Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En voorlopig ziet het weer er goed uit !

Is er ergens een facebook event pagina ?
    Kan wel nog een hoop bezoekers naar daar krijgen op die manier denk ik héhé

Comment

• Wat al zeer positief is, is dat het tenminste droog zal zijn die dag!
      Desondanks de examens binnenkort, zal ik wel eens komen zien

Comment

• Jaja, als alles goed gaat zullen er ook een aantal Lambo's (Murcielago 2X, gallardo,...) bij zijn

trouwens, dit is de facebookpagina:

Comment

• Had graag gekomen, maar zoals meestal wanneer er een meeting of iets dergelijks is, heb ik al verplichtingen
          1984 BMW M635CSi F u n
          1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Vandaag nog een sms gekregen: zullen aanwezig zijn: Aston Martin DBS en ferrari f430 (zwart)

Nog 5 dagen...

Comment

• Ik kan jammergenoeg niet meer komen.
              Zit met mijn familie aan zee en afkomen zie ik nie zitten...

Comment

• Das jammer. 't Zal nochtans de moeite zijn, zeker als de weersvoorspellingen kloppen. Eindelijk zomerweer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
                  Ondertussen hebben er zich ook 2 Ford's gt40 aangemeld... lekker lekker
                  GT of GT40 ?
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ik kom ook even langs.

Comment

• Kom wellicht ook wel eens langs met mijn bescheiden vijfje...
                      2 jaar geleden aardig wat moois zien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                        GT of GT40 ?

2 X gt 40 en jawel nog een rode diablo , hier uit het dorp zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                          Kom wellicht ook wel eens langs met mijn bescheiden vijfje...
                          2 jaar geleden aardig wat moois zien staan.
                          welkom als toeschouwer weliswaar , en vorig jaar heb je dan een pak moois gemist want het was nog stukken beter , en dit jaar gaat de kwaliteit nog verder de goeie richting uit .

Comment

• Net nog een mailtje gekregen vanuit Frankrijk. We zullen dus ons beste Frans moeten bovenhalen aangezien er een Lotus Esprit, enkele Ferrari's, Lambo's en Lotussen uit Frankrijk zullen komen... 'Dream on wheels III' goes international! Schitterend gewoon!!!

@ Simon: We zullen je missen man! En dan in het bijzonder het Lambo-clubje!

Comment

• ikzelf met de dodge ram srt 10 en enkele andere clubleden met srt's en hemi's komen voorbij.
                              een nieuwe challenger srt zal ook aanwezig zijn , ik probeer nog een morgan en andere ...

Comment

• Zeker doen! Het aantal aanmeldingen die we deze week binnenkrijgen is niet meer normaal. Lang leve de zomer...

Comment

• Wij gaan ook trachten te komen
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Wij gaan ook trachten te komen
                                    Niet trachten, gewoon doen en dit geldt voor alle andere forumleden!

Comment

• Elke deelnemer MOET zich de dag zelf inschrijven in het POWER-tankstation te Oostrozebeke (waar ook de foto wordt genomen) alvorens naar het plein te rijden. Inschrijven kan vanaf 10u.

Moet dat ook na 14h00? Kan nl niet vroeger komen

Comment

• Ik zal ook wel effe komen piepen, toch vlakbij, en de vorige 2 jaar was het dik in orde !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                                          Elke deelnemer MOET zich de dag zelf inschrijven in het POWER-tankstation te Oostrozebeke (waar ook de foto wordt genomen) alvorens naar het plein te rijden. Inschrijven kan vanaf 10u.

Moet dat ook na 14h00? Kan nl niet vroeger komen

hoi JP, voor u kunnen we wel een uitzondering maken als je toch niet begoest bent op de foto, maar als je pas toekomt na 14 vrees ik er voor dat je nog moeilijk plaats zult hebben .
                                          Plaats is er altijd wel , maar niet meer de mooiste , en plaatsen blijven vrijhouden is ONMOGELIJK. Het goede weer is van de partij en heeeeeelwat SUPERCARS hebben zich al aangemeld !!!!!!!

ingang dit jaar is NIET via de kerk maar via TIELTSESTEENWEG 45 naast "DECOFLOOR"
                                          bij de inschrijving krijg je een plannetje , maar jij zal dus uwe plan moeten trekken ( hihi)

Comment

Working...
                                          X