Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival of Speed 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 360graden panorama van een stukje goodwood.

Comment

• vette pic

wat een weekendje was dat zeg
      alles was er, en o zo toegankelijk...

Comment

• ongelofelijke skills.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          ongelofelijke skills.

Ik denk vooral aan hij-die-met-fietsbandjes drift, kar uit 1905

Belachelijk vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            ongelofelijke skills.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Jean kan het duidelijk nog altijd
            Respect
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Nog ff een dik bedankje aan de lokale AA op de camping - op de heenweg bleek er ca 50km voor aankomst een flinke schroef in de linkerachterband te zitten. Misschien zit ik zoals Alex al zei inderdaad teveel m'n naam eer aan te doen (in de UK ben je wel een dikke loser natuurlijk).

Ik was wel even vrij sceptisch toen die kerel die schroef d'r met een kruis rustig uitdraaide Wat blauwe plakkende pasta d'r rond, en d'r gewoon weer inschroeven

Met de nodige stress (waarschuwing voor bandendruk vlak voor de trein, defecte pomp in Calais, defecte pomp in tankstation daarna...) toch op de bestemming geraakt, deels aan 95 km/h

dus: heil AA!

Comment

• Gewoon vastlijmen die handel
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Nog een panorama fotootje van Goodwood.

Comment

• *afkickverschijnselen*

Revival?

Comment

• Ik ben nu naar Festival of Speed geweest... en echt, boven-verwachting goed! !voor mij 1 van de mooiste automotive events die er zijn.

Hoe is Revival in vergelijking met FoS?
                      locatie?
                      invulling?
                      aantal auto's??

etc.

wie is er al naar beide evenementen geweest?

(zit er sterk over te twijfelen in september weer naar Goodwood te gaan )
                      Porsche 911 Turbo S (1987):

Mazda Miata MX5 (1991) DAILY:

BMW E30 325i ///M (circuit/ring-auto):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paulbroere Bekijk Berichten
                        Ik ben nu naar Festival of Speed geweest... en echt, boven-verwachting goed! !voor mij 1 van de mooiste automotive events die er zijn.

Hoe is Revival in vergelijking met FoS?
                        locatie?
                        invulling?
                        aantal auto's??

etc.

wie is er al naar beide evenementen geweest?

(zit er sterk over te twijfelen in september weer naar Goodwood te gaan )
                        mijn voorkeur is de Revival
                        maar ik verkies dan ook classics over nieuw
                        het leuke is FoS is rond de hillcmibm
                        Revival is effectief op het circuit en er word STEVIG geraced, materiaal word niet bepaald gespaard daar.
                        en de sfeer die er rond hangt, de kleding etc...

Comment

• Cars & Guitars,prachtig thema dit jaar.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Nog wat geluid...

+ YouTube Video
                          Last edited by ; 09/07/2010, 05:25.

Comment

• Meer foto's??
                            Zag er zalig uit.

Er komt altijd iets tussen, maar volgend jaar wil ik echt wel eens gaan.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• is de data voor 2011 eigenlijk al bekend !?
                              TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Meer foto's??
                                Zag er zalig uit.

Ik ben mijn fotos ng aan t verwerken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Meer foto's??
                                  Zag er zalig uit.

Ik ben ze ook nog aan het verwerken,slechter dan dit worden ze niet.

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                  is de data voor 2011 eigenlijk al bekend !?
                                  Ook al verslaafd?

.

Comment

• Mijn foto's van zaterdag staan wel online:

Enjoy
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                      Ik ben ze ook nog aan het verwerken,slechter dan dit worden ze niet.

Ook al verslaafd?

.

die hoed... NICE!!
                                      ik op zaterdag nog enigzins netjes gekleed enzo, maar wat ik uit verhalen begreep over een zgn. officieuze dresscode viel erg tegen, afgezien van de enkele engelse heer in ruitbroek, met hoedje op etc.
                                      ... zondag dan ook maar gewoon in mijn zwembroek rondgelopen :p

@ Denniske: lekkere pics!
                                      Porsche 911 Turbo S (1987):

Mazda Miata MX5 (1991) DAILY:

BMW E30 325i ///M (circuit/ring-auto):

Comment

• Eindelijk een selectie van mijn foto´s verwerkt.Niet op Dennis niveau....

Het was weer een top event,alleen blijken zelfs 2 dagen niet meer voldoende om GW deftig te kunnen bezoeken.

Ik heb ook terug de toeristische route naar GW ontdekt,een prachtige rit in goed gezeschap,oa. GT3,Sierra Cosworth,Corvette ZR1,Brera & Spider 3.2 V6,...

Fantastische airdisplay´s gezien,Red Arrows boven de rallypaddock .
                                        100 jaar Alfa is op GW wel deftig gevierd.

Een zeer stoffig rallyparcours,waar ik de forumbende ben tegengekomen.
                                        Jullie hadden daar trouwens een mooi plekje op de camping.Wij hadden eventjes pech met een hotel die onze kamer had dubbel geboekt,uiteindelijk overnacht in een schitterend gofresort.

1965 Willment Cobra.

Het live optreden van de oude rockers,Jeff Beck,JimmieVaughn en Billy Gibbons(ZZ-top) was ook heel tof.
                                        Cars,stars & guitars,was ook de moeite,ik ben zot van deze kar.

Voor meer : http://s33.photobucket.com/home/ICEFARMER/allalbums

.

Comment

• Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

.
                                          Last edited by ; 13/07/2010, 22:16.

Comment

Working...
                                          X