Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wheels On Tour 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wheels On Tour 2010

Drivers Wanted Drivers Wanted Drivers Wanted Drivers Wanted Drivers Wanted
    www.wheelsontour.com
    Als u wil mee rijden kan dat, inschrijven kan via de website.

Wheels On Tour beslist de moeite waard !

Al goed en wel maar zorg dan eerst even dat jullie site marcheert, bij mij lukt dit niet...
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Hmm...

Nick,

Ben je het nu nog niet beu? Ik hoop voor jou dat het deze keer wel lukt maar ergens vrees ik ervoor. Je vraagt 6.500 EUR voor een wagen met 2 inzittenden. Persoonlijk vind ik dit er een beetje over voor datgeen wat je krijgt, zeker in deze economisch moeilijke tijden. Je regels waarmee je dient in te stemmen zijn ook een beetje "overdreven".

Mag ik je eens een tip geven? Zoek eens op het net naar Bullet Run 2010. Daar zal je zien dat het ook anders kan, eerst en vooral goedkoper, voor een wagen met 2 personen betaal je daar 1.580 EUR, je logeert ook in 4/5 sterrenhotels, je eten is ook voorzien, je krijgt zelfs nadien nog een DVD met een film en foto's. Het is kleinschalig en gezellig en ze hebben tenminste deelnemers zodat ze het event kunnen laten doorgaan.

Gooi het eens over een andere boeg, en bekijk je concept nog eens goed. Als je denkt dat mensen 6.500 EUR willen betalen voor iets dat bij een ander, gelijkaardig, event 5.000 EUR minder kost dan vrees ik dat je van een kale reis zal terugkomen...

Desalniettemin wil ik je toch alle succes wensen met je project, hopelijk lukt het deze keer wel en vergis ik me.

Comment

Working...
      X