voortduwen tot het pruttelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*rrrrr*
- de poutrellium dome
- de Vulcan
- Ricard in de zalm
- dustdriften
- de seule neutjes
- Sid
- de AA
- "i hear your cock"
- spek met eikes
- mr. Turbopoutrelle goes from zero to bananas in 2 hours (vrijdagnacht na aankomst)
- festival of sound
Het is trouwens bevestigd.. Flat out in 3de over naar 4de is gelijk aan steekvlammetjen uit mijn straighthroughinoxpoutrelleke!
Comment
-
echt wel de moeite , 3dagen waren te weinig om alles te bekijken .
Zondag was er teveel volk , wel schitterend weer .
Hoogtepunt voor mij , Hakkinen in de classic silver racecar & de hedendaagse jankende F1's op de hillclimb .
Weet er iemand wie er met de Ferrari scuderia en Mercedes gp F1's reden , waar ik toen stond waren geen videoschermen .
Op de ferry nog gepraat met de eigenaar van een Westfield en een E30 M3 , ze kwamen ook van Goodwood , iemand van hier !?
hier al een deel vd foto's -->
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Het is trouwens bevestigd.. Flat out in 3de over naar 4de is gelijk aan steekvlammetjen uit mijn straighthroughinoxpoutrelleke!
sticker laten bijmaken voor op 't dak van de wax-it MINI!!!!!!!!!! SimoniSpecial!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Twee seconden na 't nemen van de foto kraakte het polyester koetswerk van die auto in scheuren uiteen, waarop de team-eigenaar Simoni meteen wou gaan afrossen en z'n broek van z'n gat vervolgen via juridische weg, maar door het ongelofelijk onderhandelingstalent van Alexanderr is overeengekomen dat Simoni vanaf nu per gedetailde auto één eurocent overmaakt aan het team ter compensatie, totdat de gehele schade van (naar schatting) 150.000 EUR is terugbetaald.
Volgende aflevering : wat er geschiedde toen Leftlane een beetje verstrooid z'n poutrelle uithaalde en plain public en per ongeluk in het interieur van de 300 SLR Ühlenhaut begon te urineren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTwee seconden na 't nemen van de foto kraakte het polyester koetswerk van die auto in scheuren uiteen, waarop de team-eigenaar Simoni meteen wou gaan afrossen en z'n broek van z'n gat vervolgen via juridische weg, maar door het ongelofelijk onderhandelingstalent van Alexanderr is overeengekomen dat Simoni vanaf nu per gedetailde auto één eurocent overmaakt aan het team ter compensatie, totdat de gehele schade van (naar schatting) 150.000 EUR is terugbetaald.
Volgende aflevering : wat er geschiedde toen Leftlane een beetje verstrooid z'n poutrelle uithaalde en plain public en per ongeluk in het interieur van de 300 SLR Ühlenhaut begon te urineren.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenEn waar zijn de foto's ?TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*rrrrr*
- de poutrellium dome
- de Vulcan
- Ricard in de zalm
- dustdriften
- de seule neutjes
- Sid
- de AA
- "i hear your cock"
- spek met eikes
- festival of sound
't was weer een ongelooflijk weekend
Bedankt om zo'n fijne bedpartner te zijn!!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten't was weer een ongelooflijk weekendTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenheb ik met u staan praten op de ferry , wij waren met de zwarte C-klasse .
En ik ga niet per ferry naar de UK; niet zo'n boot-mens1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNee, ik las uw berichtje dat je iemand met een E30 M3 hebt gezien ... ik heb de mijne uiteindelijk thuisgelaten en ben met iemand meegereden (kolonne RS2 - VX220 - 535d)
En ik ga niet per ferry naar de UK; niet zo'n boot-mensTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
Comment