Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival of Speed 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door paulbroere Bekijk Berichtendie hoed... NICE!!
ik op zaterdag nog enigzins netjes gekleed enzo, maar wat ik uit verhalen begreep over een zgn. officieuze dresscode viel erg tegen, afgezien van de enkele engelse heer in ruitbroek, met hoedje op etc.
... zondag dan ook maar gewoon in mijn zwembroek rondgelopen :p
@ Denniske: lekkere pics!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPfff, ik vraag me af of ik het uithoud, volgend jaar niet gaan. 'k Ga bijna niet anders kunnen, mijn familie heeft het lumineuze idee opgevat om elk jaar in dat weekend een familieBBQ te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn gij hebt daar niks tegen in te brengen ofzo?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPfff, ik vraag me af of ik het uithoud, volgend jaar niet gaan. 'k Ga bijna niet anders kunnen, mijn familie heeft het lumineuze idee opgevat om elk jaar in dat weekend een familieBBQ te doen.
Organiseer die familieBBQ op de camping in Goodwood,wedden dat veel van jou familie echt verrast zullen zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn gij hebt daar niks tegen in te brengen ofzo?Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenacute haargroei op het hoofd, da's dodelijk!!
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIk stel me graag kandidaat om uw leeg zitje in te vullenOorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenOp die BBQ?
Op het festival!
Comment
-
-
Te koop: Audi RS2 Fully loaded
Vette foto's trouwens
Comment
Comment