Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, ik wil dat gerust terug doen. Op zo'n evenementen ben ik 's morgens altijd een zonnetje en vol energie (tenzij als ik de nacht ervoor teveel gezopen heb), en dan kan dat er zeker af.
En den eerste die me uitlacht als ik ermee bezig ben krijgt een pan kokend water in z'n onderbroek!
Ik denk erover om op donderdagnamiddag al op 't gemak door te gaan, leuk toertje te rijden daar in de omgeving, en na afloop van 't festival ook nog 'es een nacht te blijven pitten, en pas op maandag terug te komen. Who's in?
Ik denk erover om op donderdagnamiddag al op 't gemak door te gaan, leuk toertje te rijden daar in de omgeving, en na afloop van 't festival ook nog 'es een nacht te blijven pitten, en pas op maandag terug te komen. Who's in?
ik,
als er interesse is: ma=morgan, di=caterham, woe=naar huis???
Sowieso niet van plan om zondag nog naar huis te rijden.
I'm in wat naar huis gaan betreft
Gelijk Bert zegt : RR. Maar dat gaat een no go zijn rond zo'n event, iedereen wil daar dan binnen mag ik graag denken.
Wel wreed veel leutige baantjes daar in de buurt.
Bij RR kom je er toch niet in.Op het salon eens een visje geworpen.Bij grote uitzondering raakt er al eens een club binnen.
Normaalgezien is er een AA-route voorzien naar Goodwood,hoe meer je het circuit nadert hoe meer liefhebberswagens je zien.
Een paar jaar geleden ben ik bij toeval op deze route terechtgekomen.Idd,
Comment