Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)
Vanaf hoe laat kom je daar best toe? Want ik kan enkel in de voormiddag misschien even langs komen, maar geen idee vanaf wanneer alle wagens er zijn en op hun plaats staan?
Vanaf hoe laat kom je daar best toe? Want ik kan enkel in de voormiddag misschien even langs komen, maar geen idee vanaf wanneer alle wagens er zijn en op hun plaats staan?
Inschrijven kan vanaf 10u. De meeting duurt tot 17u. Natuurlijk, hoe later je komt, hoe moeilijker het wordt om plaats te vinden en hoe kleiner de kans dat je een foto hebt van je wagen. De meeste mensen komen toch vanaf 10u.
Belangrijk: the 'boss' komt (rarara) met een Lamborghini Gallardo Superleggera! Dat zet de lamboteller ondertussen op 5!!!
Goeiemorgen deze veel-te-vroege-morgen! Wat zijn we 'fris en monter' om straks alles klaar te zetten voor wat een ongelofelijke onvergetelijke dag gaat worden! Snel nog een wasje en een ... en we zijn klaar om in actie te schieten. Tot straks! P.S. Vergeet de zonnecrème niet mee te brengen!
reeds terug, persoonlijk vond ik het geen topper van een evenement maar dat ligt vooral aan het soort wagens dat er staan.
Vooral veel american cars (mustang...) en oldtimers. Persoonllijk ben ik meer voor de supercars of sportwagens (lotus, lambo, ferrari, aston...).
Dream cars aan de haven in antwerpen vorig jaar vond ik beter daardoor (ook kwa lokatie) + deden ze daar met momenten een rondritje langs de haven.
Door de vrij grote hoeveelheid aan wagens staan ze ook vrij kort op elkaar en maakt het bijna onmogelijk om knappe foto's te nemen.
Wel enkele knappe wagens gezien (de 2 zwarte lambo's en 1 rode) maar de eigenaars mogen deze wel eens afwassen vooraan :p. Ook spijtig dat deze afgeschermd waren (was in antwerpen niet het geval)
Kortom leuk evenement voor mensen uit de buurt maar veel kikometers zou ik er niet (meer) voor doen.
Comment