Als bezoeker of met de wagen, en zo ja, met dewelke? Nu goed, in beide gevallen ben je van harte welkom hoor!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk BerichtenBen er ook weer bij met enkele Mustangs
waaronder deze...
Dimitri De Fraeye - BMW z3 coupé 2.8
- Geert Deconinck - Porsche 997 4S + DAX kitcar
- trainfreak - Toyota Prius III ()
- DeLorean - DeLorean DMC12
-Bairy -Fiat 850 special
-Miguel Vanluchene Mustang GT302
-...
PS deze is ook aan 't werk te zien op 11/04/2010 in Zolder
nog een liefhebber dicht bij de deur , doe je vaak trackdays @zolder ?
ik ben in zolder de 28/04 voor een trackday met de lancia
Comment
-
Niet zo ver
Hallo D.
Niet zo ver?? Je zou het moeten lopen of zelfs kruipen!!
Ik moet toch zeker rekenen op 2 uur rijden!
Eric
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk BerichtenJa, kom dus maar allemaal naar 'Dream on wheels III'. Das niet zo ver, je kan er eten en drinken en toekomen en vertrekken wanneer je wil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk BerichtenAls bezoeker of met de wagen, en zo ja, met dewelke? Nu goed, in beide gevallen ben je van harte welkom hoor!
Ik kom deze keer gewoon als bezoeker, ik zet mij wel op de tjoeningparking met m'n Integra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenHallo D.
Niet zo ver?? Je zou het moeten lopen of zelfs kruipen!!
Ik moet toch zeker rekenen op 2 uur rijden!
Eric
2 uur rijden is inderdaad niet dichtbij maar geef toe, als autoliefhebber is 2 uuur rijden toch zalig... cruisen... Het zou niet de eerste keer zijn dat ik 2 uur rij naar een evenement.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk BerichtenBen er ook weer bij met enkele Mustangs
waaronder deze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk BerichtenEfkes de boel weer omhoog zetten want door die Gumball-toestanden lijkt het bijna alsof er niets anders meer is. Dus... vandaar...
Valt het op dat ik geen Gumball-fan ben?The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenZoals beloofd spring ik dus ook even binnen wel met een andere look
Comment
Comment