Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van de voormiddag langs geweest,
    jammer genoeg zonder de fiat want de starter liet het afweten.
    Volgende jaar hopelijk wel met de fiat.

Enkele foto's:

Comment

• Comment

• deze namiddag ook even gepiept.. damn het was warm.

Comment

• Heb een leuke namiddag gehad tussen glimmende dreamcars!
          Proficiat aan Geert en Dimitri voor de organisatie!
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
            reeds terug, persoonlijk vond ik het geen topper van een evenement maar dat ligt vooral aan het soort wagens dat er staan.
            Vooral veel american cars (mustang...) en oldtimers. Persoonllijk ben ik meer voor de supercars of sportwagens (lotus, lambo, ferrari, aston...).
            Dream cars aan de haven in antwerpen vorig jaar vond ik beter daardoor (ook kwa lokatie) + deden ze daar met momenten een rondritje langs de haven.

Door de vrij grote hoeveelheid aan wagens staan ze ook vrij kort op elkaar en maakt het bijna onmogelijk om knappe foto's te nemen.
            I Agree.
            Wij waren daar na een halfuur ofzo reeds weg..
            Dat Amerikaans-gedeelte was gewoonweg marginaal.. echt.
            Toen we doorgingen nog wel 2 Lambo's gezien, maarja..

Qua organisatie was het wel top, politie die de weg wees enz...
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik ben er ook even langs geweest en ik moet zeggen niet echt iets voor mij. Er waren enkele sportwagens maar deze stonden achter hekken. Achteraf gezien toch een goed idee want er liepen enkele speciale figuren. Qua organisatie was het in orde maar door de politie was erover. Voor de rest leuk evenement als je van Amerikaanse wagens houdt.
              Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                reeds terug, persoonlijk vond ik het geen topper van een evenement maar dat ligt vooral aan het soort wagens dat er staan.
                Vooral veel american cars (mustang...) en oldtimers. Persoonllijk ben ik meer voor de supercars of sportwagens (lotus, lambo, ferrari, aston...).
                Dream cars aan de haven in antwerpen vorig jaar vond ik beter daardoor (ook kwa lokatie) + deden ze daar met momenten een rondritje langs de haven.

Door de vrij grote hoeveelheid aan wagens staan ze ook vrij kort op elkaar en maakt het bijna onmogelijk om knappe foto's te nemen.

Wel enkele knappe wagens gezien (de 2 zwarte lambo's en 1 rode) maar de eigenaars mogen deze wel eens afwassen vooraan :p. Ook spijtig dat deze afgeschermd waren (was in antwerpen niet het geval)
                Kortom leuk evenement voor mensen uit de buurt maar veel kikometers zou ik er niet (meer) voor doen.

de enkele foto''s volgen nog...
                Jammer maar ik vrees dat je dan toch iets te vroeg naar huis bent gegaan. Waren aanwezig:

Lamborghini Murcielago (zwart)
                Lambo Murcielago (wit)
                Lambo Gallardo
                Lambo Gallardo superleggera
                Lambo Diablo
                Porsche gt3rs
                Mercedes slr mclaren
                Ferrari f430 spyder
                Ferrari f360 modena
                Audi r8
                Aston Martin Vantage
                Aston Martin DBS
                Ferrari f430 (zwart)
                tvr cerbera
                Ferrari f458 Italia
                Farbio gts
                en dan nog zoveel andere (porsches, Ferrari's,...) die ik vergeten ben. Trouwens, de Lambo's die vandaag aanwezig waren, waren ook in Antwerpen...

Kortom, het was een meeeer dan geslaagde editie van Dream on wheels. Aan alle bezoekers/eigenaars: bedankt om te komen en hopelijk tot volgend jaar.

Comment

• Foto's op www.oldtimers.tk

Comment

• die camaro was echt wel knap
                    - Opel Speedster Driver -
                    http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      I Agree.
                      Wij waren daar na een halfuur ofzo reeds weg..
                      Dat Amerikaans-gedeelte was gewoonweg marginaal.. echt.
                      Toen we doorgingen nog wel 2 Lambo's gezien, maarja..

Qua organisatie was het wel top, politie die de weg wees enz...
                      alex jongen , kzou beschaamd zijn , dit te durven zeggen !!!!!!!
                      misschien ne keer checken op de berichten hier welke lijst dimitri van supercars hierop geplaatst heeft die aanwezig waren .
                      maarja tis dan hier ook geen autoforum meer te noemen maar het " alexforum "
                      sorry , maar moet er even uit !!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Sorry geert maar er moet me toch ook iets van het hart ... Het was een prachtige dag, vele prachtige wagens gezien, ... Meer dan geslaagd!!!

Enige spijtige is dat naarmate het later werd, er meer en meer mensen als indianen begonnen uit te zien. Jullie hadden beter nog een standje voorzien met zonnecreme.

Wie hier over klaagt heeft echt niet goed rondgekeken en zeker niet lang genoeg gebleven.

Dikke proficiat!

En voor wie nog enkele foto'tjes wil zien kan dat daar http://s832.photobucket.com/albums/z...beke%20230510/

Comment

• Dimitri, Geert en team 't was een zeer goed georganiseerde meeting. Toffe babbels met oude bekende en nieuwe gezichten kunnen doen, zo hoort het.
                          Enkele wagens gezien die wel in mijn garage zouden passen, zelfs waar ik een kleine verbouwing zou voor overwegen !

Nog dit:
                          Uit ervaring weet ik dat het niet altijd loopt zoals voorzien. Dergelijke meetings worden idd door allerlei types bevolkt, en maar goed ook.
                          Is het niet jou ding dan moet je maar meetings voor "select public" bezoeken...eerst wel zorgen dat je er gewenst bent natuurlijk.
                          En zoals overal, de fanatiekelingen onder ons krijgen natuurlijk de overhand. En ze maken er een gezellig onderonsje van, wat ik hen ZEKER niet kwalijk neem.
                          Maar, en ik ben er zeker van dat er hier gehandeld wordt zonder enige voorbedachte rade, zo krijgt men wel het gevoel dat men zich op specifieke... meeting bevindt
                          Opletten wat ik hier schrijf, wat is de definitie van een "Dreamcar-moto" ?

Gelukkig zijn er nog durvers die zich hiervoor willen inzetten, blijven doen!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                            misschien ne keer checken op de berichten hier welke lijst dimitri van supercars hierop geplaatst heeft die aanwezig waren .
                            Last van een zonneslag?
                            Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                              Wa heeft dit nu te maken met "Alexforum"??
                              Ik vond degene die binnenkwamen meer thuis horen op een tjoening-meeting, that's all
                              Idd knappe lijst, we zijn dan te vroeg vertrokken .
                              Ik geef ook enkel men mening en geen kritiek op de organisatie , integendeel .
                              Moet kunnen he op een AUTOforum
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

Working...
                                X