Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Misschien bol ik na de middag ook eens tot ginder, tenzij het dan al afgelopen is ??
    Nee, duurt gemakkelijk tot 16/17h (afhankelijk van het weer), en het zal goed weer worden dus zeker tot na 16h schat ik

Comment

• Vanaf hoe laat kom je daar best toe? Want ik kan enkel in de voormiddag misschien even langs komen, maar geen idee vanaf wanneer alle wagens er zijn en op hun plaats staan?

Portfolio
      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
        Vanaf hoe laat kom je daar best toe? Want ik kan enkel in de voormiddag misschien even langs komen, maar geen idee vanaf wanneer alle wagens er zijn en op hun plaats staan?
        Wagens komen toe vanaf 10u...

Comment

• Inschrijven kan vanaf 10u. De meeting duurt tot 17u. Natuurlijk, hoe later je komt, hoe moeilijker het wordt om plaats te vinden en hoe kleiner de kans dat je een foto hebt van je wagen. De meeste mensen komen toch vanaf 10u.

Belangrijk: the 'boss' komt (rarara) met een Lamborghini Gallardo Superleggera! Dat zet de lamboteller ondertussen op 5!!!

Comment

• Het is niet dat ik ga deelnemen hoor ik zou komen als toerist om eens rond te kijken.

Portfolio
            | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Nee, ik zit zondag in Oudenaarde. Als de wind een beetje goed staat, kan je me misschien nog horen
              Wax-It? Ik zal goed luisteren maar maak mij niet wakker é!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                Wax-It? Ik zal goed luisteren maar maak mij niet wakker é!!!

Nee, camping-it

Comment

• .....
                  Last edited by ; 07/07/2010, 15:15.

Comment

• Ondertussen een heel mooie lijst aan echte dream cars ! Begin mij af te vragen of ik met mijn Mitsu Evolution FQ300 wel nog durf afkomen !

Comment

• De slr van vorig jaar zal er hoogstwaarschijnlijk ook terug bij zijn...

Comment

• Fak, ik wil daar naartoe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                          Nee, camping-it
                          Hebben ze da in Oudenaarde?
                          Ik kom daar alleen tractors tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Hebben ze da in Oudenaarde?
                            Ik kom daar alleen tractors tegen

Blijkbaar, allee, ik hoop dat toch, anders sta ik daar voor niets

Comment

• Kmoet den auto nog afwassen en kheb geen goesting zal voor straks zijn
                              (voorlopig zit de zon er trouwens ook nog op)

Normaal gezien morgen van de parij. Kun je nog eens het adres geven dat ik moet intikken op de gps?
                              - Opel Speedster Driver -
                              http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Ik kom ook rond 14u30
                                samen met kalix

als bezoeker uiteraard
                                mijne octavia moet nog 20 jaar wachten...

ik hoop op straf mercedes geweld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                                  het adres geven dat ik moet intikken op de gps?
                                  Powerstation : Wielsbekestraat 56, 8780 Oostrozebeke.

Comment

• Toe te voegen aan het lijstje:

Porsche Gt3rs
                                    Porsche 997 4s

Tot morgen iedereen! We, ik dan toch, gaan een slapeloos nachtje tegemoet!

Joeri, bedankt voor de moeite en veel plezier morgen op het feest. Jammer dat je er niet bij kan zijn. Volgend jaar dan maar.

Comment

• Goeiemorgen deze veel-te-vroege-morgen! Wat zijn we 'fris en monter' om straks alles klaar te zetten voor wat een ongelofelijke onvergetelijke dag gaat worden! Snel nog een wasje en een ... en we zijn klaar om in actie te schieten. Tot straks! P.S. Vergeet de zonnecrème niet mee te brengen!

Comment

• Ga ginder de sfeer eens gaan opsnuiven met 101 liter zonnecrème

Comment

• reeds terug, persoonlijk vond ik het geen topper van een evenement maar dat ligt vooral aan het soort wagens dat er staan.
                                          Vooral veel american cars (mustang...) en oldtimers. Persoonllijk ben ik meer voor de supercars of sportwagens (lotus, lambo, ferrari, aston...).
                                          Dream cars aan de haven in antwerpen vorig jaar vond ik beter daardoor (ook kwa lokatie) + deden ze daar met momenten een rondritje langs de haven.

Door de vrij grote hoeveelheid aan wagens staan ze ook vrij kort op elkaar en maakt het bijna onmogelijk om knappe foto's te nemen.

Wel enkele knappe wagens gezien (de 2 zwarte lambo's en 1 rode) maar de eigenaars mogen deze wel eens afwassen vooraan :p. Ook spijtig dat deze afgeschermd waren (was in antwerpen niet het geval)
                                          Kortom leuk evenement voor mensen uit de buurt maar veel kikometers zou ik er niet (meer) voor doen.

de enkele foto''s volgen nog...
                                          - Opel Speedster Driver -
                                          http://speedster1282.webs.com/

Comment

Working...
                                          X