Er is geen inkomprijs. Ben al ieder jaar eens gaan kijken, telkens de moeite waard!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenZeg Dimitri, kan je mij geen affiche opsturen?
Normaal hang ik geen "reklam" in de zaak, deze zou wel mogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenis er een inkomprijs voor bezoekers?
Ik zal proberen te komen, al drie jaar wil ik gaan maar telkens een feest of iets anders. Straks eens op onze kalender kijken en direct vastleggen als die dag nog vrij is.
Ik ben vorig jaar ook geweest en 't was fijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichtenmoet je zeker doen... en breng die babes maar mee om de auto's te wassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenZeg Dimitri, kan je mij geen affiche opsturen?
Normaal hang ik geen "reklam" in de zaak, deze zou wel mogen
ha den dirk !!!!! ben hier ook nog ne keer .
stuur ne keer een mailke met uw prive-adres en bezorg u dan een "prachtige " affiche .
tis zekers aan t'zeetje ????
mvgr geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenha den dirk !!!!! ben hier ook nog ne keer .
stuur ne keer een mailke met uw prive-adres en bezorg u dan een "prachtige " affiche .
tis zekers aan t'zeetje ????
mvgr geert
Dirk ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichtenhelpt niet ik ben en blijf voor Geert den "Dirk"....
'k Zal den 23-igste een naambordje dragen, zou dat helpen?
ben nogthans nie slecht in namen onthouden maar blijkbaar hier dan wel .
wat er ooit foutgelopen is weet ik niet ( hihihi ) ,
nee jp , ik breng er spoedig binnen , van meulebeke naar oostkamp is nie ver é é é
Comment
-
was vorig jaar zeker een mooi event; Ik probeer zeker weer eens af te komen. Heb de 2 vorige edities ook bezocht en ook al (her)ken ik heel wat wagens er staat wel altijd eentje bij bij waarvan ik denk welke is dit nu?
Ook de motoren vorig jaar was voor mij een leuke extra; komt er weer een bikesstand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk BerichtenDat zal er inderdaad terug zijn.
Voor de rest : GOE BEZIG!!!!!!!
Comment
-
ik hoop dat het dit jaar enkel auto's zijn
vond het wat jammer voor jaar met al die moto's ook
en desondanks we vroeger waren liepen we daardoor jammergenoeg de foto's mis wat ik toch wel jammer vond
ging mooi hangen naast de foto van de eerste editie
nu zowiezo komen we normaal terug af en probeer ik enkele subaru's mee te brengen
Comment
Comment