oh
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival of Speed 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGekruider?
edit: moet ik zelf een mok meenemen?
Ja, ik wil dat gerust terug doen. Op zo'n evenementen ben ik 's morgens altijd een zonnetje en vol energie (tenzij als ik de nacht ervoor teveel gezopen heb), en dan kan dat er zeker af.
En den eerste die me uitlacht als ik ermee bezig ben krijgt een pan kokend water in z'n onderbroek!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTickets besteld.
Ik denk erover om op donderdagnamiddag al op 't gemak door te gaan, leuk toertje te rijden daar in de omgeving, en na afloop van 't festival ook nog 'es een nacht te blijven pitten, en pas op maandag terug te komen. Who's in?
als er interesse is: ma=morgan, di=caterham, woe=naar huis???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTickets besteld.
Ik denk erover om op donderdagnamiddag al op 't gemak door te gaan, leuk toertje te rijden daar in de omgeving, en na afloop van 't festival ook nog 'es een nacht te blijven pitten, en pas op maandag terug te komen. Who's in?
I'm in wat naar huis gaan betreft
Is daar veel te zien in de omgeving?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSowieso niet van plan om zondag nog naar huis te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoi.
Ik brei mee aan een vervolg van 2008. Maar dan nu liefst wel een beetje gekruider.
Ik neem alvast een cheap-ass partytent mee (25 EUR ofzo) die we op de laatste dag als vuilzak gebruiken.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenMoeten er nog aperitiefnootjes zijn!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSowieso niet van plan om zondag nog naar huis te rijden.
Wel wreed veel leutige baantjes daar in de buurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGelijk Bert zegt : RR. Maar dat gaat een no go zijn rond zo'n event, iedereen wil daar dan binnen mag ik graag denken.
Wel wreed veel leutige baantjes daar in de buurt.
Bij RR kom je er toch niet in.Op het salon eens een visje geworpen.Bij grote uitzondering raakt er al eens een club binnen.
Normaalgezien is er een AA-route voorzien naar Goodwood,hoe meer je het circuit nadert hoe meer liefhebberswagens je zien.
Een paar jaar geleden ben ik bij toeval op deze route terechtgekomen.Idd,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten'k pas ook,
ivm een paar passen
Comment
-
-
Enkele dagen geleden was het de persvoorstelling van FOS 2010.
+ YouTube Video
Dougie Lampkin heeft ook al weer zijn ritje "DOOR & OP" het kasteel van Goodwood gemaakt.
+ YouTube Video
foto´s:autocar.co.uk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenYoutube-filmpje
Dougie Lampkin
Die Lister Jaguar op 4:53
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWie gaat er nou allemaal? Ben effe de tel kwijt...
Comment
Comment