Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
    zeg dimi ,kwil nie muggeziften maar ge zit nog met de flyer van vorig jaar in uw ministatistieken .
    Voor de rest : GOE BEZIG!!!!!!!

Ja 'k weet het. Heb al geprobeerd om het te veranderen maar blijkbaar is die van dit jaar groter dan die van vorig jaar en daarmee lukt het niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichten
      ik hoop dat het dit jaar enkel auto's zijn

vond het wat jammer voor jaar met al die moto's ook
      en desondanks we vroeger waren liepen we daardoor jammergenoeg de foto's mis wat ik toch wel jammer vond
      ging mooi hangen naast de foto van de eerste editie

nu zowiezo komen we normaal terug af en probeer ik enkele subaru's mee te brengen
      De moto's zullen er terug bij zijn dit jaar maaar.... er worden meer foto's voorzien. Er zijn sowieso 500 foto's en kaders voor de wagens en daarbovenop nog een groot aantal voor de moto's ook (alhoewel het aantal moto's dat gefotografeerd werd miniem was).
      Als je vorig jaar geen foto had, dan spijt ons dat. We doen ons best om het iedereen zo goed mogelijk naar zijn zin te laten hebben en proberen steeds beter en beter te worden.
      Gezien het grote aantal deelnemers is vroeg komen de boodschap!

Comment

hoeveel auto´s zijn er dan geweest? Als ik alles samentel wat ik daar zien staan heb op die 2 parkings dan zijn er dat toch geen 500 volgens mij. Ofwel zijn er heel veel die daar maar een uurke ofzo blijven

Comment

ik hoop dat het dit jaar enkel auto's zijn

vond het wat jammer voor jaar met al die moto's ook
          en desondanks we vroeger waren liepen we daardoor jammergenoeg de foto's mis wat ik toch wel jammer vond
          ging mooi hangen naast de foto van de eerste editie

nu zowiezo komen we normaal terug af en probeer ik enkele subaru's mee te brengen

de motoren zullen er dit jaar ook terug bij zijn !!!! we kunnen niet anders want dit word zwaar gesponcord door harley .
          Nochtans vond iedereen die combinatie wel tof en leuk .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
            hoeveel auto´s zijn er dan geweest? Als ik alles samentel wat ik daar zien staan heb op die 2 parkings dan zijn er dat toch geen 500 volgens mij. Ofwel zijn er heel veel die daar maar een uurke ofzo blijven
            het waren er zeker boven de 600!!!!
            maar inderdaad , sommigen bleven wat langer dan anderen .
            Dat is ook het fijne aan die dag , dat je veel beweging ziet en een varieeteit aan wagens !!!!!!

Comment

Als bezoeker: parkeert ge u dan naast het evenement en loopt dan binnen?
              Mijn octavia is al 4 jaar oud maar niet zo bijzonder.

Comment

Welke wagens worden eigenlijk binnengelaten? Wat zijn de criteria om deel te mogen nemen? bvb mijn Fiat Barchetta, is die ook welkom?
                2000 Lancia Delta 1.9 TD
                2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                eg

Comment

Is mijn Prius geen bijzondere wagen?

Comment

Ik kom zeker ook eens kijken.

Comment

ik heb daar vorig jaar een 'motard' bezig gezien tegen iemand die hielp bij jullie organisatie... vond het toch alles behalve

het is geen probleem hoor dat ik geen foto had vorig jaar maar vond het natuurlijk wel spijtig. net toegekomen aan de power en juist komt er iemand af van ja geen foto's meer... dacht van damn, kon je ons twee er nu nie bijpakken maar kom

ik probeer dit jaar zeker terug te komen

ook nog belangrijke factor, het is altijd heeeeeeeeeel mooi weer!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
                        Welke wagens worden eigenlijk binnengelaten? Wat zijn de criteria om deel te mogen nemen? bvb mijn Fiat Barchetta, is die ook welkom?
                        sportwagens boven 200pk , supercars , oldtimers , american cars , kitcars , rally- en racewagens maar geen tuningwagens !!!!

Comment

geen tuningwagens !!!!
                          !!
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

ik heb daar vorig jaar een 'motard' bezig gezien tegen iemand die hielp bij jullie organisatie... vond het toch alles behalve

het is geen probleem hoor dat ik geen foto had vorig jaar maar vond het natuurlijk wel spijtig. net toegekomen aan de power en juist komt er iemand af van ja geen foto's meer... dacht van damn, kon je ons twee er nu nie bijpakken maar kom

ik probeer dit jaar zeker terug te komen

ook nog belangrijke factor, het is altijd heeeeeeeeeel mooi weer!!

als je iets organizeerd moet je met veel zaken en mensen rekening houden en er kan wel al eens iets mis lopen .
                            Uit die discussies leren we veel bij , en proberen , zegwel proberen we het beter te doen .
                            Ja wat de fotos betreft , ja misschien ietjes vroeger komen .
                            kweet het , als je juist de laatste bent , maar dat moet toch iemand zijn hé , 500 is 500.
                            aléé vooruit , we kijken er alvast naaruit om terug een paar prachtige SUB's te mogen ontvangen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              !!
                              kom maar ne keer af met uwe pa , er zijn altijd tal van porsches aanwezig , met dank aan porsche club tielt !!!!

Comment

kom maar ne keer af met uwe pa , er zijn altijd tal van porsches aanwezig , met dank aan porsche club tielt !!!!
                                Net gevraagd hier thuis en goedgekeurd Ik kijk ernaar uit!
                                Gij hebt toch dien Porsche met zwarte velgen he? dikke ride!
                                Mss kom ik me nog ne maat af, 996 4S
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Net gevraagd hier thuis en goedgekeurd Ik kijk ernaar uit!
                                  Gij hebt toch dien Porsche met zwarte velgen he? dikke ride!
                                  Mss kom ik me nog ne maat af, 996 4S

its me !!!!!!!

graag uw emailadres aub , dan kan ik alle info doormailen

geert.deconinck1@pandora.be[IMG]http...cons/icon4.gif[/IMG]

Comment

aanwezig, fiat 850 1968

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                      aanwezig, fiat 850 1968
                                      vanharte welkom !!!!!
                                      Niet vergeten inschrijven de dag zelf ( gratis ) bij powerstation delange wielsbekestraat 56
                                      oostrozebeke waar ook de fotoshoot van de wagen plaatsvind en waar je je toegangsbewijs ontvangt om toegang te krijgen tot het evenement met de wagen .

Comment

als ge die 996GT2 en die bordeuax 993 turbo weer kunt hebben is mijnen dag al geslaagd.

Van die american vans zoek je die ook? ken iemand die in zo nen club zit en is ook van de west-vlaanders.

En als je weer zo nen airbrusher laat komen steek die mens niet zo in een hoekske, er zijn er veel die er niet eens op gelet hebben. Had het zelf ook maar gezien toen iemand me erop wees.

Comment

maar geen tuningwagens !!!!

Ja lap, ik mag weeral niet meedoen

Comment

Working...
                                          X