Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RetroMobile 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RetroMobile 2010

Plaatske maken voor Retromobile 2010

ja hoor, ik ben een zaterdag ginder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
      ja hoor, ik ben een zaterdag ginder
      ik normaal een zondag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
        ik normaal een zondag
        dan mis je de veiling

kan nog steeds niet geloven dat Artcurial hun datum niet mee heeft aangepast
        die gasten willen precies echt niet verkopen, dat gaat nog een rampzaliger resultaat worden dan vorig jaar

Comment

dan mis je de veiling

kan nog steeds niet geloven dat Artcurial hun datum niet mee heeft aangepast
          die gasten willen precies echt niet verkopen, dat gaat nog een rampzaliger resultaat worden dan vorig jaar
          Die auto's blijven toch staan van de veiling ?
          Dacht ook dat Artcurial daar een zaaltje ging hebben zoals ik op de foto's van vorig jaar gezien heb.

Comment

Die auto's blijven toch staan van de veiling ?
            Dacht ook dat Artcurial daar een zaaltje ging hebben zoals ik op de foto's van vorig jaar gezien heb.
            Dat zaaltje is in Palais de Congress & gewoonlijk hebben ze op Retro een stand met 1 of 2 van de wagens in de veiling
            maar ze hebben de datum niet aangepast dus ze houden de veiling in februari, dus zullen ze alleen een stand hebben zeker

Comment

Ik ga daar maandag of dinsdag naartoe

Hopelijk is het de moeite.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                Ik ga daar maandag of dinsdag naartoe

Hopelijk is het de moeite.
                Zeker de moeite ! RetroMobile is toch een van de belangrijkste beurzen in Europa

Comment

NIET te schatten zeg
                  de Bug T22 van Lake Maggiore is gewoonweg gegaan voor €260500!!!!
                  in principe kan je gewoonweg een rijdende kopen voor €100000

Comment

Ik ben Maandag geweest en het was echt de moeite.

Prachtige wagens! Ik zal later wel enkele foto's posten

Comment

Het is dus deze zondag geworden natuurlijk de moeite en ik denk zelfs dat ik alles gezien heb maar in parijs weet je dat nooit heb ik de indruk.
                      Eerste maal dat ik een beurs volledig met statief heb gewerkt en dat viel goed mee al waren er daar nogal wat lompe boeren die nu en dan een aanval op mijn statief deden

Comment

Meer foto's graag! Hier is't er niet van gekomen wegens omstandigheden, zonde!

Comment

Het is dus deze zondag geworden natuurlijk de moeite en ik denk zelfs dat ik alles gezien heb maar in parijs weet je dat nooit heb ik de indruk.
                          Eerste maal dat ik een beurs volledig met statief heb gewerkt en dat viel goed mee al waren er daar nogal wat lompe boeren die nu en dan een aanval op mijn statief deden
                          enorm verschil met statief éh
                          ik heb het voor de verandering op Retro eens opgegeven de statief te gebruiken

& kan me eigelijk die Aston niet meer eens herinneren :s

Comment

enorm verschil met statief éh
                            ik heb het voor de verandering op Retro eens opgegeven de statief te gebruiken

Dan gebruik ik eens een statief op aanraden van ! en nu gebruik je hem zelf niet
                            tips voor aanschaf nieuwe statief mag je mij wel nog geven (prijsniveau amateur natuurlijk)
                            mijn huidige is zo'n Hama basis ding dat niet echt stabiel te noemen is en waarvan de bedieningen waardeloos zijn.

Comment

ik was net 't zelfde aant bedenken

Comment

Dan gebruik ik eens een statief op aanraden van ! en nu gebruik je hem zelf niet
                                tips voor aanschaf nieuwe statief mag je mij wel nog geven (prijsniveau amateur natuurlijk)
                                mijn huidige is zo'n Hama basis ding dat niet echt stabiel te noemen is en waarvan de bedieningen waardeloos zijn.

tja, bij Bonhams vant jaar stonden ze ZO DICHT op elkaar dat ik die gewoonweg niet kon plaatsen & toen ik aan de rest van de zaal begon na 12 uur was er al zo'n pak volk binnen dat ik gewoonweg foert heb gezegd & de rest van de dag met dat ding over men schouder heb rondgewandelt

en wil je een goei, koop gewoon een Manfrotto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                  ik was net 't zelfde aant bedenken
                                  gelukkig
                                  ben ik toch niet alleen

Comment

een beetje outdated maar toch Retromobile 2010

Comment

Working...
                                    X